Heerlijk, tapas in het algemeen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja, maar dit is een blijvende verslaving.
Lidl heeft nu deze:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Motorengeltje het volgende:
Pure chocolade met gember
Helaas bijna nergens te krijgen
Ja ja ja, deze man weetquote:
En we hebben woord gehouden. Topdag!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef Iwanius het volgende:
Wacht maar komende vrijdag,dan ga ik helemaal los op drankgebied met een goede vriend.1 van mijn lievelings top! bubbels.
[ afbeelding ]
Uiteraard met het benodigde pafwerk erbij!
Heerlijk!!!!!! Maar die koop ik dus nagenoeg nooit meer want dan... eet ik er teveelquote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Enige snoep wat ik eet . Tevens ook nog geen mede verslaafde kunnen vinden hier in .
Schepsnoep van de Jaminquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Schepsnoep, ik kan wel bijna een hele zak op in 'n dag als het zou moeten
Koop ik niet meer. Zak moet leeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Enige snoep wat ik eet . Tevens ook nog geen mede verslaafde kunnen vinden hier in .
Al begin ik kan ik niet meer stoppen. Je raakt er ook niet vol van ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Pistache nootjes.... te zout maar moet eten.......
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verrek ja! Het liefst uit onderstaande flesjes.
[ afbeelding ]
Op 1 of ander manier smaakt het lekkerder. Moet je eens naar Atlanta (GA/USA) gaan,het HQ van Cola en daar beneden in de ondergrondse Mall gaan kijken. Daar proef je de echte Coke!
Alle soorten en merken of ook voorkeur?quote:
Klopt, ik weet niet of het maar een illusie is, maar het lijkt lekkerder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verrek ja! Het liefst uit onderstaande flesjes.
[ afbeelding ]
Op 1 of ander manier smaakt het lekkerder. Moet je eens naar Atlanta (GA/USA) gaan,het HQ van Cola en daar beneden in de ondergrondse Mall gaan kijken. Daar proef je de echte Coke!
Meestal River cola. Geen light, dan vind ik echt niet te drinken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Alle soorten en merken of ook voorkeur?
Hier onbetwiste nummer 1 Pepsi Max.
Dan op aflopende volgorde Pepsi Light, Coca Cola Zero, Coca Cola Light. Met suiker zuip ik niet en ik vind huismerken niet zo.
Krijg je zo'n droge muil van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Skeletor. het volgende:
De cola van de Lidl, de Freeway vind ik echt niet te doen. River is alweer heel lang geleden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |