Ik heb er nog meer fout, dus ga ook afhakenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
82 (waarschijnlijk) Goed
87 Fout
91 Fout
93 Goed
94 (waarschijnlijk) Fout
95 Goed
Ik haak (waarschijnlijk) af.
Jij staat sowieso eerste in de tussenstand, Nober daar zes punten achter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer fout, dus ga ook afhaken![]()
Algemene vragen worden ook nog spannend. Moet hopen dat Amerika nog wint in de 4-mansbob (om Canada voorbij te gaan) en dat Zweden de ijshockey finale wint. Medaille voor Hirscher op de slalom zal ook helpen![]()
Ik heb zelf 10 vragen op rij fout beantwoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Het ging goed tot donderdag. Daarna drie waardeloze dagen
Hahaha, alsnog die waarschijnlijke goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
82 (waarschijnlijk) Goed
87 Fout
91 Fout
93 Goed
94 (waarschijnlijk) Fout
95 Goed
Ik haak (waarschijnlijk) af.
Zijn daar de vragen van algemeen die al beslist zijn ook meegerekend?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:24 schreef Felagund het volgende:
In de virtuele tussenstand staan 5 man op kop.Goede reden om die laatste vragen niet vergeten in te vullen, of je moet de Hilbert van der Duim trofee willen winnen. Er zal vandaag geen verdere tussenstand gepost worden.
Ja, en een paar die bijna zeker zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn daar de vragen van algemeen die al beslist zijn ook meegerekend?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:24 schreef Felagund het volgende:
Er zal vandaag geen verdere tussenstand gepost worden.
Het moet wel een beetje spannend blijven.quote:
Ja, kan nog tot morgenvroeg 6:00.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Majkool het volgende:
Kan ik het antwoord van vraag 97 nog in 'nee' veranderen?
Ok, dan wil ik dat graag, rest kan hetzelfde blijven... of moet ik alles voor morgen nog een keer posten dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, kan nog tot morgenvroeg 6:00.
Nee, dat hoeft niet. Rest blijft hetzelfde toch? (96. Legkov, 98. Ja)?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik dat graag, rest kan hetzelfde blijven... of moet ik alles voor morgen nog een keer posten dan?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Rest blijft hetzelfde toch? (96. Legkov, 98. Ja)?
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Ik dacht dat die wel binnen was, maar ineens vallen ze dan toch bij bosjes..quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Dat is helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Mee eens. Nou ja, dat hij iedereen zijn hielen toont dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen het erom.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
En wat is de stand bij de nostradamus?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat is de stand bij de nostradamus?
quote:
Zelfs voor de winst?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?quote:
Qua puntenaantal eindigen of twee of één iemand op nr. 1 als ik het goed heb. Maar met de tijd van de 10km meegenomen kunnen er slechts twee nog de eindoverwinning pakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?
Er is maar één antwoord mogelijk op deze vraag:quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Laat ze er dan nog maar 2 scorenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Die is wel binnen ja, gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef Majkool het volgende:
Canada, under en schiftingsvraag![]()
, ik heb hoop op de overwinning
17quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
16:30 begint de sluitingsceremonie toch? Dan probeer ik de eindstand nog te posten voordat ik vanavond naar de bioscoop ga.
Jinx :we:quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is wel binnen ja, gefeliciteerd
Dan moet het ook nog lukken.quote:
Hangt de winnaar daar nog vanaf?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet het ook nog lukken.Alleen de dopingvraag kan nog worden veranderd.
Alvast bedankt voor de organisatie, Goede opzet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
16:30 begint de sluitingsceremonie toch? Dan probeer ik de eindstand nog te posten voordat ik vanavond naar de bioscoop ga.
Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet het ook nog lukken.Alleen de dopingvraag kan nog worden veranderd.
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
Zweden moet gewoon alles of niets spelen die keeper eruit voor een man meer situatie, en snel!!!
WK Voetbal nostradamuszin in!
Hup, dopingcontroleurs!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie vijf minuten voor de sluitingsceremonie die zesde sporter nog wel gepakt worden
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met vragen als 'wie geeft de eerste assist', 'wie pakt meer gele kaarten, Dante of J. Boateng' en 'In welk stadion wordt in de groepsfase het meest gescoord?'
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Mwah, dan krijg je een beetje de opzet zoals bij de TdFquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voetbalfan, maar dat soort vragen spreken me toch iets minder aan. Je kan nooit zo'n mooie variatie creëren als op de Olympische Spelen
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer de organisatie op je te nemen, zoiets kost ongetwijfeld veel tijd. In ieder geval hulde voor het bedenken van zulke leuke vragen en het bijhouden van de score.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de Tour de France werkt het ook. Ik ga zelf waarschijnlijk geen toernooi organiseren, Juni en ook Juli wordt vrij druk voor mij.
Topscorer/Aantal (rode) kaarten/Snelste treffer/etc. Je kan best met de vragen nog variëren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of er komen vragen als, hoe vaak scoort Nederland in de poulefase. Wint België ongeslagen de poule. Scoort Honduras meer dan 2 doelpunten op dit WK.
Zesde?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
IJshockeyer van Zweden.quote:
Ha!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Felagund het volgende:
Zesde dopinggeval overigens.
Was dus iets te vroeg.
Ik heb ze gevraagd of ze nog even wilden wachten met het bekend maken van de dopinggevallen tot het laatste weekend, dat maakt het wat spannender.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef hhh38 het volgende:
Shit, donderdag had ik al het idee dat die vraag in de pocket zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |