SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Vast alleen TV shows.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
klinkt niet als PBquote:
Die krijgt een streampje van boven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Stroom het volgende:
komt die brief van hier? (ik schakel net weer in
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etcquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Mss van nowlive?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Mylene het volgende:
Die stem van Isabella is soms echt teveel, zoals nu.
idd, je herkent ze wel van een fokkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etc
vond het aardig sarcastisch als je die brief afzet tegen de streams,,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Wat is daar mis mee? Deed ze dat maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Ze stottert tenminste niet, ze hoeft niet 20 keer te lezen voordat ze iets uit kan spreken....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Getekend Ferdinand Okkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, je herkent ze wel van een fokker
onder de brug en op blote voeten ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En toch herken ik wat in Rienk.
Laatste week van de maand doe ik ook zonder geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |