De stofzuiger zorgt er altid voor dat mijn muziek vrij luid moet, dit induceert weer klachten van de buren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muziek heb ik al aanstaan, anders wil het schoonmaken niet opschieten
Nah, op het moment ben ik meer in knallende gitaren-stemmingquote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk, een zonnetje met zoiets als dit erbij. * Barbusse trekt wijnfles open![]()
Echt wel. Wat een rit was dat zeg. Een hele uitdaging voor de rest!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM!![]()
Het gaat weer spannend worden
Stofzuiger kopen met beter rendementquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De stofzuiger zorgt er altid voor dat mijn muziek vrij luid moet, dit induceert weer klachten van de buren.
En tijd om vanwege het weer je zwembad weer op te blazenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, op het moment ben ik meer in knallende gitaren-stemming
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En tijd om vanwege het weer je zwembad weer op te blazen![]()
[ afbeelding ]
Het ziet eruit alsof het pijn doetquote:
Zekerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Wat een rit was dat zeg. Een hele uitdaging voor de rest!
Daar zou ik niet tussen willen staan neequote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het pijn doet
Het ziet eruit alsof de stelling rechts al omvalt voordat de impact met de boot er is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het pijn doet
Airquote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof de stelling rechts al omvalt voordat de impact met de boot er is.
Nu NL 1,2 en 3.quote:
Ja, spannend hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar er moeten er nog een paar he
Ik ook!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou.... idd
Intern ben ik al aan het juichen
Serieus? Dan zouden we bovenaan staan met het aantal medaillesquote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ook bij de vrouwen nu goud, zilver en brons voor Nederland!
![]()
![]()
Of zoals de hele wereld roept, Nederlandse kampioenschappenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
En de vierde plek is ook voor NL trouwens.
Qua aantal wel. Eén medaille meer dan Rusland.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dan zouden we bovenaan staan met het aantal medailles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |