En je lever... (serieus, steve jobs is eraan doodgegaan)quote:
Hij was fruitarier, is zijn lever kapot aan gegaan, waarschijnlijk door de hoge inname van fructose en verder niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Steve Jobs is doodgegaan aan waterijs?
Connaisseur, net als ik.heb je weleens japans wagyu ribeye gegeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En je lever... (serieus, steve jobs is eraan doodgegaan)
Oja, mijn favorieten:
1. Koffie (en dan wel het liefst goede koffie, ik houd ervan om verschillende soorten bonen te vergelijken enzo)
2. Olijfolie (ja, een salade met de ene of andere olijfolie maakt een enorm verschil, ik ben regelmatig op zoek naar de juiste soort
3. Foie gras (zo lekker, beetje guilty vanwege dwangvoeding, maarja)
4. Goede biefstuk/ossenhaas/chateuabriand, lekker rood/rauw, heerlijk
5. Thee, mooi groene thee, witte thee etc.
Oh maar dat ben ik niet hoor haha. Veel fruit maar eet alles verderquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij was fruitarier, is zijn lever kapot aan gegaan, waarschijnlijk door de hoge inname van fructose en verder niets.
Edit: correctie, ik zat evebn mis. Jobs ging dood aan alvleesklierkanker. Maar fruitariers hebben wel vaak een kapotte lever :/
Ziet er tof uit! Jammergenoeg niet in NL te vinden denk.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:14 schreef Deshain het volgende:
Terry's Chocolate Orange op het moment![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, een hele doos in mijn voorraadkast...quote:Op maandag 17 februari 2014 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Jammergenoeg niet in NL te vinden denk.
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen dat ik een hele doos heb staan nog...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Aardig dat je ook even vermeldt waar we het kunnen kopen dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |