Ze sorteert t-shirts om te drukken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorteren op carackkop-methode.
"Is dit iets voor mij? Nee. Dan op de stapel."
Als ze het dan meteen in de goede sorteerzak gooit, in plaats van op de stapel.
[ afbeelding ]
Billy zoekt naar dingen om te bedrukkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorteren op carackkop-methode.
"Is dit iets voor mij? Nee. Dan op de stapel."
Als ze het dan meteen in de goede sorteerzak gooit, in plaats van op de stapel.
[ afbeelding ]
Ja ze is goed bezig voor het goede doelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Billy zoekt naar dingen om te bedrukken
Dat bedrukken is deel ervan. Opbrengst gaat 50/50 naar humana.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja ze is goed bezig voor het goede doel
die is echt ergquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ze stopte ook wat onder dr matras.
Oké.. dan is't goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat bedrukken is deel ervan. Opbrengst gaat 50/50 naar humana.
Iets van die kleding?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En god stuurt haar gewoon naar de hel, klaar, iedereen blij.quote:
Ze deed het heel snel,gewiekst en ik kon niet zien wat het wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat zag ik niet, maar dr matras ging omhoog, rechtsboven. Er ging iets onder, maar wat??
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat kind steelt van alles, de hele dag al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat zag ik niet, maar dr matras ging omhoog, rechtsboven. Er ging iets onder, maar wat??
en die denkt dat ze alles verborgen kan houden voor ons streamers?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!
De meeste vrouwen doen dat daar (behalve Nicolien).. het dan ook niet erg opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Lot is gewoon aan het uitzoeken, niet aan het sorteren...
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef -sabine- het volgende:
En Lot heeft weer slippers.
Gio wil graag vandaag klaar zijn, dat kan alleen als iedereen doorwerkt zegt Jimmy
Passen, bekijken, showen, teruggooien... Noem dat maar niets....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na niets
Ook Nico draait nog wel bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Vooralsnog doen de vrouwen op Nicolien na niets
Die negeren ze liever, na gisteravond, ze bestaan gewoon niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
en die denkt dat ze alles verborgen kan houden voor ons streamers?NOT
dat wisten we al met die deken van de kringloopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, wat een vals wijf is het ook hé!
Zwaar leven hebben ze inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Passen, bekijken, showen, teruggooien... Noem dat maar niets....
beeld erbij ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En net speelde Hakim na het ten weer de good guy en bedankte de fans voor de post, en dat zal dan weer wel de tv show halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die negeren ze liever, na gisteravond, ze bestaan gewoon niet..
Zeker een merkje gevonden? want ze draagt eigenlijk alleen maar merkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
hehe Aike loopt nog steeds in dat blauwe jurkje rond, maar die staat haar ook wel
Vooralsnog heeft ze van mij het voordeel van de twijfel. Op mij komt ze beter over dan Laura die toen ze binnenkwam zei dat ze zou gaan knallen. Nicolien neemt iig initiatief, iets wat sommigen daar niet kennen.quote:
Je weet wss het antwoord al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef Achteraf-8 het volgende:
Wat ik me afvraag; zijn de materialen van dat autotje voor die koter van Hakim betaald met H. zijn zakgeld? Lijkt me sterk want zijn zakgeld is wss opgegaan aan peuken en wiet.
Dus, heel Utopia lapt mee voor dat cadeau... Is dat wel overlegd in het centraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |