Same here.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Alfje het volgende:
Cola, zo slecht, maar kan er niet vanaf blijven.
Qua eten is dat voor mij niet zo moeilijk. Thais staat voor mij stijf bovenaan als lievelingseten. En dat doe ik alweer wat dagen achtereen w.o. vandaag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen heeft wel eens momenten dat je ineens helemaal gek bent op een bepaald soort eten of drinken en dat heel vaak haalt en daarna ineens een hele tijd niet meer. Ik vroeg me af welke producten dat bij jullie zijn op dit moment.. Zelf ben ik helemaal gek op ijsthee ineens haha (geen specifiek merk, is allemaal lekker)
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Qua eten is dat voor mij niet zo moeilijk. Thais staat voor mij stijf bovenaan als lievelingseten. En dat doe ik alweer wat dagen achtereen w.o. vandaag.
Wat is er guilty aan calorieloze dingen als suikervrije drop, peper en knoflook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muntdrop, suikervrij van de Kruidvat...
Minimaal 10 per dag
En ik kook bijna elke dag een rode peper en grote teen knoflook bij de groente.
Prak ik dan fijn op het bord en gebruik ik als een soort van "dipsaus"
Dit is niet CUL / Guilty pleasuresquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is er guilty aan calorieloze dingen als suikervrije drop, peper en knoflook?
Overigens suikervrije dropZoetstoffen stijgen direct naar mn hoofd.
Oja verkeerde topic haha, sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet CUL / Guilty pleasuresHier gaat het over eten en/of drinken waar je 'verslaafd' aan bent momenteel
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja verkeerde topic haha, sorry
dit, en ook die red bull erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooral met die gefotoshopte vliegen erbijhoe onsmakelijk wil je het hebben.
Gewoon een rode peper en knoflook? Hoe lang kook je die? Waar eet je het bij?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muntdrop, suikervrij van de Kruidvat...
Minimaal 10 per dag
En ik kook bijna elke dag een rode peper en grote teen knoflook bij de groente.
Prak ik dan fijn op het bord en gebruik ik als een soort van "dipsaus"
Dit, en foie gras, vijgen, zware klassieke wijnen als Barolo, grappaquote:
Oef, pas op je gebitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn grootste verslaving is ijs, en dan vooral waterijs en slushes. Eet er iedere dag wel een paar.
Verder gaat er een kilo fruit per dag doorheen dat ik pers want versgeperst sap is
quote:
Haha, een Hollandse club sandwich!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef highender het volgende:
Een of meerdere sandwiches bestaande uit 3 witte boterhammen, roomboter en chocoladehagelslag.
En je lever... (serieus, steve jobs is eraan doodgegaan)quote:
Hij was fruitarier, is zijn lever kapot aan gegaan, waarschijnlijk door de hoge inname van fructose en verder niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Steve Jobs is doodgegaan aan waterijs?
Connaisseur, net als ik.heb je weleens japans wagyu ribeye gegeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En je lever... (serieus, steve jobs is eraan doodgegaan)
Oja, mijn favorieten:
1. Koffie (en dan wel het liefst goede koffie, ik houd ervan om verschillende soorten bonen te vergelijken enzo)
2. Olijfolie (ja, een salade met de ene of andere olijfolie maakt een enorm verschil, ik ben regelmatig op zoek naar de juiste soort
3. Foie gras (zo lekker, beetje guilty vanwege dwangvoeding, maarja)
4. Goede biefstuk/ossenhaas/chateuabriand, lekker rood/rauw, heerlijk
5. Thee, mooi groene thee, witte thee etc.
Oh maar dat ben ik niet hoor haha. Veel fruit maar eet alles verderquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij was fruitarier, is zijn lever kapot aan gegaan, waarschijnlijk door de hoge inname van fructose en verder niets.
Edit: correctie, ik zat evebn mis. Jobs ging dood aan alvleesklierkanker. Maar fruitariers hebben wel vaak een kapotte lever :/
Ziet er tof uit! Jammergenoeg niet in NL te vinden denk.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:14 schreef Deshain het volgende:
Terry's Chocolate Orange op het moment![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, een hele doos in mijn voorraadkast...quote:Op maandag 17 februari 2014 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Jammergenoeg niet in NL te vinden denk.
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen dat ik een hele doos heb staan nog...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Aardig dat je ook even vermeldt waar we het kunnen kopen dan...
Dank je het smaakt elke keer dat ik er ben weer als een orgasme. Ik ben met simpel al tevreden.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 04:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
p.s Ts ik haat je omdat ik nu eigenlijk pizza wil bestellen.![]()
Om lijm van te makenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Hagelkaas het volgende:
Tosti's. Een goeie tosti is zo fucking lekker.
En ik zit weer in een aardappelperiode. Puree, uit de oven, gebakken. En wederom vraag ik me af waar je in godsnaam vastkokende aardappelen voor gebruikt.
Maar een kruimige aardappel bevat toch meer zetmeel? En dat is waar de lijmachtige werking vandaan komt voor zover ik weet. PIET!quote:
tell em, hipsterquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:25 schreef Iwanius het volgende:
Dat is zo een overhypte smaakloze slootwater drank. Dat je dat drinkt.![]()
[ afbeelding ]
Tenzij je zo een hipster bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |