Ik zat ook echt zo van WAAAAT GEBEURT ER NOU?quote:
Het was Hamelin die viel, niet Heimlichquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Cee het volgende:
Met twee vingers in de lucht, eh, neus door.
Nog een zacht aaitje over z'n bipsje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Ooku het volgende:
Die Hamelin probeerde Knegt gewoon mee te nemen in zn val :p
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe erg moet je dan onderuit gereden worden als dit geen advanced was?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef marcodej het volgende:
Waarom nu weer een advance? Had hij daar maar niet moeten zitten. Pech. Het is niet dat hij door een kamikazeactie valt.
Is voor Knegt wel een voordeel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef Redefine het volgende:
Die jury. Alvarez wordt gewoon onderuit geschaatst en krijgt geen advance![]()
Ik zat ook al zo ja 'klein beetje gehinderd' Ehh wat?quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe erg moet je dan onderuit gereden worden als dit geen advanced was?
Ik heb gewoon gelijk pik. Advances zijn er alleen als je nadeel ondervindt door illegale acties. Dit was geen illegale actie, maar gewoon een valpartij.quote:
Het ligt eraan hoeveel man straks in zijn heat zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is voor Knegt wel een voordeel.
Toen met de relay kregen ze wel advance? Dat was hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:58 schreef Redefine het volgende:
Je krijgt dus wel een advance als iemand anders je bewust een mini duwtje geeft. Maar als je per ongeluk onderuit wordt gereden niet. Seems legit
Ik heb wel meer mensen zo onderuit zien gaan die wel gewoon advanced werdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk pik. Advances zijn er alleen als je nadeel ondervindt door illegale acties. Dit was geen illegale actie, maar gewoon een valpartij.
Dat was dan weer een duw. Hoewel die Korean toen uit balans was gebracht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen met de relay kregen ze wel advance? Dat was hetzelfde toch?
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik nu gek of is het gewwoon totaal niet overzichtelijk?
Nee. Dit was de kwartfinale.quote:
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef Spies het volgende:
Wat een bazencommentator is Joris toch
Dit waren pas de kwartfinalesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |