Gaat over Oliebollen en steuken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
Happie wil dagelijks verhaaltje voorlezen![]()
![]()
normaal sabbelt ze op een zemenlapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef GekkePoes het volgende:
Andrea eet de botjes op, is ze gewend.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Starlie het volgende:
Hoe zorg je voor TV tijd... doortrapt!
dit dus, net is het mislukt omdat jim ging huilen, nu doet ie het zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Starlie het volgende:
Hoe zorg je voor TV tijd... doortrapt!
Dat zou fijn zijn. Ik wil niet dat ze lief zijn voor elkaar. Dat is niet mijn utopia.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duurt nooit lang, straks bij het sigaretje na het eten staan ze weer te roddelen en zijn ze de hele brief vergeten.
Vind ik tofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
Happie wil dagelijks verhaaltje voorlezen![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef Burner82 het volgende:
Happie's verhaaltje:
Er was eens een pikkepijper, zo een grote tyfus kuthoer.
Hij ging even een grote joint roken met zijn mattie, want vriendjes doen alles samen!
Maar ja, opgesloten in zo een grote graftakkeloods, schiet niet op natuurlijk.
Pikkepijper heeft last van zijn lekkende plasser en krijgt een vinger in zijn kont van de doc.
Dit was het verhaaltje van vanavond. Slaap lekker, lieve kindjes
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef Burner82 het volgende:
Happie's verhaaltje:
Er was eens een pikkepijper, zo een grote tyfus kuthoer.
Hij ging even een grote joint roken met zijn mattie, want vriendjes doen alles samen!
Maar ja, opgesloten in zo een grote graftakkeloods, schiet niet op natuurlijk.
Pikkepijper heeft last van zijn lekkende plasser en krijgt een vinger in zijn kont van de doc.
Dit was het verhaaltje van vanavond. Slaap lekker, lieve kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |