Ja? wat is je probleem of kan je niet enkele éuro's missen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Link waar het gratis kan? Daar kan het alleen gratis als je zelf bij de KvK staat ingeschreven.
Ik betaal echt geen 1250 voor een kop te vlakken + montage. Zeker niet bij een 0.8 driecilinder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat het goed gerepareerd is, als de prijs van de auto, gelijk is aan de prijs van de reparatiekosten...
Als je zijn post niet begrijpt reageer dan nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee niet debiel. Want in de toekomst gaat dit vast vaker gebruiken en dan heeft ze er iets aan. En ik zeg alleen afsluiten en als je verder leest, zie je dat ik iets schrijf over het juridisch loket.
Nee het olieprobleem komt daar nog bij.... en de rest wat je tegenkomt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:06 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik betaal echt geen 1250 voor een kop te vlakken + montage. Zeker niet bij een 0.8 driecilinder.
Zou wel kloppen met blok, prijs etc...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het hier om een Daewoo Matiz gaat..
Idd, 3 cilinder 0.8.. een oude Suzuki Alto heeft dat ook maar aangezien het gaat om een auto uit rond de 2000+, en de Alto's uit die tijd volgens mij een 1.0 motor hebben denk ik dus de Matizquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zou wel kloppen met blok, prijs etc...
Ja, dat is gebeurd. Auto is hartstikke prima in orde, behalve -wat nu blijkt- motorisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef Leandra het volgende:
Heeft je vader dat ding überhaupt wel op de brug gezet voor aankoop?
Als hij het heeft laten repareren dan is er natuurlijk wel kans dat de reparateur zijn werk niet goed heeft gedaan en dat daar dus wel een kans bestaat om het geld terug te krijgen. De "garagehouder" lijkt wel bedrijfsmatig bezig te zijn en dan is sprake van consumentenkoop. Een gerepareerde motor hoort goed te zijn in mijn ogen en dan moet de "garagehouder" zijn geld maar weer terugvragen bij de reparateur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef Dimitri_ het volgende:
De verkoper heeft de auto binnengekregen met motorschade (Heeft hij ook verteld bij aankoop). Hij heeft de motor laten repareren, en vervolgens verkocht.
Bron?quote:
En voorheen een "Selectvracht"-sticker op de zijruiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Fer het volgende:
Maar je vader is serieus automonteur en laat je zusje een Matiz met 50pk stofzuigermotor kopen, die al 150000km is afgetrapt door een dolle huismoeder met rode stekels?
Is er al vastgesteld of het om een garage of particulier ging?quote:
Op basis van de info van TS: garage.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is er al vastgesteld of het om een garage of particulier ging?
Maakt voor de facturerings verplichting niet uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is er al vastgesteld of het om een garage of particulier ging?
Had je ook zelf even kunnen zoeken natuurlijk, dat hele geroep om linkjes om de simpelste dingen begint knap irritant te worden zo onderhand.quote:
http://www.belastingdiens(...)plicht_te_facturerenquote:Goederen en diensten aan particulieren
Verkoopt u goederen of diensten aan particulieren? Dan bent u niet verplicht een factuur uit te reiken, met uitzondering van de volgende situaties:
- u bent een groothandel in levensmiddelen, dranken, tandheelkundige grondstoffen of (onderdelen van) tandtechnische werken en ten minste 80% van uw afnemers is ondernemer
- u levert een nieuw of weinig gebruikt vervoermiddel aan een afnemer in een ander EU-land
- uw levering is een afstandsverkoop
Volgens mij ben je pas officieel een garage als je een erkenning hebt van het RDW.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Op basis van de info van TS: garage.
Boeiend. Dat vroeg ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maakt voor de facturerings verplichting niet uit.
Bron?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
Had je ook zelf even kunnen zoeken natuurlijk, dat hele geroep om linkjes om de simpelste dingen begint knap irritant te worden zo onderhand.
Volgens mij zijn er geen eisen, en is het gewoon de term voor elke autowerkplaats al dan niet officieel. RDW erkenning staat daar helemaal los van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij ben je pas officieel een garage als je een erkenning hebt van het RDW.
M.a.w. als je auto's kunt vrijwaren en kunt opnemen in je bedrijfsvoorraad.
Quote dan ook geen post die over de facturerings verplichting gaat. Wel zo duidelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Boeiend. Dat vroeg ik ook helemaal niet.
Als je auto's wilt kunnen verkopen als garage zijnde zul je toch echt over een RDW erkenning moeten beschikken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen eisen, en is het gewoon de term voor elke autowerkplaats al dan niet officieel. RDW erkenning staat daar helemaal los van.
Linkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je auto's wilt kunnen verkopen als garage zijnde zul je toch echt over een RDW erkenning moeten beschikken.
Ik vraag het toch aan Rinus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Quote dan ook geen post die over de facturerings verplichting gaat. Wel zo duidelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |