Paul en Aike omwisselen, en ik doe mee! Of G in plaats van Paul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef castratortje het volgende:
1. Hakim eruit
2. Paul
3. Andrea
4, Aike
my todo list
Wat een RCO'squote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:35 schreef Dottey het volgende:
Stream 1 oor van Lot
Stream 2 lot aan tafel
Stream 3 close up van Emil
Stream 4 Ruud te zien (buiten) maar je hoort Emil en Billy.
Mijnequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef castratortje het volgende:
1. Hakim eruit
2. Paul
3. Andrea
4, Aike
my todo list
Kiek em goan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef frensje het volgende:
Ruud heb het ook maar zwaar met zn geintjesweet niet wat hij precies probeert los te krijgen
Ja waaromquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef Urb het volgende:
Nu loopt Ruud weer met een boomstam te zeulen.
Kan ik ook goed mee leven, met jouw lijstjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijne
1. Hakim eruit (Paul rent dan uit zichzelf eruit)
2. Aike eruit
3. Billy eruit (als ze dan nog niet zichzelf over het hek heeft gestort)
4. Andrea
Eigenlijk ligt dat niet aan de RCO-ers...quote:
Ik ook met de jouwe als de mijne niet gaat zoals geplandquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:38 schreef castratortje het volgende:
[..]
Kan ik ook goed mee leven, met jouw lijstje
Hangt er vanaf weer die reetveter zit en hoe strak ...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:43 schreef castratortje het volgende:
Ik zie Laura trouwens liever met een reetveter dan met een zwarte bril op en een blauwe haarband
Ik neem al genoegen met een Andrea of Aike.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Lijkt me kut als je de ster van de show eruit wilt hebben terwijl je ergens in je achterhoofd echt wel weet dat ie toch niet weggaat. Want binnen Utopia geldt, Everybody loves Happie
lees het stream verslagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |