SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Vast alleen TV shows.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
klinkt niet als PBquote:
Die krijgt een streampje van boven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijkt diegene die die brief heeft geschreven wel naar de streams?
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Stroom het volgende:
komt die brief van hier? (ik schakel net weer in
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etcquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Mss van nowlive?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Mylene het volgende:
Die stem van Isabella is soms echt teveel, zoals nu.
idd, je herkent ze wel van een fokkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Brief van hier zou zijn: jij moet dood, hou je bek, stop eens met vreten, etc etc
vond het aardig sarcastisch als je die brief afzet tegen de streams,,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee joh....fokkers zijn niet zo zoet sappig
Wat is daar mis mee? Deed ze dat maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Ze stottert tenminste niet, ze hoeft niet 20 keer te lezen voordat ze iets uit kan spreken....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Starlie het volgende:
Hahaha die Isabella, ze leest echt als een schooljuf!
Getekend Ferdinand Okkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, je herkent ze wel van een fokker
onder de brug en op blote voeten ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En toch herken ik wat in Rienk.
Laatste week van de maand doe ik ook zonder geld.
van die brief?quote:
Sarcastisch zou een fokker kunnen zijn, maar dan lag het er wel meer bovenopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Stroom het volgende:
[..]
vond het aardig sarcastisch als je die brief afzet tegen de streams,,
zijn kip haalt nog ademquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze stottert tenminste niet, ze hoeft niet 20 keer te lezen voordat ze iets uit kan spreken....
Het was ook niet negatief bedoeld! Het klinkt juist heel mooi en idd zonder te stotteren etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef community het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Deed ze dat maar.
quote:Beste Utopia bewoners,
Ik zit mij als streamer ontzettend te ergeren aan jullie geklaag over het feit dat wij streamers klagen. Zouden jullie willen stoppen met klagen over ons? Wij hebben het al zwaar genoeg.
Met vriendelijke groet,
Een ontevreden streamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |