Passief agressief, staat Andrea bij mij bekend om.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea tegen de kippen: Stelletje onruststokers.
( Dit is toch afreageren? )
quote:
Ze zwiepte hem zo naar binnen, Isa waarschuwde pasop, ze is al een keer gevallen zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef Baconbus het volgende:
Andrea duwt die koeien terug in hun stal. Geen respect voor mensen, geen respect voor dieren. Wat een antichrist is die Andrea toch ook. En ze heeft het zelf niet eens door, want zij is heilig.
Jij fijne avondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dit was de druppel. Ik ga nu naar de kroeg. Fijne streams allemaal
Fijne avond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dit was de druppel. Ik ga nu naar de kroeg. Fijne streams allemaal
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat er in de laatste eieren geen dooier zat. Die liggen ook allemaal onder het bed van Andrea, denk ik.
Gelukkig zag jij het ook. Dit mens moet zo snel mogelijk weg van alles dat waardevol is. Laat haar Anton's shit maar lopen stelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zwiepte hem zo naar binnen, Isa waarschuwde pasop, ze is al een keer gevallen zo
Andrea "Welnee joh"![]()
Klopt, maar dan ben je nog niet automatisch een christen. Een christen gelooft dat Jezus de zoon van God is. Maar joden bijvoorbeeld zien hem slechts als een 'gewone' profeet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou volgens mij is hij enorm gelovig hoor.
Niemand neemt haar daar nog serieus, ze laten haar maar lullen over het algemeen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef beequeen het volgende:
Toch vraag ik me af of niemand haar doorheeft? Zo blind en doof kun je toch niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |