Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ssst mag niet hier.
Nicol mag niet, Nico of Nic mag wel.
Nicolle, Nicolle, weisst du was ich wolle, zingt Rienk
Andrea doet iig heel erg haar best.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Is dat nou Hakim? Jeetje....Val van mijn stoelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Das een Hakim die iets doet, Ja da's wel nieuw.
Ik zou dat heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Blijft mooi die gif en echt billyquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag wel hoorMag van mij
![]()
Billy vind het leuk:"
[ afbeelding ]
Er zit ook geen tempo in dat sorteren.. kan dat niet beter gemanaged worden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Rienk vond eerder ook een tasje met netwerk-kabels ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het valt Gio op dat er geen vuil tussen zit....
Jawel hoor .. een zwembad
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jimmy zit die crackkop te bashen, maar ze heeft het niet eens door.
"Vind je ook wel eens niet leuk?"
Crackkop over een stel schoenen met naaldhak: "Leuk, ja echt leuk."
Jimmy: "Ja zie je wel, weer leuk...."
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Nicolien: Het is ook een gezamenlijk doel om schoenen voor Ruud te vinden.. maar 42.
goed idee ja personeel inhurenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Er lopen nog duizenden werkeloze postsorteerders rond.. huur die, kosten een drol
Renevanlaren houdt haar wel in de gatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
Ja hoor Dre heeft weer wat over de schouder.
Cappers let op!!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodig
15 man 2 uur ff doorwerken. en klaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Die kleding sorteren heb je met 15 man in een paar uur klaar. Vreselijk hoe lui ze zijn.
Die is er niet, afgemeld en uitgeklokt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Renevanlaren houdt haar wel in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |