Dit! Daar kan ik dan ook een heel stokbrood van op.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:16 schreef Patoshik het volgende:
Filet American.
Van alles word ik wel een keer zat maar na jaren vind ik het nog steeds super lekker.
Herkenbaar. Als ik op vakantie ben geweest drink ik meteen een glas koude melk als ik thuis komquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijskoude halfvolle melk, graadje of twee.
Dat mis ik sls ik op vakantie ben
Edit: ow dat had ik al geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Ik eet ze helaas zelden, maar ik vind ze geweldig:Omg dat klinkt te chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met zo een jam vulling in de bodem.
http://plazilla.com/page/(...)nbloed-heerlijk-tochquote:De prachtige kleur van de topping komt niet tot stand doordat er frambozen of een ander natuurlijk product in zijn verwerkt. Het is namelijk gekleurd met het bloed van luizen. Men heeft duizenden schildluizen gedroogd in de brandende zon waarna de kleurstof uit hun rug wordt geperst. Karmijn (E-120) wordt gewonnen uit de schilden van deze luizen. Karmijn zit overigens ook in producten zoals bijvoorbeeld rode lippenstift, Fristi en zelfs de rode M&M’s zijn op deze manier gekleurd. Eigenlijk alles wat een rood kleurtje heeft is gekleurd door deze karmijn.
Ik zou ze nog steeds graag eten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
http://plazilla.com/page/(...)nbloed-heerlijk-toch
Nog lekker?
dit niet wetenquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
http://plazilla.com/page/(...)nbloed-heerlijk-toch
Nog lekker?
En? Was het lekker vandaag?quote:
Dat at ik vroeger heel veelquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Curiosity het volgende:
Haust toast n chips knoflooksmaak met Paturain/Boursin, dubbel knoflook.
Die discussie is al eens gevoerd en iedereen kent elkaars standpunten nu langzamerhand wel Pieter.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er iets overschat wordt is het wel champagne.
Je gebit wat doe je?!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Piet, maak je nou maar geen zorgen's morgen klok ik een halve liter weg (minstens) en
dn g ik mijn tandjes poetsen, de andere halve liter gaat meestal in de middag op, ik probeer het
bij 1 liter per dag te houden, maar als het aan mij zou liggen zouden het er 2 zijn
+ 1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Het is mooi weer dus mijn vrieslollies verslaving komt weer naar boven
Ik had die lichte patatverslaving van me graag ingeruild voor die :-)quote:En ik ben momenteel verslaafd aan avocado's
Dit. Vruchtensap (ook vers) is op den duur killing voor de tanden. En wanneer je direct na het drinken ervan je tanden gaat poetsen dan is helemaal het eind zoekquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je gebit wat doe je?!
Wacht minstens een half uur en drink/spoel mond met water na het drinken van sinaasappelsap, om de zuurtegraad weer goed te krijgen. DAN pas poetsen, anders poets je steeds weer een enamel laag weg van je tanden!
Dit!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Alfje het volgende:
Cola, zo slecht, maar kan er niet vanaf blijven.
Heerlijk, tapas in het algemeen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja, maar dit is een blijvende verslaving.
Lidl heeft nu deze:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Motorengeltje het volgende:
Pure chocolade met gember
Helaas bijna nergens te krijgen
Ja ja ja, deze man weetquote:
En we hebben woord gehouden. Topdag!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef Iwanius het volgende:
Wacht maar komende vrijdag,dan ga ik helemaal los op drankgebied met een goede vriend.1 van mijn lievelings top! bubbels.
[ afbeelding ]
Uiteraard met het benodigde pafwerk erbij!
Heerlijk!!!!!! Maar die koop ik dus nagenoeg nooit meer want dan... eet ik er teveelquote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Enige snoep wat ik eet . Tevens ook nog geen mede verslaafde kunnen vinden hier in .
Schepsnoep van de Jaminquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Schepsnoep, ik kan wel bijna een hele zak op in 'n dag als het zou moeten
Koop ik niet meer. Zak moet leeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Enige snoep wat ik eet . Tevens ook nog geen mede verslaafde kunnen vinden hier in .
Al begin ik kan ik niet meer stoppen. Je raakt er ook niet vol van ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Pistache nootjes.... te zout maar moet eten.......
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verrek ja! Het liefst uit onderstaande flesjes.
[ afbeelding ]
Op 1 of ander manier smaakt het lekkerder. Moet je eens naar Atlanta (GA/USA) gaan,het HQ van Cola en daar beneden in de ondergrondse Mall gaan kijken. Daar proef je de echte Coke!
Alle soorten en merken of ook voorkeur?quote:
Klopt, ik weet niet of het maar een illusie is, maar het lijkt lekkerder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verrek ja! Het liefst uit onderstaande flesjes.
[ afbeelding ]
Op 1 of ander manier smaakt het lekkerder. Moet je eens naar Atlanta (GA/USA) gaan,het HQ van Cola en daar beneden in de ondergrondse Mall gaan kijken. Daar proef je de echte Coke!
Meestal River cola. Geen light, dan vind ik echt niet te drinken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Alle soorten en merken of ook voorkeur?
Hier onbetwiste nummer 1 Pepsi Max.
Dan op aflopende volgorde Pepsi Light, Coca Cola Zero, Coca Cola Light. Met suiker zuip ik niet en ik vind huismerken niet zo.
Krijg je zo'n droge muil van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Skeletor. het volgende:
De cola van de Lidl, de Freeway vind ik echt niet te doen. River is alweer heel lang geleden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |