En huub maar op die zwarte monitor tikkenquote:
Tabaksplanten schijnen er het slechts tegen te kunnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:19 schreef Achteraf-8 het volgende:
Niet roken in de kas? Want roken is slecht voor de planten of wat?!
Voor de peuken en ze roken zelf niet eensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Morgen weer bootcamp die mannen verdienen goed
ok, da's echt laagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begrijp van de anderen hier dat Isa dát niet weet want ze sliep.
Haar eigen stamboom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef Achteraf-8 het volgende:
Andrea kan die boomstam vast wel ergens laten verdwijnen
Ruud vannacht met een balkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef Achteraf-8 het volgende:
Andrea kan die boomstam vast wel ergens laten verdwijnen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Ransjih het volgende:
er zijn mensen WIE niks willen doen
....bij na goed hakim
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef bamby het volgende:
Ga steeds meer andrea,s dochter geloven, die typte ook dat adrea,s tweeling zus alles jatte wat los en vast zat.Hoop dat andrea flink op haar bek gaat.En met haar ook die hakim paul en aike lotte.
Jeetje gaat hij zijn taalgebruik aanpassen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Ransjih het volgende:
er zijn mensen WIE niks willen doen
....bij na goed hakim
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zweverige gedoe is niets meer dan een dekmantel. Dat zag Peter toen al.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:23 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
O haha, toch wel. Zijn ontkenning klonk wel geloofwaardig
quote:
dan moet je toch juist vroeg je bed uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien mag niet vroeg opstaan van Andrea, want morgen is het zondag.
Een opkikkerkaartjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef Ransjih het volgende:
dat ze allemaal eenzelfde valentijnskaart hebben hangen
Vraag ik me ook af.quote:
Aike wees naar iets op het plankje boven haar.quote:
dat er een hoop kaarten van "achter" gekomen zijnquote:
Aha. Dat oliebollenvet zorgt voor een troebele blik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Een grote mindfuck, allemaal dezelfde kaarten, zegt Hakim. Een ratje in het laboratorium zegt Aike.
Vind je het te ver gaan zegt Aik?
Kaarten zijn dus van het Hokje.
Rienk is meer van het esoterische christendomquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit horen zeggen en het rijmt ook niet met zijn algehele opvattingen over het geloof en spiritualiteit. Maar anderzijds is bij Rienk alles ongerijmd
Pure komedie. Zeker uit de mond van iemand ie alle reallifesoaps heeft gezienquote:
Ja beetje links en beetje rechtsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:27 schreef Toverheks het volgende:
Gisteren poste iemand hier weet niet meer wie, Andrea denkt altijd aan de arme, kleding onder de ene arm kleding onder haar andere arm, ik vond dat zo goed gevonden
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:27 schreef Toverheks het volgende:
Gisteren poste iemand hier weet niet meer wie, Andrea denkt altijd aan de arme, kleding onder de ene arm kleding onder haar andere arm, ik vond dat zo goed gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |