SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Vast alleen TV shows.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
klinkt niet als PBquote:
Die krijgt een streampje van boven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Stroom het volgende:
komt die brief van hier? (ik schakel net weer in
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etcquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Mss van nowlive?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Mylene het volgende:
Die stem van Isabella is soms echt teveel, zoals nu.
idd, je herkent ze wel van een fokkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etc
vond het aardig sarcastisch als je die brief afzet tegen de streams,,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Wat is daar mis mee? Deed ze dat maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Ze stottert tenminste niet, ze hoeft niet 20 keer te lezen voordat ze iets uit kan spreken....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Getekend Ferdinand Okkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, je herkent ze wel van een fokker
onder de brug en op blote voeten ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En toch herken ik wat in Rienk.
Laatste week van de maand doe ik ook zonder geld.
van die brief?quote:
Sarcastisch zou een fokker kunnen zijn, maar dan lag het er wel meer bovenopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Stroom het volgende:
[..]
vond het aardig sarcastisch als je die brief afzet tegen de streams,,
zijn kip haalt nog ademquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze stottert tenminste niet, ze hoeft niet 20 keer te lezen voordat ze iets uit kan spreken....
Het was ook niet negatief bedoeld! Het klinkt juist heel mooi en idd zonder te stotteren etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef community het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Deed ze dat maar.
quote:Beste Utopia bewoners,
Ik zit mij als streamer ontzettend te ergeren aan jullie geklaag over het feit dat wij streamers klagen. Zouden jullie willen stoppen met klagen over ons? Wij hebben het al zwaar genoeg.
Met vriendelijke groet,
Een ontevreden streamer.
Ja dat is engquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Disana het volgende:
Ik zou daar voor geen goud in huilen willen uitbarsten. Je hebt meteen of Billy of Andrea om je nek.
was dat maar zo'n feestquote:
kutquote:
Ik vond net een blikje bier in de koelkast. Proost.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik ga zuipen zo, wat een gezeik![]()
Tsja die heeft em eerder niet zien huilen, want ze was te druk met een slinger van haar liefdes-brieven over haar prinsesse-bed te hangen. First things first!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef community het volgende:
Aan haar gezicht te zien, was Charlotte verbaasd en een beetje geschrokken van Jimmy zijn huilen.
Een koud blikje bier vinden is een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik vond net een blikje bier in de koelkast. Proost.
wat??? en dan haar alleen laten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn meissie had een knobbel in d'r borst..
Heel erg allemaal hoor, maar dan dan naar huis. In plaats van daar te janken.
Hij zou zeker naar huis zijn gegaan als de uitslag niet goed was geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn meissie had een knobbel in d'r borst..
Heel erg allemaal hoor, maar dan dan naar huis. In plaats van daar te janken.
Proost, slinger hier ook mijn borrel naar binnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik vond net een blikje bier in de koelkast. Proost.
Dit, het is dan wel een lul met vingers maar wel een met een beetje gevoel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef Mallika het volgende:
Paul heeft de hele week in de stress gezeten omdat er in de borst van zijn meissie een knobbel was gevonden en hij heeft vandaag gehoord dat alles goed is.
Mag je daar alsjeblieft om huilen.
Paul is een lul maar ook een mens.
klaar.
Datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef Burner82 het volgende:
Nah, ik moet zeggen... Ik mot die paul niet echt... Maar er gebeuren wel dingen in zijn leven (en buiten utopia) die je niemand toe wenst.
jeezzz, das heftig..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef Mallika het volgende:
Paul heeft de hele week in de stress gezeten omdat er in de borst van zijn meissie een knobbel was gevonden en hij heeft vandaag gehoord dat alles goed is.
klaar.
Hij zit daar vrijwillig, zijn borg belangrijker is dan 'zijn meissie' .quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef Mallika het volgende:
klaar.
Ja, die knobbel heeft ze ontdekt 3 weken geleden, toen zat hij al daarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wat??? en dan haar alleen laten?![]()
![]()
Mijn man ging gewoon met mij mee toen ik een knobbel in mijn borst had
Des te meer reden om te gaan!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef Burner82 het volgende:
Nah, ik moet zeggen... Ik mot die paul niet echt... Maar er gebeuren wel dingen in zijn leven (en buiten utopia) die je niemand toe wenst.
Echt volkomen onzinnige opmerking dit. Die kan je pas plaatsen als hij zou zijn gebleven als de uitslag niet goed was geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit daar vrijwillig, zijn borg belangrijker is dan 'zijn meissie' .
Yep, hij smaakt heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef community het volgende:
[..]
Een koud blikje bier vinden is een van de mooiste dingen die er zijn.
Wat is er overdreven aan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Mallika het volgende:
[..]
Echt volkomen onzinnige opmerking dit. Die kan je pas plaatsen als hij zou zijn gebleven als de uitslag niet goed was geweest.
Echt je kan ook overdrijven.
Ik zou die verhalen van Paul maar met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wat??? en dan haar alleen laten?![]()
![]()
Mijn man ging gewoon met mij mee toen ik een knobbel in mijn borst had
Volgens mij is er weinig te zuipenquote:
Was er nog wiet dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte: Ik ga zo even een dikke toeter roken.
Ik durf amper meer te luisteren na zn verhalen over seksueel misbruik in zn familie en hoe dat hem een freak op dat gebied gemaakt heeft gister.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik zou die verhalen van Paul maar met een korreltje zout nemen.
Hij is een zeer ervaren fantast.
ze gaan over 2 uur toch weer etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef frensje het volgende:
1 wrap met wat kip en salade is het avondmaal
Taaie kutknipkipquote:
en twee uur daarna weer...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze gaan over 2 uur toch weer eten
Nico heeft nog wat in der kist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig te zuipen
Nou dat vind ik deze keer niet zo raarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze gaan over 2 uur toch weer eten
tot 7 uur of zo, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef frensje het volgende:
1 wrap met wat kip en salade is het avondmaal
Duurt nooit lang, straks bij het sigaretje na het eten staan ze weer te roddelen en zijn ze de hele brief vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef formule het volgende:
O Dre prop alles weer naar binnen eet smakkelijk
Gaat over Oliebollen en steuken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
Happie wil dagelijks verhaaltje voorlezen![]()
![]()
normaal sabbelt ze op een zemenlapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef GekkePoes het volgende:
Andrea eet de botjes op, is ze gewend.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Starlie het volgende:
Hoe zorg je voor TV tijd... doortrapt!
dit dus, net is het mislukt omdat jim ging huilen, nu doet ie het zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Starlie het volgende:
Hoe zorg je voor TV tijd... doortrapt!
Dat zou fijn zijn. Ik wil niet dat ze lief zijn voor elkaar. Dat is niet mijn utopia.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duurt nooit lang, straks bij het sigaretje na het eten staan ze weer te roddelen en zijn ze de hele brief vergeten.
Vind ik tofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
Happie wil dagelijks verhaaltje voorlezen![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef Burner82 het volgende:
Happie's verhaaltje:
Er was eens een pikkepijper, zo een grote tyfus kuthoer.
Hij ging even een grote joint roken met zijn mattie, want vriendjes doen alles samen!
Maar ja, opgesloten in zo een grote graftakkeloods, schiet niet op natuurlijk.
Pikkepijper heeft last van zijn lekkende plasser en krijgt een vinger in zijn kont van de doc.
Dit was het verhaaltje van vanavond. Slaap lekker, lieve kindjes
Happie's verhaaltje:
Hij ging even een grote joint roken met zijn mattie, want vriendjes doen alles samen!
Pikkepijper heeft last van zijn lekkende plasser en krijgt een vinger in zijn kont van de doc.
Happie's verhaaltje:
Happie's verhaaltje:
Omdat het Hakim is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt er meteen negatief over gedaan?
Happie's verhaaltje:
Ja, die is coolquote:
iBenny, zie jij niet hoe doortrapt dit is????quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt er meteen negatief over gedaan?
Ja, maar niet van Bram.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Billy nog een kaart van een vriend/ vriendin/ familielid gehad?
Hahaha.. Was geen brief van mij hoorquote:
Stuur een mailtje, dat werkte gister ook goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Ze zijn me veel te lief voor elkaar
Je mail heeft ze dichter bij elkaar gebrachtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Ze zijn me veel te lief voor elkaar
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Stuur een mailtje, dat werkte gister ook goed
Je zou het bijna denken, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mail heeft ze dichter bij elkaar gebracht![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Urb het volgende:
Ruud "Ik wil graag eerst Nico bedanken voor de berg luizen die ze hier heeft gekregen"![]()
quote:
Moet een 'dikke toeter' roken hè,,,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef Urb het volgende:
Lot "Mag ik van tafel want mn kont doet pijn"
Voordat iedereen aan het woord is geweest.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef snetje het volgende:
Ruud wil graag Nico bedanken voor al die luizen die ze binnen gebracht heeft![]()
Ik mag hopen dat het bed van Andrea straks vol zit met bedwantsen
God straft meteen!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef snetje het volgende:
Ruud wil graag Nico bedanken voor al die luizen die ze binnen gebracht heeft![]()
Het is gisteren tot ze doorgedrongen dat op de stream meer te zien is dan ze dachten, dus nu zijn ze allemaal poeslief.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef Tayu het volgende:
Wat een gejank de hele dag al. Ze zitten er amper 6 weken in! En 3 ervan nog maar enkele weken/dagen.
Wat levert dat op?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef Disana het volgende:
Oh dear, Hakim gaat elke dag in de kas een verhaaltje voor zijn kinderen voorlezen.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:
Denk je dat die beesten in haar bed willen zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef snetje het volgende:
Dat heb ik gemist, op welke wijze kwamen ze tot dat besef?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is gisteren tot ze doorgedrongen dat op de stream meer te zien is dan ze dachten, dus nu zijn ze allemaal poeslief.
Happie's verhaaltje:
dat houden ze vast NIET lang volquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is gisteren tot ze doorgedrongen dat op de stream meer te zien is dan ze dachten, dus nu zijn ze allemaal poeslief.
Vanessa kreeg een mail, staat in de streamverslagen. Geen geld voor ingrediënten voor het huiskamerdiner... Hakim die nog even snel sigaretten wilde bestellen. Billy over de rooie dat Aike haar afkapte, Aike janken omdat Billy haar niet transparant vond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, op welke wijze kwamen ze tot dat besef?
Mooie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Burner82 het volgende:
Nico: is het geen achtbaan dan?
Emil: Nee, het is een stoomboot die zich los probeert te ploeteren uit de modder
Euhm, dat is ongeveer hetzelfde als dat een Nederlander op het podium staat bij het schaatsenquote:
whahaha ala natasiaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef Disana het volgende:
Oh dear, Hakim gaat elke dag in de kas een verhaaltje voor zijn kinderen voorlezen.
Ja morgen weerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, dat is ongeveer hetzelfde als dat een Nederlander op het podium staat bij het schaatsen
Omdat ze geen kaartje van hem heeft gehad?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy over Bram: Voor hem 20 anderen, gewoon afsluiten, het is niet anders.
Haar mening staat nu vast!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy over Bram: Voor hem 20 anderen, gewoon afsluiten, het is niet anders.
Thanx, zal straks even de sv induikenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa kreeg een mail, staat in de streamverslagen. Geen geld voor ingrediënten voor het huiskamerdiner... Hakim die nog even snel sigaretten wilde bestellen. Billy over de rooie dat Aike haar afkapte, Aike janken omdat Billy haar niet transparant vond.
En anders kun je alles nog terugzien in het filmpjestopic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Thanx, zal straks even de sv induiken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Het rausen in de kleding gaat ook maar door, he?
Billy heeft een jas aan van die hoop: Ik heb geen dikke warme jas, ik ga me hier hard voor maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Het houdt niet op............ niet vanzelf. Ben er even weg van, ff moed indrinken. Latersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag 6 nieuwe pakjes laten komenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Urb het volgende:
Euh van wie zijn al die peuken buiten nu weer
Ja, want ze was al op zoek naar zo een jas voor ze hier in ging.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy heeft een jas aan van die hoop: Ik heb geen dikke warme jas, ik ga me hier hard voor maken.
Laterssssquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het houdt niet op............ niet vanzelf. Ben er even weg van, ff moed indrinken. Laters
Dus het zakgeld is niet afgeschaft?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vandaag 6 nieuwe pakjes laten komen
Prooscht!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het houdt niet op............ niet vanzelf. Ben er even weg van, ff moed indrinken. Laters
Ik heb de plus-wagen niet gezien though.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vandaag 6 nieuwe pakjes laten komen
Ik dacht dat andrea aan het koken was geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef tonja het volgende:
Er zat zand in het eten, dat verwachtte ik al toen ik vanas een ongewassen prei zag snijden
Kiezen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef snetje het volgende:
ff kijken ... deze of deze?
[ afbeelding ]
Wel fijn om eindelijk iemand te hebben die echt lijkt te luisteren naar anderen ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch een verademing, Nico die luistert en de verhalen komen vanzelf. Gister Paul, nu Emil
Ik dacht echt dat Andrea die achterover ging drukken, maar nee, dat deed ze niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef snetje het volgende:
ff kijken ... deze of deze?
[ afbeelding ]
Ik ook, vrijdagmiddag borreltje! Proostquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, is ook wel leuk. Dan krijg je tenminste eens echte verhalen. Paul gisteren was ook echt eerlijk, ipv dat patser gedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel fijn om eindelijk iemand te hebben die echt lijkt te luisteren naar anderen ja.
Die heeft al een rivier gejankt vandaag... doe maar ff niet meerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef blanket het volgende:
Paul doe eens huilen...het is vrijdag...handjehandje bank...sushi...komop..
Hij kan vast er nog wat uitpersenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heeft al een rivier gejankt vandaag... doe maar ff niet meer
Ahja, was toen ie samen met Lot stond te roken, Lot sprak hem aan op het bietsen, of probeerde het iig maar het werd weggeknuffeld en toen blerden ze in hun zender om peuken over het hek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Tayu het volgende:
Hakim heeft vanmiddag een oproep gedaan om pakjes sigaretten over het hek te gooien.
En hij is niet eens een Marokkaan. Hij is gewoon een Nederlander, altijd geweest ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim: Toen ik naar de casting ging was ik volgens mij de eerste Marokkaan die ooit in Laren is geweest.
Dat heb ik ook altijd geroepen maar bij mij deed niemand het......quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Tayu het volgende:
Hakim heeft vanmiddag een oproep gedaan om pakjes sigaretten over het hek te gooien.
Knap!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geroepen maar bij mij deed niemand het......
Nu al een week niet gerookt !!! Yeah
Goed zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Hans Klok kan er een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:52 schreef Urb het volgende:
Vanes geeft Paul en Hakim allebei een biertje van haar zakgeld pakken.![]()
Plus is nog niet geweest dus die peuken worden van achter weggetovet want ze zijn telkens op maar toch hebben ze weer.
Van de melkmachine afgesloopt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:53 schreef sjaan58 het volgende:
Hoe komen ze aan die wieltjes van dat autootje?
Ik ook... Ik ben bijna gestopt, maar mijn onderbuurman is begonnen met roken....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ze kon er nog net overheen kijken. Dus ze heeft nog niet genoeg gejat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die berg op Andrea haar bed groeit : ze legt er nog wat kleding op
Lekkere kerels die elkaar aflebberen, kan ik alleen maar toejuichenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:53 schreef notturna het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die kerels daar die de hele tijd elkaar aflebberen.
'Komt allemaal goed, we hebben nog een week de tijd om het achterover te drukken uit te zoeken'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef Urb het volgende:
Nico wil duidelijkheid over de stapels kleding die achter op stapels ligt.
Dude!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat zweefteef straks in een zak gaat graaien met alleen dit er maar in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hakim en Paul vallen niet in die categorie vind ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lekkere kerels die elkaar aflebberen, kan ik alleen maar toejuichen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die fotos heb je net even genomen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk die Paul en Hakim, die zich zo stoer vinden. Ik hoop voor jou dat er snel een leuke vent in utopia komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lekkere kerels die elkaar aflebberen, kan ik alleen maar toejuichen
Oh bah !quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vallen in de categorie: weggooien en nooit meer naar om kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hakim en Paul vallen niet in die categorie vind ik
Ik had deze opmerking al verwacht van jou of iemand anders, hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die fotos heb je net even genomen?
Dat tijgervelletje dat Aike aanhad staat haar welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy en Aike passen wat jurkjes.
Billy knapt nergens van op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat tijgervelletje dat Aike aanhad staat haar wel
ja...was inkoppertje i knowquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking al verwacht van jou of iemand anders, hahaha
Die kleding gaat niet naar Afrika. De kleding wordt verkocht in kringloopwinkels etc, en de winst gaat dan naar Afrika (als alle onkosten en salarissen etc eerst zijn betaald).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef Achteraf-8 het volgende:
Kut Isa... Volwassen vrouw die haar knuffel mist dus eigent zich nu een teddybeertje toe... Want in Afrika zijn er geen kinderen die daar veel blijer mee zijn dan zij
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat tijgervelletje dat Aike aanhad staat haar wel
Gewoon een stelletje lekker afgetrainde jongens erin, beetje exhibitionistisch... en homoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die Paul en Hakim, die zich zo stoer vinden. Ik hoop voor jou dat er snel een leuke vent in utopia komt.
Neem ik mijn zoon en kleinzoon meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon een stelletje lekker afgetrainde jongens erin, beetje exhibitionistisch... en homoDan ga ik wel naar de bio-markt...
Kleding gaat wel naar afrika, de knappere spullen woren hier verkocht en dat geld is voor het transport...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die kleding gaat niet naar Afrika. De kleding wordt verkocht in kringloopwinkels etc, en de winst gaat dan naar Afrika (als alle onkosten en salarissen etc eerst zijn betaald).
Want die zijn homo? of zijn ze lekker?:Pquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Neem ik mijn zoon en kleinzoon mee
wel naar afrika moet het zijn..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die kleding gaat niet naar Afrika. De kleding wordt verkocht in kringloopwinkels etc, en de winst gaat dan naar Afrika (als alle onkosten en salarissen etc eerst zijn betaald).
Inderdaad, ze vinden echt dat ze boven de groep staan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat er werkelijk niemand is die Alcopaul en schimmelrat niet tot orde roept.
En geen privé spullen maken, maar gaan sorteren.
Als er straks gezopen wordt, zijn ze er wel als de kippen bij.
Komt door die plooi denk ik,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kunnen die mensen daar goed spellen zeg.. Vinter Man
beidequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want die zijn homo? of zijn ze lekker?:P
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit der nu echt geen burka tussen in Andrea der maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |