SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Picsquote:
Vertel het ze dan ffquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat ga ik niet doen hoor, buiten hun weten om Burner
Ja, echt heel jammer. Vind het een vies gezichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:04 schreef asini het volgende:
Jammer dat laura d'r huid zo verneukt heeft met die tattoo's..
Die heeft maat bungalo-tent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:04 schreef -sabine- het volgende:
Lots maat zit er niet bij, die wordt steeds chagrijniger
Nee, de kleding gaat niet naar Afrika:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
Kleding gaat wel naar afrika, de knappere spullen woren hier verkocht en dat geld is voor het transport...
Jim had deze minder problemen met de kip om der uit het vel te krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lot pelde het roze ding met moeite af...
na drie dagen
Kunnen we haar niet één kleur tatoeren , noemen we het een rasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt heel jammer. Vind het een vies gezicht
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet één kleur tatoeren , noemen we het een ras
Het is echt vreselijk die deken van tattoos. Hoe kun je zoiets doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:04 schreef asini het volgende:
Jammer dat laura d'r huid zo verneukt heeft met die tattoo's..
Omg wat een vetrollen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs een polo-shirt die Jaap weg heeft gedaan, nadat hij 40 kilo is afgevallen, is nog te strak voor de Zeug van God.
[ afbeelding ]
Moet je bedenken hoe dat eruit gaat zien als ze later oud is. Oma met tattoo'squote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk die deken van tattoos. Hoe kun je zoiets doen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat zijn Hakie en Paul aan het maken op stream 2?
Rolschaatsen voor Lot?
Die was heel serieus en heeft het geregeld om het echt te gaan sorteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien is de enige van de dames die níet meedoet aan de modeshow.
Ze voorspellen windkracht 7 gemiddeld morgen.dat word leuk met de kas en de boorcamp.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Gaan jullie eens de meel lezen, hebberds. Ik heb gemaild dat ze vannacht de kas moeten bewaken vanwege code geel
voor bootkamp alleen maar goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze voorspellen windkracht 7 gemiddeld morgen.dat word leuk met de kas en de boorcamp.
Ja lach maar, dat prikt hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef -sabine- het volgende:
Rienk zeikt over de doornenkrans op de kleding van Gsus.
Eikel
Rienk moet je gewoon negerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef -sabine- het volgende:
Rienk zeikt over de doornenkrans op de kleding van Gsus.
Eikel
Ik hoop eigenlijk dat ze die moeten afzeggen of binnen in de loods moeten doen.quote:
Het is een bootcamp... geen modeshow. Kan altijd door gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze die moeten afzeggen of binnen in de loods moeten doen.
Paul is echt alleen in zijn element met een hamer en hout.....erg zeg !!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul en Hakim maken rolschaatsen voor Charlotte.
[ afbeelding ]
Oke.....duidelijk verkeerd begrepen.........quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, de kleding gaat niet naar Afrika:
"Humana informeert de inwoners binnen een gemeente over de kledinginzameling van Humana. Inwoners krijgen te weten waar de locaties van de kledingcontainers staan en wat wel en wat niet in de kledingcontainer thuishoort. Zo vermeldt Humana hoeveel er jaarlijks is gedoneerd aan Humana binnen een gemeente en hoe de opbrengst uit de kledingverkoop is besteed. Dit doet Humana via verschillende communicatiemiddelen zoals uit uitsturen van persberichten, het plaatsen van nieuwsberichten op de website en social media, het bijwonen van jaarmarkten en het beschikbaar stellen van een infowand. Op welke wijze en door wie de burger geïnformeerd wordt, zal in onderling overleg worden afgesproken. "
http://www.humana.nl/zo-helpen-wij/binnen-uw-gemeente/
Rienk heeft alle cabaretiers wel gehad onderhandquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beginnen je eierstokken al te klapperen
En Rienk vond een niet-afgebreide mouw van trui, maar het was zo'n enkel ding volgens Billy.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Bil wil kinderen.
Lot denkt een shirt te zien, is het een sjaal
Ze sorteert t-shirts om te drukken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorteren op carackkop-methode.
"Is dit iets voor mij? Nee. Dan op de stapel."
Als ze het dan meteen in de goede sorteerzak gooit, in plaats van op de stapel.
[ afbeelding ]
Billy zoekt naar dingen om te bedrukkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorteren op carackkop-methode.
"Is dit iets voor mij? Nee. Dan op de stapel."
Als ze het dan meteen in de goede sorteerzak gooit, in plaats van op de stapel.
[ afbeelding ]
Ja ze is goed bezig voor het goede doelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Billy zoekt naar dingen om te bedrukken
Dat bedrukken is deel ervan. Opbrengst gaat 50/50 naar humana.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja ze is goed bezig voor het goede doel
die is echt ergquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ze stopte ook wat onder dr matras.
Oké.. dan is't goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat bedrukken is deel ervan. Opbrengst gaat 50/50 naar humana.
Iets van die kleding?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En god stuurt haar gewoon naar de hel, klaar, iedereen blij.quote:
Ze deed het heel snel,gewiekst en ik kon niet zien wat het wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat zag ik niet, maar dr matras ging omhoog, rechtsboven. Er ging iets onder, maar wat??
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat kind steelt van alles, de hele dag al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat zag ik niet, maar dr matras ging omhoog, rechtsboven. Er ging iets onder, maar wat??
en die denkt dat ze alles verborgen kan houden voor ons streamers?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!
De meeste vrouwen doen dat daar (behalve Nicolien).. het dan ook niet erg opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Lot is gewoon aan het uitzoeken, niet aan het sorteren...
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef -sabine- het volgende:
En Lot heeft weer slippers.
Gio wil graag vandaag klaar zijn, dat kan alleen als iedereen doorwerkt zegt Jimmy
Passen, bekijken, showen, teruggooien... Noem dat maar niets....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na niets
Ook Nico draait nog wel bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na niets
Die negeren ze liever, na gisteravond, ze bestaan gewoon niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
en die denkt dat ze alles verborgen kan houden voor ons streamers?NOT
dat wisten we al met die deken van de kringloopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!
Zwaar leven hebben ze inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Passen, bekijken, showen, teruggooien... Noem dat maar niets....
beeld erbij ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En net speelde Hakim na het ten weer de good guy en bedankte de fans voor de post, en dat zal dan weer wel de tv show halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die negeren ze liever, na gisteravond, ze bestaan gewoon niet..
Zeker een merkje gevonden? want ze draagt eigenlijk alleen maar merkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
hehe Aike loopt nog steeds in dat blauwe jurkje rond, maar die staat haar ook wel
Vooralsnog heeft ze van mij het voordeel van de twijfel. Op mij komt ze beter over dan Laura die toen ze binnenkwam zei dat ze zou gaan knallen. Nicolien neemt iig initiatief, iets wat sommigen daar niet kennen.quote:
Je weet wss het antwoord al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef Achteraf-8 het volgende:
Wat ik me afvraag; zijn de materialen van dat autotje voor die koter van Hakim betaald met H. zijn zakgeld? Lijkt me sterk want zijn zakgeld is wss opgegaan aan peuken en wiet.
Dus, heel Utopia lapt mee voor dat cadeau... Is dat wel overlegd in het centraal?
Ik weet niet of het merk is eigenlijk, maar ze loopt er nu een tijdje inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zeker een merkje gevonden? want ze draagt eigenlijk alleen maar merk
Ik vind het knap van je!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef -sabine- het volgende:
Leuk dat ze achter Lau in die jurk volgen, maar geen mij ook beeld op Andrea.
Dit is een serieuze sport.!!!
Mee eens, ze laat haar idealen ( hetgeen ze bij binnenkomst verkondigde) niet na één dag varen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ze van mij het voordeel van de twijfel. Op mij komt ze beter over dan Laura die toen ze binnenkwam zei dat ze zou gaan knallen. Nicolien neemt iig initiatief, iets wat sommigen daar niet kennen.
Heul Helmond?quote:
Vooral op en onder haar bed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Andrea: ja, ach, overal liggen hier kleren he....
Laten we hopen dat ze schurft oplopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Gaan ze nou wel wassen wat ze houden? je kan zo schurft of zoiets oplopen hoor
ik hoop het ook en dan haar hele bed omkerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef -sabine- het volgende:
Andrea zeurt dat ze er moe van wordt nadat iemand zei dat ze eerst moeten sorteren.
Aike zendercheck. Als die terugkomt, moet alles van Dre terug!!!!
En cholera of AIDS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Scheelt voor schimmelrat. Dan is hij niet de enige.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een actie moeten starten om die kleding te redden.
Je gunt zo'n jurkje toch geen schurft?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een actie moeten starten om die kleding te redden.
Je gunt zo'n jurkje toch geen schurft?
Ze flikkert er z.s.m. uit. En ook al zal ze tot het eind blijven, dan heeft ze nog geen zakgeld genoeg om al die kleren te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik hoop het ook en dan haar hele bed omkeren![]()
1 of 2 items per bewoner ok, maar NIET die hele berg die Andrea heeft en wat ze nog verstopt heeft (of betalen van haar zakgeld)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
denk dat Bil die drollenvanger wil houden
Ze kan mss een betalingsregeling krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze flikkert er z.s.m. uit. En ook al zal ze tot het eind blijven, dan heeft ze nog geen zakgeld genoeg om al die kleren te kunnen betalen.
Alleen die motorjack is al het zakgeld voor een heel jaar.
Ach, anders blijft er wel zo'n zak voor d'r over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
2 ton aan kleding ( 2000 KILO! )
Daar moet tog een niqaab tussen zitten voor Andrea?
[ afbeelding ]
Ik kan je toch niet serieus nemen. met die UI van jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef -sabine- het volgende:
Billy kan alles aan met dr mooie lijf.
Zonder kleding vind ik dr iets te fijn, maar met kleding ziet ze er goed uit.
(nee, niet dat hoofd)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
2 ton aan kleding ( 2000 KILO! )
Daar moet tog een niqaab tussen zitten voor Andrea?
[ afbeelding ]
Ik zou ook eruit halen wat ik wil hebben. En de rest weer weg. Maar er dan wel eerlijk voor betalen. Andrea JAT gewoon, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef MPC60 het volgende:
Gadverdamme die Andrea, ďie mag er gelijk uit nu van mij, dat mens heeft er totaal geen idee van dat deze kleren bedoeld zijn voor hulpbehoevende mensen. Wat een plaat voor je kop moet je dan wel niet hebben?
Ik moet er zelf ook echt aan wennen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet serieus nemen. met die UI van je![]()
Wel tof dat het nog gelukt is met je UIquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook echt aan wennen.
Ik heb al meerdere keren gedacht dat een van jullie hetzelfde tikte als ik
Das een Hakim die iets doet, Ja da's wel nieuw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
O ik heb iets gemist, wie is die man bij Paul?
Happie en Paul voor kind van Happie als kindje op bezoek komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Toverheks het volgende:
LS kan jij cap maken van dat houten autotje voor me leuk ding wie heeft die gemaakt???
Ssst mag niet hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel tof dat het nog gelukt is met je UI
heel erg leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Happie en Paul voor kind van Happie als kindje op bezoek komt.
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ssst mag niet hier.
Nicol mag niet, Nico of Nic mag wel.
Nicolle, Nicolle, weisst du was ich wolle, zingt Rienk
Andrea doet iig heel erg haar best.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Is dat nou Hakim? Jeetje....Val van mijn stoelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Das een Hakim die iets doet, Ja da's wel nieuw.
Ik zou dat heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Blijft mooi die gif en echt billyquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag wel hoorMag van mij
![]()
Billy vind het leuk:"
[ afbeelding ]
Er zit ook geen tempo in dat sorteren.. kan dat niet beter gemanaged worden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Rienk vond eerder ook een tasje met netwerk-kabels ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het valt Gio op dat er geen vuil tussen zit....
Jawel hoor .. een zwembad
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jimmy zit die crackkop te bashen, maar ze heeft het niet eens door.
"Vind je ook wel eens niet leuk?"
Crackkop over een stel schoenen met naaldhak: "Leuk, ja echt leuk."
Jimmy: "Ja zie je wel, weer leuk...."
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Nicolien: Het is ook een gezamenlijk doel om schoenen voor Ruud te vinden.. maar 42.
goed idee ja personeel inhurenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Er lopen nog duizenden werkeloze postsorteerders rond.. huur die, kosten een drol
Renevanlaren houdt haar wel in de gatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
Ja hoor Dre heeft weer wat over de schouder.
Cappers let op!!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodig
15 man 2 uur ff doorwerken. en klaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Die kleding sorteren heb je met 15 man in een paar uur klaar. Vreselijk hoe lui ze zijn.
Die is er niet, afgemeld en uitgeklokt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Renevanlaren houdt haar wel in de gaten
gewoon een zootje polen huren voor3 uero per uurquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Die kleding sorteren heb je met 15 man in een paar uur klaar. Vreselijk hoe lui ze zijn.
Daar zit ik me ook over te verbazen.. als ze met z'n allen serieus aan het sorteren waren gegaan.. zonder modeshows.. waren ze al klaar geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Ja precies, en weer 200 euro, kan je heel wat drank en sigaretten van kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 man 2 uur ff doorwerken. en klaar
Ik weet nog wel een lege loods, ff 10 tafels neerknallen, en hoppaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gewoon een zootje polen huren voor3 uero per uur
En als je er echt voor hebt gewerkt smaakt het veel beterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja precies, en weer 200 euro, kan je heel wat drank en sigaretten van kopen.
Tieten, tieten, tieten... Billy vind het volgens mij leuk om tieten te zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wat een dikke tieten heb je Isabel, iedereen heeft hier dikke tieten, sorry Bil.
Dre slaapt over paar dagen paar meter hoger dan de rest.. Door al het gejatte spul onder haar bedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef -sabine- het volgende:
Waar is dat witte shirt dat Andrea had?
Tis weg nu.
Ik vind het maar een erg simpele auto voor een topaannemer als Paul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groepsgevoel. Iets maken voor privé-doeleinden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alstu, toverheksje...
Ze duld gewoon geen advies/repliek van anderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea snapt niet dat alles wat ze wegrooft op cameras staat en dat mensen dat zien
schiet mij maar doodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy past een broek: Ik moet hem uitdoen, maar ik heb geen onderbroek aan.
Ik kan altijd nog met mijn poes in de Playboy.
Billy vind dat ze met haar poes in de playboy kan. Dan is de playboy gelijk failliet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Burner82 het volgende:
Billy moet een andere broek aan... ze heeft geen onderbroek aan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groepsgevoel. Iets maken voor privé-doeleinden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alstu, toverheksje...
Playboy-Sanoma-John de Molquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy vind dat ze met haar poes in de playboy kan. Dan is de playboy gelijk failliet.
Aan mij verdienen ze toch al niks... Maar Billy naakt... Kan me niet echt voorstellen dat een normale man daar opgewonden van wordt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy vind dat ze met haar poes in de playboy kan. Dan is de playboy gelijk failliet.
dat begrijpt ze wel, maar dat maakt toch niks uit?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea snapt niet dat alles wat ze wegrooft op cameras staat en dat mensen dat zien
Ze fotoshoppen toch nog heel wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze toch al niks... Maar Billy naakt... Kan me niet echt voorstellen dat een normale man daar opgewonden van wordt...
Dat meen je echtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef asco het volgende:
Toch is het raar. Ik heb nog nooit een persoon echt gehaat in deze wereld. Maar ik háát er echt een paar van dit programma. En dat meen ik dus echt écht.
Billy overigens niet.
tijd om minder te kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef asco het volgende:
Toch is het raar. Ik heb nog nooit een persoon echt gehaat in deze wereld. Maar ik háát er echt een paar van dit programma. En dat meen ik dus echt écht.
Billy overigens niet.
Ik ben zelf meer het type van de playgirl. Naakte poezen zijn niet mijn ding.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze toch al niks... Maar Billy naakt... Kan me niet echt voorstellen dat een normale man daar opgewonden van wordt...
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer het type van de playgirl. Naakte poezen zijn niet mijn ding.
Joh dat had ik nog niet in de gaten.quote:
Ik haat niemand, kan niet eens haten maar ik heb een vreselijke anti gevoel bij Andrea. Alleen die stem al en dat verongelukt gedoe als iemand haar aanspreekt. En vooral dat de halve heilige uithangen maar ondertussen maar van alles wegklauwen. Bah.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef asco het volgende:
Billy overigens niet.
nou dat ligt niet aan dit project, daar is vandaag weinig aan gewerkt, wel geshopt en verder gejankt om postquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het is verdorie een BB-Weekopdracht.. geen wonder dat de COS krakend tot stilstand komt![]()
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Joh dat had ik nog niet in de gaten.
daar komt dat wijf hopelijk echt niet mee weg zoals ik al zei een peper dure rekening sturen voor de gemiste kleding !!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop dat Humana meekijkt... en als ze het komen ophalen even onder het bed van andrea gaan kijken... Anonieme bron heeft gemeld dat.....
Vast wel..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
daar komt dat wijf hopelijk echt niet mee weg zoals ik al zei een peper dure rekening sturen voor de gemiste kleding !!!!!!!
Volgens mij wel. Dat Emil niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zijn het drukbankje aan het gebruiken als werkbank?
Walgelijk inderdaad. Typisch ik-ben-het-centrum-van-het-universum vrouwengedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Achteraf-8 het volgende:
Te walgelijk om naar te kijken dit. Die vrouwen als aasgieren bovenop die kleding en alle leuke zooi eruit halen... Duurzaam dit duurzaam dat roepen en vooral heel veel klagen maar niet kunnen stilstaan bij arme kindertjes in Afrika die het stukken slechter hebben dan zij.
Ben er wel weer klaar mee voor vanavond.
Genoeg gezien!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Hoe kan je iemand haten die je niet eens in het echt kent, schiet mij maar lek maar zulke dingen snap ik echt niet.
Team Vanessa Snuf & Snuitje en Billyen de rest
Laten we zeggen, pauper gedrag. Ik ken zat vrouwen die daar ook van walgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef asco het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Typisch ik-ben-het-centrum-van-het-universum vrouwengedrag.
Ik heb absoluut niet snel een hekel aan mensen maar ik volg de streams en heb gewoon een hekel aan billyquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Hoe kan je iemand haten die je niet eens in het echt kent, schiet mij maar lek maar zulke dingen snap ik echt niet.
Team Vanessa Snuf & Snuitje en Billyen de rest
Ik zou er ook uit halen wat ik leuk vind. Maar ik zou er voor betalen. Wat zij doen is gewoon eruit halen wat ze willen, want is toch gratisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Achteraf-8 het volgende:
Te walgelijk om naar te kijken dit. Die vrouwen als aasgieren bovenop die kleding en alle leuke zooi eruit halen... Duurzaam dit duurzaam dat roepen en vooral heel veel klagen maar niet kunnen stilstaan bij arme kindertjes in Afrika die het stukken slechter hebben dan zij.
Ben er wel weer klaar mee voor vanavond.
Is toch veel leuker, om de hele dag naar werkende mensen te kijken, die af en toe een pauze nemen ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef SailingDuck het volgende:
Potverdorie, zijn ze nu gewoon aan het werken
Nee. Rellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is toch veel leuker, om de hele dag naar werkende mensen te kijken, die af en toe een pauze nemen ?
Is niet typisch vrouwengedrag hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef asco het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Typisch ik-ben-het-centrum-van-het-universum vrouwengedrag.
Als ik die Wijven zo bezig zie (een ander woord heb ik er effe niet voor ) schaam ik me bijna dat ik van hetzelfde geslacht ben...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laten we zeggen, pauper gedrag. Ik ken zat vrouwen die daar ook van walgen.
Zeg ook niet dat alle vrouwen zo zijn maar dat er wel zulke vrouwen bestaan en ik kijk er naar een aantal nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef Haropro het volgende:
[..]
Is niet typisch vrouwengedrag hoor.Gewoon sorteren en twee uur later klaar. Ik snap het gedrag als vrouw dus ook niet.
Het zou erger zijn als je je niet schaamde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Als ik die Wijven zo bezig zie (een ander woord heb ik er effe niet voor ) schaam ik me bijna dat ik van hetzelfde geslacht ben...
Idd er iets uithalen, maar zoals Andrea alles eruit haalt gaat zekers te ver.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou er ook uit halen wat ik leuk vind. Maar ik zou er voor betalen. Wat zij doen is gewoon eruit halen wat ze willen, want is toch gratis
Het is van hun allemaal. Behalve als het van Happie is, dat is alleen van hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef SailingDuck het volgende:
Happie reserveert alvast een boomstam voor een kinderstoel. Die zijn toch voor Emil ?
Dreetje bedankt! Hahah oh dat zou echt entertainment zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef JonJonJip het volgende:
Directeur van Humana had het over een marktconforme verkoopprijs.
Paar euro per kledingstuk, wat in principe betekend dat utopia bv failliet is.
Ze moeten juist alles kopen voor de marktwaarde, maar daar is tot nu toe niets van terecht gekomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef JonJonJip het volgende:
Directeur van Humana had het over een marktconforme verkoopprijs.
Paar euro per kledingstuk, wat in principe betekend dat utopia bv failliet is.
Stond er ook, maar heeft ze waarschijnlijk gejat. Ze had een pasfoto nodig voor Utopia.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd er iets uithalen, maar zoals Andrea alles eruit haalt gaat zekers te ver.
In de dikke van Dale zou bij kleptomaan een gifje moeten staan van Andrea.
Dit dus gewoon een rekening sturenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Dreetje bedankt! Hahah oh dat zou echt entertainment zijn
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Stond er ook, maar heeft ze waarschijnlijk gejat. Ze had een pasfoto nodig voor Utopia.
ik vind dat gehang veel saaierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Haropro het volgende:
Maar vanaf vandaag dus thuiswerkUtopia beelden? Saai.
Eigenlijk waren die 6 weken op een paar momenten na (bedankt Sodeknetter) sowieso saai. Ik kijk niet eens de uitzendingen meer.quote:
Ik hoopte stiekem dat iemand dat bij Hakim en zn smokkelpraktijken had gëdaan, schijnbaar niet, valt mij tegen fok.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Valt me toch mee dat nog niemand de politie heeft gebeld voor het 'gejat' van Andrea!
Onbegrijpelijk he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanes geeft Paul en Hakim straks een biertje, als goede daad?
nou allemaal tegelijk aan het werk zijn ze toch niet dus er is voor ieder wat wilsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef MPC60 het volgende:
Eerst doen ze de hele dag jiks en is het niet goed en nu doen ze wat is het weer niet goed.
Hoe dan ook ze doen nooitiets goed. Dat is dan iig wel goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef MPC60 het volgende:
Eerst doen ze de hele dag jiks en is het niet goed en nu doen ze wat is het weer niet goed.
Maar toen was Vanessa ladderzat, die weet niet eens meer wat ze gisteren gebrald heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk he.![]()
En Laura en Vanes zouden knallen als het zalgeld afgeschaft zou worden, nou dat hebben we weer gezien.
Wat ik zeg een dikke rekening sturenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef JonJonJip het volgende:
wat hoop ik dat de directeur nu thuiszit, hier meeleest en over een weekje ipv 200 euro komt brengen , 700 euro komt ophalen.
LOLquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou allemaal tegelijk aan het werk zijn ze toch niet dus er is voor ieder wat wils
Een helmondse die na een paar pilsjes ladderzat is? Denk dat ze spaart voor haar ultieme uitbarstingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar toen was Vanessa ladderzat, die weet niet eens meer wat ze gisteren gebrald heeft.
Mwa, of dan durft ze juist wel dr mond open te trekken. Ze zei zelf ook al, als ik had gewacht tot morgen dan had ik er niks van gezegd, naja nu dus ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar toen was Vanessa ladderzat, die weet niet eens meer wat ze gisteren gebrald heeft.
Als ze niet kunnen betalen gewoon de inboedel in beslag nemen. Weg tafel, bedden, douche en keuken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik zeg een dikke rekening sturen
Ik denk wel dat je zelf daar in zo'n rare groep ook anders wordt en niet meer jezelf bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef asco het volgende:
Doe dan niet mee met zo'n programma, sjeez...
Dus jij denkt dat de camera's daar voor de kat z'n viool staan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef JonJonJip het volgende:
wat hoop ik dat de directeur nu thuiszit, hier meeleest en over een weekje ipv 200 euro komt brengen , 700 euro komt ophalen.
Nah Vanas is kinderen gewend he, ene moment boos, andere moment weer knuffelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa, of dan durft ze juist wel dr mond open te trekken. Ze zei zelf ook al, als ik had gewacht tot morgen dan had ik er niks van gezegd, naja nu dus ook niet.
Mwoa, melkkoeler en klaar...of melkmachine...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ze niet kunnen betalen gewoon de inboedel in beslag nemen. Weg tafel, bedden, douche en keuken.
Dat is ook de enige legitieme reden die ik kan bedenken voor het gedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je zelf daar in zo'n rare groep ook anders wordt en niet meer jezelf bent.
Valt inderdaad weinig te halen daar. Misschien die camera's, die zijn wel wat waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, melkkoeler en klaar...of melkmachine...
Zelfs deurwaarders mogen geen levensbehoeftes in beslag nemen...
hahahhaaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Miss Piggy in een dolle bui in dat autootje gaat zitten.
Zaag, absoluut. Komt tenminste nog wat zinnigs uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Wat een keuze weer, die %$#@ zaag of een mijmerende Billy in de kas.
Het kan in ieder geval niet slechter... tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy in de kas, gezaag in de werkplaats.
Kom op regie, dat kan beter.
Veel Kumbaja en weinig alcohol. Word niks meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:13 schreef asco het volgende:
Staat er eigenlijk nog iets specifieks op het programma vanavond?
Hmm jammer. Was het gisteren toch beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel Kumbaja en weinig alcohol. Word niks meer.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef asco het volgende:
[..]
Hmm jammer. Was het gisteren toch beter.
Die aderen op haar handen.quote:
Is ze in de rivier gesprongen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En niemand die die crackkop mist, hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |