Ze kunnen nu niet plaats nemen aan het hoofd van de tafel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim klaagt: De mensen blijven lang hangen voor de bootcamp, als je ze niet wegstuurt blijven ze hangen.
Zo denk ik ook over hem, maarja he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim klaagt: De mensen blijven lang hangen voor de bootcamp, als je ze niet wegstuurt blijven ze hangen.
Amen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee, zij zit in Utopia voor God om daar een kerk te stichten. Kerken stelen al eeuwenlang van de armen.
Nou volgens mij is hij enorm gelovig hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoezo? Rienk is geen christen hoor.
Juist Andrea er uit , en dr gestolen waren in leveren .quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:04 schreef Klapskaats het volgende:
Dat mens moet daar echt gewoon weg, ik zou mijn spullen niet meer alleen durven laten met zo'n idioot erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk in haar muffe, vochtige gang.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Guiltypleasure het volgende:
Waar zou die ouwe ekster haar gestolen sieraden hebben verstopt ?
Misschien ingeslikt? Ze is er gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Guiltypleasure het volgende:
Waar zou die ouwe ekster haar gestolen sieraden hebben verstopt ?
tja ongelooflijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef Urb het volgende:
Isa over dat er heel veel mailtjes zijn binnegekomen
Andrea glashard "Waarom?"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk ik haar muffe, vochtige gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |