quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Rest blijft hetzelfde toch? (96. Legkov, 98. Ja)?
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Ik dacht dat die wel binnen was, maar ineens vallen ze dan toch bij bosjes..quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Dat is helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is heel belangrijk dat Cologna nu zijn werk doet en Legkov en Sundby zijn hielen toont
Mee eens. Nou ja, dat hij iedereen zijn hielen toont dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen het erom.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die genoeg heeft gewonnen![]()
Dopingvraag wordt ook nog spannend, inmiddels al 5 atleten betrapt
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
En wat is de stand bij de nostradamus?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 0-0 bij Canada-Zweden.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat is de stand bij de nostradamus?
quote:
Zelfs voor de winst?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?quote:
Qua puntenaantal eindigen of twee of één iemand op nr. 1 als ik het goed heb. Maar met de tijd van de 10km meegenomen kunnen er slechts twee nog de eindoverwinning pakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ook al verklappen hoeveel er nog kunnen winnen?
Er is maar één antwoord mogelijk op deze vraag:quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
Maar het maakt nog wel uit of Zweden of Canada wint.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Laat ze er dan nog maar 2 scorenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Canada goud dus. Wel graag kappen met scoren nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |