Want?quote:
Beidequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik nu gek of is het gewwoon totaal niet overzichtelijk?
quote:
Het is totaal niet onoverzichtelijk.quote:
quote:
Sterk argumentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is totaal niet onoverzichtelijk.
De logica is ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
Ohh daarom krijgt hij geen advanced? omdat hij niet op een kansrijke positie reed?
Maar het was nog best vroeg in de race
Dat wist ik maar ik dacht dat dit als P2 teldequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Je wordt dus alleen advanced als je op een kwalificatiepositie ligt
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wist ik maar ik dacht dat dit als P2 telde
learn2skate zeg ik danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef Gramulanion het volgende:
De Canadezen hebben nadeel van het ijs.
Dit is vermakelijker. Maar ook oneerlijker. Ik geniet wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk, is dit niet veel leuker dan schaatsen?
Haha die andere drie hebben geen schijn van kansquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
Om 12:43
SF1
Da-Woon Sim
Han-Bin Lee
Vladimir Grigorev
SJINKIE KNEGT
SF2
Semen Elistratov
Tianyu Han
Dajing Wu
Victor An
Buitenbaan voor Knegt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
SF1
Da-Woon Sim
Han-Bin Lee
Vladimir Grigorev
SJINKIE KNEGT
SF2
Semen Elistratov
Tianyu Han
Dajing Wu
Victor An
Is dit een gunstige loting voor Sjinkie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
SF1
Da-Woon Sim
Han-Bin Lee
Vladimir Grigorev
SJINKIE KNEGT
SF2
Semen Elistratov
Tianyu Han
Dajing Wu
Victor An
Het zijn allemaal grote namen natuurlijk die er nog inzitten, maar ben toch blij dat Knegt niet bij An/Elistratov zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
SF1
Da-Woon Sim
Han-Bin Lee
Vladimir Grigorev
SJINKIE KNEGT
SF2
Semen Elistratov
Tianyu Han
Dajing Wu
Victor An
Gelukkig niet met An en Elistratov, dat vind ik gevaarlijke teringlijers.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha die andere drie hebben geen schijn van kans
Niet ongunstig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
SF1
Da-Woon Sim
Han-Bin Lee
Vladimir Grigorev
SJINKIE KNEGT
SF2
Semen Elistratov
Tianyu Han
Dajing Wu
Victor An
Han ook. Ik denk dat hij de 3 minste heeft geloot. Gunstig dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig niet met An en Elistratov, dat vind ik gevaarlijke teringlijers.
Nee, binnenbaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad. Gelukkig vind jij het zo spannender. Zie aerialsdiscussie.
Ook een Sjink kan op z'n gat vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha die andere drie hebben geen schijn van kans
Twee Koreanen bij elkaar is sowieso doorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal grote namen natuurlijk die er nog inzitten, maar ben toch blij dat Knegt niet bij An/Elistratov zit
De 2 dames ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Nu pas wakker
Sjinkie wel door zie ik
Oh toch niet. Misschien is het ze moeder.quote:
Je hebt een fantastische Super-G gemist johquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Nu pas wakker
Sjinkie wel door zie ik
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
nou hopen dat sjinkie de volgende rond dan maar op zn bek gaat
JufGod.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:11 schreef bigE het volgende:
Cees is wel prettig om naar te luisteren ... Brengt het shorttrack wel een beetje tot leven met zijn enthousiasme.
nou die sees mag van mij wel een andere baan zoeken foi foiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:11 schreef bigE het volgende:
Cees is wel prettig om naar te luisteren ... Brengt het shorttrack wel een beetje tot leven met zijn enthousiasme.
Ja kak wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt een fantastische Super-G gemist joh
Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nou die sees mag van mij wel een andere baan zoeken foi foi
Anna Fenningerquote:
Lara net geen medalje helaasquote:
De 1500 meter is standaard met zes. De kortere afstanden met vier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:16 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom doen de vrouwen het met zes en de heren met z'n vieren?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:16 schreef Grifte het volgende:
Een vrouw die kan parkeren, onmogelijk.
lijkt me een man ja vol met doping.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Als 15 jarige een hele tijd dit tempo bijhouden, lijkt me
En allebei goud pakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat zometeen en ter Mors en de Sjink de finale halen
En morgen weerquote:
Dat is mooi, dubbel mooi zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat zometeen en ter Mors en de Sjink de finale halen
ook de lelijkstequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Redefine het volgende:
Joris, zeg nog even dat Ter Mors de langste is van het veld. Dat hebben we nog niet gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |