Same here.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:00 schreef Alfje het volgende:
Cola, zo slecht, maar kan er niet vanaf blijven.
Qua eten is dat voor mij niet zo moeilijk. Thais staat voor mij stijf bovenaan als lievelingseten. En dat doe ik alweer wat dagen achtereen w.o. vandaag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen heeft wel eens momenten dat je ineens helemaal gek bent op een bepaald soort eten of drinken en dat heel vaak haalt en daarna ineens een hele tijd niet meer. Ik vroeg me af welke producten dat bij jullie zijn op dit moment.. Zelf ben ik helemaal gek op ijsthee ineens haha (geen specifiek merk, is allemaal lekker)
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Qua eten is dat voor mij niet zo moeilijk. Thais staat voor mij stijf bovenaan als lievelingseten. En dat doe ik alweer wat dagen achtereen w.o. vandaag.
Wat is er guilty aan calorieloze dingen als suikervrije drop, peper en knoflook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muntdrop, suikervrij van de Kruidvat...
Minimaal 10 per dag
En ik kook bijna elke dag een rode peper en grote teen knoflook bij de groente.
Prak ik dan fijn op het bord en gebruik ik als een soort van "dipsaus"
Dit is niet CUL / Guilty pleasuresquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is er guilty aan calorieloze dingen als suikervrije drop, peper en knoflook?
Overigens suikervrije dropZoetstoffen stijgen direct naar mn hoofd.
Oja verkeerde topic haha, sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet CUL / Guilty pleasuresHier gaat het over eten en/of drinken waar je 'verslaafd' aan bent momenteel
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja verkeerde topic haha, sorry
dit, en ook die red bull erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooral met die gefotoshopte vliegen erbijhoe onsmakelijk wil je het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |