Ik vind je stoer!!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het was iets zwaarder in rul zand dan op tegels. Dus dat viel wat tegenbeetje oefenen en dan komt het wel.
Dank je, ik vind het zelf nog tegen vallenquote:
Biertje en wat hapjes erbij, heerlijk middagjequote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, wat is het lekker weerBalkondeur open enzulks
Tapa's en drank ftwquote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Biertje en wat hapjes erbij, heerlijk middagje
Waarom?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik vind het zelf nog tegen vallenWil echt zo snel mogelijk die 10km halen.
Precies, kan niet wachten tot ik weer ergens aan een strandje kan zitten met een lekkere chick of leuke vrienden en genieten van de geneugten uit zuidelijk Europaquote:
Ik ga het ook opbouwen, maar wil gewoon weer een top conditie en lichaam hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
Beetje opbouwen is beter voor je
Ja wie nietquote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het ook opbouwen, maar wil gewoon weer een top conditie en lichaam hebben
Ja, ik moet nog even snel schoonmaken en dan ga ik op het balkon zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Biertje en wat hapjes erbij, heerlijk middagje
Serieuze veranderingen vereisen ook serieuze veranderingen in bewegen en eten, maar je moet vooral doen wat je prettig vind. Zonder motivatie lukt sowieso niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie niet
Het schijnt niet echt te lukken hier.
Maar goed ik blijf maar gewoon mijn ding doen
Zou het andersom doen, balkon wordt traks weer koud.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even snel schoonmaken en dan ga ik op het balkon zitten
Nah, moet alleen nog even afstoffen, rest heb ik allemaal al gedaan. En nu de zon in de kamer schijnt erger ik me aan alles waar stof te zien isquote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou het andersom doen, balkon wordt traks weer koud.
Komt vanzelf wel weer.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieuze veranderingen vereisen ook serieuze veranderingen in bewegen en eten, maar je moet vooral doen wat je prettig vind. Zonder motivatie lukt sowieso niks.
Ik wil mn buikje weg en lichte contouren van een 6-pack, goede conditie en als dat op peil is eventueel nog wat aan mn armen en borstspieren werken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer.
Motivatie enzo.
Dan zit ik zo weer in een goede flow
Lekker muziekje erbij, drankjequote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even snel schoonmaken en dan ga ik op het balkon zitten
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh op mijn 80e ben ik onweerstaanbaar lekker![]()
Heerlijk, een zonnetje met zoiets als dit erbij. * Barbusse trekt wijnfles openquote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muziek heb ik al aanstaan, anders wil het schoonmaken niet opschieten
Krijg je wel een hele kudde oude mannetjes met rollators achter je aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |