Als je maar niet meedoet om te cashen ala Skobrev.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet het met name van de tweede week hebben. Een soort Fabris, of Skobrev.
Ik blijf in de running, nu hopen dat mijn gokje op Samkova zich uitbetaalt. Dat is alles of niets, maar ik zie Maltais en Jacobellis wel choken ergens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je maar niet meedoet om te cashen ala Skobrev.![]()
Ik ben meer van de shorttrackstyle vrees ik, ergens in de achterhoede wachten, jezelf zelfs wat meer af laten zakken halverwege met een eindsprint in de planning maar die komt dan niet meer omdat je al opgebrand bent.
Er doet geen Thompson mee op de Snowboardcross dus vroeg ik mij af, wie is dat überhaupt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Montov het volgende:
16 februari:
61. Sneller
62. Nee
63. Thompson
64. Ja
65. Noorwegen
Verdomme, mij laten geloven dat Samkova favoriet is en zelf voor Maltais gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef heywoodu het volgende:
16 februari:
61. Langzamer
62. Nee
63. Maltais
64. Nee
65. Rusland
Maar Samkova wint welquote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Er doet geen Thompson mee op de Snowboardcross dus vroeg ik mij af, wie is dat überhaupt?
[..]
Verdomme, mij laten geloven dat Samkova favoriet is en zelf voor Maltais gaan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Verdomme, mij laten geloven dat Samkova favoriet is en zelf voor Maltais gaan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Nober het volgende:
HAHAHAHA die heywoodu, hij zei het nog dat Samkova zou winnen!! Bedankt voor de tip!
Deze vraag is geschrapt, was in het vorige topic al besproken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
75. [Shorttrack] Halen de Nederlandse estafettedames een medaille?
Schrapt de jury deze vraag of krijgt deze vraag advanced?
Je twijfelt aan de kwaliteiten van Domracheva?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef heywoodu het volgende:
17 februari:
66. Qi Guangpu?
67. Domracheva?
68. Nee
69. Duitsland
70. China
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je twijfelt aan de kwaliteiten van Domracheva?
Graag gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was te lui om "Domracheva" te typen dus gewoon het deel van de vraag weggehaald
Nu heb ik het alsnog moeten typen. Bedankt he.
De Curlingwedstrijd is al afgelopen zelfsquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Slobeend het volgende:
Klote, ben het vergeten. Mag het nog? Ik heb geen flauw idee of er al een sport bezig is van deze vragen...
66. Qi Guangpu
67. Domracheva
68. Nee
69. Duitsland
70. China
Okquote:Op maandag 17 februari 2014 09:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
De Curlingwedstrijd is al afgelopen zelfs
Ach (vrijwel) iedereen ging voor China dus wint Japan met 8-5.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Slobeend het volgende:
Klote, ben het vergeten. Mag het nog? Ik heb geen flauw idee of er al een sport bezig is van deze vragen...
66. Qi Guangpu
67. Domracheva
68. Nee
69. Duitsland
70. China
Ik had Japan.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach iedereen ging voor China dus wint Japan met 8-5.
Ik had het over het geval Slobeend die te laat was met zijn voorspelling.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef Nober het volgende:
Waarom zou vraag 70 niet meetellen?
Deze vraag komt ook maar niets van:
62. [Biatlon] Haalt Bjørndalen een medaille op de mass-start?
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat vraag 78 over de mannen of over de vrouwensprint?
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrouwen. Sorry voor de verwarring, had niet gezien dat ook de mannenwedstrijd die dag was.
Mooi, Qi wel door(?) want dan heb ik 3/4 en dan ga ik Oostenrijk nog even aanmoedigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Max23 het volgende:
Zhongqing LIU er al in de kwalificatie uit
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi, Qi wel door(?) want dan heb ik 3/4 en dan ga ik Oostenrijk nog even aanmoedigen.
Het gaat om het eindklassement.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Max23 het volgende:
Die Bobsleevraag van morgen of de Nederlandse dames de top 8 halen, Is dat voor een top 8 klassering in 1 run of na 2 runs. Of in het eindklassement nadat overmorgen run 3 en 4 zijn geweest?
Ik was helemaal blij omdat ik dacht dat ie derde was geworden, maar dat was weer een anderequote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Max23 het volgende:
Zhongqing LIU er al in de kwalificatie uit
Waarom deed Legkov daar eigenlijk niet mee? Dat was mijn Russische hoopquote:Ook de nationaliteit van de winnaar op de 15 km klassiek bleek lastig, met 1 juist antwoord.
Mooi dat het zo dicht bij elkaar ligtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Felagund het volgende:
Blijft toch allemaal dicht bij elkaar liggen, nog 5 man binnen 1 punt.
Hopelijk pakt ze nog een gouden, dan heeft ze er samen 3 met Domracheva.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef Nober het volgende:
Algemene vragen:
10. [Algemeen] Tina Maze
Op de slalom? Denk het zelf niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze nog een gouden, dan heeft ze er samen 3 met Domracheva.
Anders die van mij welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef remcoP het volgende:
Nou, mijn gegokte tijd op de 10 km ligt ver van de winnende tijd af.
Die van mij zit er ook flink bovenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef remcoP het volgende:
Nou, mijn gegokte tijd op de 10 km ligt ver van de winnende tijd af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon voor de Russische gegaan bij het kunstrijden en voor Noorwegen en voor geen medaille voor Duitsland en de overige twee gewoon een 'ja' want Nauta & Sauerbreij (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Felagund het volgende:
Het is iig een dag waarbij de antwoorden waarschijnlijk wat meer uit elkaar gaan liggen.
Deze vraag is inmiddels wel vrij triestquote:18. [Alpineskiën] Wie eindigt er hoger in het individuele medailleklassement: Hirscher of Svindal?
Hirscher heeft nog 1 kans om deze vraag uberhaupt punten te laten opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze vraag is inmiddels wel vrij triest
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hirscher heeft nog 1 kans om deze vraag uberhaupt punten te laten opleveren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook Svindal jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop van welquote:
Waarschijnlijk heb ik mij bij de vraag van morgen op de dag verkeken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zowel voor morgen als voor zaterdag een vraag over de mannenslalom gesteld, terwijl de wedstrijd op zaterdag is?
Ah, vandaar. Ik zat in eerste instantie nog te kijken of ik misschien een slalomwedstrijd voor morgen over het hoofd had gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik mij bij de vraag van morgen op de dag verkeken.
Vijf dagen per dag was vrij veel om in korte tijd te verzinnen, dus op het eind was er een beetje haast bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik zat in eerste instantie nog te kijken of ik misschien een slalomwedstrijd voor morgen over het hoofd had gezien.![]()
20 februari
81. Nee
82. Nee
83. Duitsland
84. Troostfinale
85. Ja
Nieuw antwoord voor vraag 85:quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
Vragen 20 februari:
81. Ja
82. Ja
83. Duitsland
84. De finale
85. Ja
Je zit weer aan je top.quote:
De gehele landenwedstrijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef hhh38 het volgende:
Wordt bij vraag 83 alleen het langlaufgedeelte bedoeld of de hele landenwedstrijd?
Eens, al heeft het soms ook wel wat frustratie opgeleverdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Ongeacht op welke plaats ik eindig, dit heeft de spelen nog een heel stuk leuker gemaakt om naar te kijken. Normaal gesproken hadden sporten als de Noordse Combinatie en curling me weinig kunnen schelen, maar nu heb ik in spanning zitten kijken.
Hulde
Verstandig ingezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
21 februari:
86. [Schaatsen] Nee
87. [Schaatsen] Ja
88. [Biatlon] Nee
89. [Alpineskiën] Nee
90. [Shorttrack] Nee
Ik wilde posten dat je mij juist niet moet volgen. Laatste dagen gaat het echter wel redelijk goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig ingezet
86. [Schaatsen] Nee
87. [Schaatsen] Ja
88. [Biatlon] Nee
89. [Alpineskiën] Nee
90. [Shorttrack] Nee
4 fout, erg safe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuw antwoord voor vraag 85:
85. Nee
Toch maar iets meer op safe gaan.
Ik had wat risico genomen, heb ik net de verkeerde veranderd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
4 fout, erg safe.
Wel netjes dat je mij ook nog een kans geeft op de top 5.
Ik ben blij dat ik er een keer 5 goed heb, als ik dit nou even volhou...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had wat risico genomen, heb ik net de verkeerde veranderd.
Je bent een plaatsje gestegen t.o.v. twee dagen geleden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Het lijkt alsof ik in de stand zak, terwijl ik de afgelopen dagen steeds 3 of 4 vragen goed heb
Daar hou ik me maar aan vast dan.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent een plaatsje gestegen t.o.v. twee dagen geleden.
Je staat virtueel zelfs 14e.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar hou ik me maar aan vast dan.....
Ze noemen me niet voor niks Comeback Kid Mansjester
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je staat virtueel zelfs 14e.(Met algemene vragen die al bekend zijn ingevuld).
Ik heb er nog meer fout, dus ga ook afhakenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
82 (waarschijnlijk) Goed
87 Fout
91 Fout
93 Goed
94 (waarschijnlijk) Fout
95 Goed
Ik haak (waarschijnlijk) af.
Jij staat sowieso eerste in de tussenstand, Nober daar zes punten achter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer fout, dus ga ook afhaken![]()
Algemene vragen worden ook nog spannend. Moet hopen dat Amerika nog wint in de 4-mansbob (om Canada voorbij te gaan) en dat Zweden de ijshockey finale wint. Medaille voor Hirscher op de slalom zal ook helpen![]()
Ik heb zelf 10 vragen op rij fout beantwoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Het ging goed tot donderdag. Daarna drie waardeloze dagen
Hahaha, alsnog die waarschijnlijke goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
82 (waarschijnlijk) Goed
87 Fout
91 Fout
93 Goed
94 (waarschijnlijk) Fout
95 Goed
Ik haak (waarschijnlijk) af.
Zijn daar de vragen van algemeen die al beslist zijn ook meegerekend?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:24 schreef Felagund het volgende:
In de virtuele tussenstand staan 5 man op kop.Goede reden om die laatste vragen niet vergeten in te vullen, of je moet de Hilbert van der Duim trofee willen winnen. Er zal vandaag geen verdere tussenstand gepost worden.
Ja, en een paar die bijna zeker zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn daar de vragen van algemeen die al beslist zijn ook meegerekend?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:24 schreef Felagund het volgende:
Er zal vandaag geen verdere tussenstand gepost worden.
Het moet wel een beetje spannend blijven.quote:
Ja, kan nog tot morgenvroeg 6:00.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Majkool het volgende:
Kan ik het antwoord van vraag 97 nog in 'nee' veranderen?
Ok, dan wil ik dat graag, rest kan hetzelfde blijven... of moet ik alles voor morgen nog een keer posten dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, kan nog tot morgenvroeg 6:00.
Nee, dat hoeft niet. Rest blijft hetzelfde toch? (96. Legkov, 98. Ja)?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik dat graag, rest kan hetzelfde blijven... of moet ik alles voor morgen nog een keer posten dan?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Rest blijft hetzelfde toch? (96. Legkov, 98. Ja)?
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Ik dacht dat die wel binnen was, maar ineens vallen ze dan toch bij bosjes..quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Dat is helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Mee eens. Nou ja, dat hij iedereen zijn hielen toont dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen het erom.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
En wat is de stand bij de nostradamus?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat is de stand bij de nostradamus?
quote:
Zelfs voor de winst?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?quote:
Qua puntenaantal eindigen of twee of één iemand op nr. 1 als ik het goed heb. Maar met de tijd van de 10km meegenomen kunnen er slechts twee nog de eindoverwinning pakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?
Er is maar één antwoord mogelijk op deze vraag:quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Laat ze er dan nog maar 2 scorenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Die is wel binnen ja, gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef Majkool het volgende:
Canada, under en schiftingsvraag![]()
, ik heb hoop op de overwinning
17quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
16:30 begint de sluitingsceremonie toch? Dan probeer ik de eindstand nog te posten voordat ik vanavond naar de bioscoop ga.
Jinx :we:quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is wel binnen ja, gefeliciteerd
Dan moet het ook nog lukken.quote:
Hangt de winnaar daar nog vanaf?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet het ook nog lukken.Alleen de dopingvraag kan nog worden veranderd.
Alvast bedankt voor de organisatie, Goede opzet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
16:30 begint de sluitingsceremonie toch? Dan probeer ik de eindstand nog te posten voordat ik vanavond naar de bioscoop ga.
Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet het ook nog lukken.Alleen de dopingvraag kan nog worden veranderd.
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
Zweden moet gewoon alles of niets spelen die keeper eruit voor een man meer situatie, en snel!!!
WK Voetbal nostradamuszin in!
Hup, dopingcontroleurs!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt worden
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Mwah, dan krijg je een beetje de opzet zoals bij de TdFquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer de organisatie op je te nemen, zoiets kost ongetwijfeld veel tijd. In ieder geval hulde voor het bedenken van zulke leuke vragen en het bijhouden van de score.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.
Topscorer/Aantal (rode) kaarten/Snelste treffer/etc. Je kan best met de vragen nog variëren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.
Zesde?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
IJshockeyer van Zweden.quote:
Ha!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
Ik heb ze gevraagd of ze nog even wilden wachten met het bekend maken van de dopinggevallen tot het laatste weekend, dat maakt het wat spannender.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef hhh38 het volgende:
Shit, donderdag had ik al het idee dat die vraag in de pocket zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |