En? Was het lekker vandaag?quote:
Dat at ik vroeger heel veelquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Curiosity het volgende:
Haust toast n chips knoflooksmaak met Paturain/Boursin, dubbel knoflook.
Die discussie is al eens gevoerd en iedereen kent elkaars standpunten nu langzamerhand wel Pieter.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er iets overschat wordt is het wel champagne.
Je gebit wat doe je?!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Piet, maak je nou maar geen zorgen's morgen klok ik een halve liter weg (minstens) en
dn g ik mijn tandjes poetsen, de andere halve liter gaat meestal in de middag op, ik probeer het
bij 1 liter per dag te houden, maar als het aan mij zou liggen zouden het er 2 zijn
+ 1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Het is mooi weer dus mijn vrieslollies verslaving komt weer naar boven
Ik had die lichte patatverslaving van me graag ingeruild voor die :-)quote:En ik ben momenteel verslaafd aan avocado's
Dit. Vruchtensap (ook vers) is op den duur killing voor de tanden. En wanneer je direct na het drinken ervan je tanden gaat poetsen dan is helemaal het eind zoekquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je gebit wat doe je?!
Wacht minstens een half uur en drink/spoel mond met water na het drinken van sinaasappelsap, om de zuurtegraad weer goed te krijgen. DAN pas poetsen, anders poets je steeds weer een enamel laag weg van je tanden!
Dit!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Alfje het volgende:
Cola, zo slecht, maar kan er niet vanaf blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |