Huh, L en XL? Ik dacht dat jij 1.50m en 38 kg wasquote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef ProjSkippy het volgende:
Pssssst! Ik heb net twee positiejurken (maat L) en een positieshirt (maat XL) online gezet in V&A. OUD / Vraag en aanbod deel 136
Euj, 1,56 meter hè! Maak het nou niet nóg ergerquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Huh, L en XL? Ik dacht dat jij 1.50m en 38 kg was
Oh damn, net te laat ge-editquote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Euj, 1,56 meter hè! Maak het nou niet nóg erger.
Ik heb het er op gemept voor een vriendin van me. Tadaaaa!
En gut, wat had ik het leuk gevonden om samen met jou zwanger te zijn.
Zwanger zijn maakt je traag hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh damn, net te laat ge-edit
Ja was leuk geweest! Je weet wat je te doen staat he
Wachten tot jij voor die derde gaat?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh damn, net te laat ge-edit
Ja was leuk geweest! Je weet wat je te doen staat he
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wachten tot jij voor die derde gaat?.
Morgen 10 weken.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh echt, nu alweer! M is nu een maand of 3 toch? Nou dat zal in ieder geval een teken zijn dat het goed met jullie gaat!
quote:Op maandag 17 februari 2014 07:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier voorzichtig melden, gister een positieve test gehad (vriend helemaal van slag), en begin nu langzaam te wennen aan het idee dat we over 9 maanden met zijn drieën zijn!
Ik vind het nu vooral heel gek hoe ik er al een tijd mee bezig ben geweest en me heb ingelezen over het hoe en wat bij een zwangerschap, maar nu het zover is, ik me toch even verdwaald voel. Maar dat komt vast wel goed
Dit kwam blijkbaar al onverwacht, en ze zeiden steeds "een hele grote stap", etc, terwijl dat embryo in mn buik een veel groter en immenser ding is zeg maar, maar dat weten Nog niet. Ik ben wel 31 maar vriendje is pas 25 en ook de oudste thuis....quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef mignonne het volgende:
waarom zouden ze schrikken Kwak?
Nog gefeliciteerdwat leuk!
En blijven eten, vaak helpt dat wel en word je vooral misselijk van een lege maag. Gewoon van die droge dubbele crackertjes hielpen mij altijd wel goed, die sleepte ik altijd mee in mn tas en iets van zuigsnoepjes.
ohja, eerste kleinkind ook voor hen?quote:
ik heb even gefixed wat ie eigk bedoelde te zeggenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef Kimpossible het volgende:
Verder ook met deze gyn het bevalplan doorgesproken, wel fijn, maar tegelijkertijd drukte hij m'n grootste angsten ook een beetje de grond in met een 'als wij denken dat dat goed is, dan moet het gewoon even' moeten we nog steeds met jou overleggen en zonder jouw toestemming of met een expliciete nee van jouw kant kunnen en mogen we het dus niet doorduwen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja dat moet je dan wel weer even zelf doen eigk
Harde buiken horen eigenlijk toch geen pijn te doen? Onprettig en vervelend, maar niet echt pijnlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Burdie het volgende:
Kan het trouwens dat pijnlijke harde buiken geleidelijk overgaan in weeën, of voelen die toch echt duidelijk anders?
Nou, deze doen flink pijn. Maar ik zou het geen wee noemen nog, als ik lees hoe een wee 'hoort' te voelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Harde buiken horen eigenlijk toch geen pijn te doen? Onprettig en vervelend, maar niet echt pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |