Ik bedoel water in wijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:12 schreef Achteraf-8 het volgende:
Waar Jezus goed wijn in water kon laten veranderen, kan Andrea heel goed dingen laten verdwijnen...
Ze zouden een leuk goochelduo vormen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:12 schreef Achteraf-8 het volgende:
Waar Jezus goed wijn in water kon laten veranderen, kan Andrea heel goed dingen laten verdwijnen...
Rienk is een christenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je nog niet automatisch een christen. Een christen gelooft dat Jezus de zoon van God is. Maar joden bijvoorbeeld zien hem slechts als een 'gewone' profeet.
Zodra ze weet hoe het moet gaat ze Isa eruit werken bij de koeienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef Urb het volgende:
Andrea wil morgenochtend mee koeien doen.
Dat zweverige gedoe is niets meer dan een dekmantel. Dat zag Peter toen al.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Peter had het zo bij het rechte eind betreft Andrea toen met dat herdenken etc. Mis Peter wel
Ja iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Peter had het zo bij het rechte eind betreft Andrea toen met dat herdenken etc. Mis Peter wel
Dacht die komt nu wel hier mee posten,waar hangt hij uit?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Ze zijn ook bang voor het gezeik dat ze ermee krijgen als ze er iets van zeggen. Ze moeten in ieder geval nog een kleine twee weken met haar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand neemt haar daar nog serieus, ze laten haar maar lullen over het algemeen.
Iets goed te maken (lees verdoezelen) dat ze Isa's bed vol geplemd heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea wil morgenochtend mee naar de koeien. Wat is dit nu weer?
Ze kunnen die andre beter een klap in dr nek geven dat ze nooit meer opstaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien mag niet vroeg opstaan van Andrea, want morgen is het zondag.
Hij heeft heel even gepost hier, jammer idd dat hij dat niet meer doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dacht die komt nu wel hier mee posten,waar hangt hij uit?
Mis hem ook,jammer dat hij weg wilde.
preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Maar weet Isa dat of was het alleen Rienk opgevallen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets goed te maken (lees verdoezelen) dat ze Isa's bed vol geplemd heeft
andrea legt gewoon wat dingen apart...en was van plan dat later op een rustig moment even uit te zoeken. Als alle zakken leeg waren had ze mooi de balans kunnen opmaken, wat weer terug kon in de zak en wat ze wel wil houden en daar dan ook voor zou betalen. Niet altijd het negatieve zien he, van een christen en met name Andrea!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:12 schreef Achteraf-8 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur een mailtje en zeg dat je bezorgd bent over prive eigendomen van je groepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou ik wilde wel een bootcamp of dinertje, maar ik zal alles maar afzeggen. Je kan je tas daar niet onbeheerd laten staan, lijkt het..
Goeie vraag want Isa sliepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar weet Isa dat of was het alleen Rienk opgevallen?
Lekker een 2 uur doorgekookt hamburgertje verorberen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou ik wilde wel een bootcamp of dinertje, maar ik zal alles maar afzeggen. Je kan je tas daar niet onbeheerd laten staan, lijkt het..
Isa weet van niets, die lag te slapen, Rienk heeft die stapel daar weggehaald, maar hij wist dat het van Andrea was en niet van Isa.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
AL haar kleding?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Ik ga al mijn kleren inleveren als ik die landroverschoenen mag hebben.
Ik heb het hem nooit horen zeggen en het rijmt ook niet met zijn algehele opvattingen over het geloof en spiritualiteit. Maar anderzijds is bij Rienk alles ongerijmdquote:
Rienk is wat hem toevallig goed uitkomt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit horen zeggen en het rijmt ook niet met zijn algehele opvattingen over het geloof en spiritualiteit. Maar anderzijds is bij Rienk alles ongerijmd
Verstandig. Dan kan Andrea die niet zo makkelijk inpikken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef Britan het volgende:
melk machine gaat naar de koeien stal beter zegt Isa heb ik alles bij de hand
Dus ook al aan het stelen geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Ik ga al mijn kleren inleveren als ik die landroverschoenen mag hebben.
Stuur d'r een fles Martini..quote:
Ik wilde naar jullie zwaaienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef Guiltypleasure het volgende:
[..]
Lekker een 2 uur doorgekookt hamburgertje verorberen ?
quote:
Camera's gejatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
Geen beelden binnen?
Iets wat we niet mogen zien?
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ik zou echt mijn mond niet kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:13 schreef tonja het volgende:
Niemand neemt haar daar nog serieus, ze laten haar maar lullen over het algemeen.
Geen ventilatie, daarom denk ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:19 schreef Achteraf-8 het volgende:
Niet roken in de kas? Want roken is slecht voor de planten of wat?!
Ik begrijp van de anderen hier dat Isa dát niet weet want ze sliep.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar denk een bewuste move van Andrea voor het geval dat Isa het weet of te weten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |