Ik weet niet of het merk is eigenlijk, maar ze loopt er nu een tijdje inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zeker een merkje gevonden? want ze draagt eigenlijk alleen maar merk
Ik vind het knap van je!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef -sabine- het volgende:
Leuk dat ze achter Lau in die jurk volgen, maar geen mij ook beeld op Andrea.
Dit is een serieuze sport.!!!
Mee eens, ze laat haar idealen ( hetgeen ze bij binnenkomst verkondigde) niet na één dag varen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ze van mij het voordeel van de twijfel. Op mij komt ze beter over dan Laura die toen ze binnenkwam zei dat ze zou gaan knallen. Nicolien neemt iig initiatief, iets wat sommigen daar niet kennen.
Heul Helmond?quote:
Vooral op en onder haar bed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Andrea: ja, ach, overal liggen hier kleren he....
Laten we hopen dat ze schurft oplopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Gaan ze nou wel wassen wat ze houden? je kan zo schurft of zoiets oplopen hoor
ik hoop het ook en dan haar hele bed omkerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef -sabine- het volgende:
Andrea zeurt dat ze er moe van wordt nadat iemand zei dat ze eerst moeten sorteren.
Aike zendercheck. Als die terugkomt, moet alles van Dre terug!!!!
En cholera of AIDS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Scheelt voor schimmelrat. Dan is hij niet de enige.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een actie moeten starten om die kleding te redden.
Je gunt zo'n jurkje toch geen schurft?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een actie moeten starten om die kleding te redden.
Je gunt zo'n jurkje toch geen schurft?
Ze flikkert er z.s.m. uit. En ook al zal ze tot het eind blijven, dan heeft ze nog geen zakgeld genoeg om al die kleren te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik hoop het ook en dan haar hele bed omkeren![]()
1 of 2 items per bewoner ok, maar NIET die hele berg die Andrea heeft en wat ze nog verstopt heeft (of betalen van haar zakgeld)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
denk dat Bil die drollenvanger wil houden
Ze kan mss een betalingsregeling krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze flikkert er z.s.m. uit. En ook al zal ze tot het eind blijven, dan heeft ze nog geen zakgeld genoeg om al die kleren te kunnen betalen.
Alleen die motorjack is al het zakgeld voor een heel jaar.
Ach, anders blijft er wel zo'n zak voor d'r over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
2 ton aan kleding ( 2000 KILO! )
Daar moet tog een niqaab tussen zitten voor Andrea?
[ afbeelding ]
Ik kan je toch niet serieus nemen. met die UI van jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef -sabine- het volgende:
Billy kan alles aan met dr mooie lijf.
Zonder kleding vind ik dr iets te fijn, maar met kleding ziet ze er goed uit.
(nee, niet dat hoofd)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
2 ton aan kleding ( 2000 KILO! )
Daar moet tog een niqaab tussen zitten voor Andrea?
[ afbeelding ]
Ik zou ook eruit halen wat ik wil hebben. En de rest weer weg. Maar er dan wel eerlijk voor betalen. Andrea JAT gewoon, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:36 schreef MPC60 het volgende:
Gadverdamme die Andrea, ďie mag er gelijk uit nu van mij, dat mens heeft er totaal geen idee van dat deze kleren bedoeld zijn voor hulpbehoevende mensen. Wat een plaat voor je kop moet je dan wel niet hebben?
Ik moet er zelf ook echt aan wennen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet serieus nemen. met die UI van je![]()
Wel tof dat het nog gelukt is met je UIquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook echt aan wennen.
Ik heb al meerdere keren gedacht dat een van jullie hetzelfde tikte als ik
Das een Hakim die iets doet, Ja da's wel nieuw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
O ik heb iets gemist, wie is die man bij Paul?
Happie en Paul voor kind van Happie als kindje op bezoek komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Toverheks het volgende:
LS kan jij cap maken van dat houten autotje voor me leuk ding wie heeft die gemaakt???
Ssst mag niet hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel tof dat het nog gelukt is met je UI
heel erg leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Happie en Paul voor kind van Happie als kindje op bezoek komt.
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ssst mag niet hier.
Nicol mag niet, Nico of Nic mag wel.
Nicolle, Nicolle, weisst du was ich wolle, zingt Rienk
Andrea doet iig heel erg haar best.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie een sterke vertraging in de COS-doorstroom.. kan ik concluderen dat er niet door de rijstenbrij kledingberg heen te komen is?
Is dat nou Hakim? Jeetje....Val van mijn stoelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Das een Hakim die iets doet, Ja da's wel nieuw.
Ik zou dat heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Blijft mooi die gif en echt billyquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag wel hoorMag van mij
![]()
Billy vind het leuk:"
[ afbeelding ]
Er zit ook geen tempo in dat sorteren.. kan dat niet beter gemanaged worden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen van die rotzooiLijkt geen einde aan te komen
Rienk vond eerder ook een tasje met netwerk-kabels ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het valt Gio op dat er geen vuil tussen zit....
Jawel hoor .. een zwembad
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jimmy zit die crackkop te bashen, maar ze heeft het niet eens door.
"Vind je ook wel eens niet leuk?"
Crackkop over een stel schoenen met naaldhak: "Leuk, ja echt leuk."
Jimmy: "Ja zie je wel, weer leuk...."
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Nicolien: Het is ook een gezamenlijk doel om schoenen voor Ruud te vinden.. maar 42.
goed idee ja personeel inhurenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Er lopen nog duizenden werkeloze postsorteerders rond.. huur die, kosten een drol
Renevanlaren houdt haar wel in de gatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
Ja hoor Dre heeft weer wat over de schouder.
Cappers let op!!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maat 42, hij heeft geen 42 paar nodig
15 man 2 uur ff doorwerken. en klaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Die kleding sorteren heb je met 15 man in een paar uur klaar. Vreselijk hoe lui ze zijn.
Die is er niet, afgemeld en uitgeklokt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Renevanlaren houdt haar wel in de gaten
gewoon een zootje polen huren voor3 uero per uurquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Die kleding sorteren heb je met 15 man in een paar uur klaar. Vreselijk hoe lui ze zijn.
Daar zit ik me ook over te verbazen.. als ze met z'n allen serieus aan het sorteren waren gegaan.. zonder modeshows.. waren ze al klaar geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Haropro het volgende:
Ja precies, en weer 200 euro, kan je heel wat drank en sigaretten van kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 man 2 uur ff doorwerken. en klaar
Ik weet nog wel een lege loods, ff 10 tafels neerknallen, en hoppaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gewoon een zootje polen huren voor3 uero per uur
En als je er echt voor hebt gewerkt smaakt het veel beterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja precies, en weer 200 euro, kan je heel wat drank en sigaretten van kopen.
Tieten, tieten, tieten... Billy vind het volgens mij leuk om tieten te zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wat een dikke tieten heb je Isabel, iedereen heeft hier dikke tieten, sorry Bil.
Dre slaapt over paar dagen paar meter hoger dan de rest.. Door al het gejatte spul onder haar bedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef -sabine- het volgende:
Waar is dat witte shirt dat Andrea had?
Tis weg nu.
Ik vind het maar een erg simpele auto voor een topaannemer als Paul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groepsgevoel. Iets maken voor privé-doeleinden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alstu, toverheksje...
Ze duld gewoon geen advies/repliek van anderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea snapt niet dat alles wat ze wegrooft op cameras staat en dat mensen dat zien
schiet mij maar doodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy past een broek: Ik moet hem uitdoen, maar ik heb geen onderbroek aan.
Ik kan altijd nog met mijn poes in de Playboy.
Billy vind dat ze met haar poes in de playboy kan. Dan is de playboy gelijk failliet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Burner82 het volgende:
Billy moet een andere broek aan... ze heeft geen onderbroek aan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groepsgevoel. Iets maken voor privé-doeleinden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alstu, toverheksje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |