je kunt geen rechtsbijstand afsluiten als er al een bestaand conflict isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Advies voor de toekomst: ga voortaan naar een bovag garage.
Advies voor nu: ga terug en leg het uit. Als die niet wilt meewerken bel je je rechtsbijstandverzekering op. Als je die niet hebt, sluit die dan af, en ga naar het juridisch loket.
Jawel hoor, dat kan wel...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt geen rechtsbijstand afsluiten als er al een bestaand conflict is
dat kan alleen als je fraudeert danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan wel...
Heb ik ook een keer gedaan.
Hoezo frauderen? Je kan toch prima een verzekering afsluiten... Je kan hem pas gebruiken na zoveel maanden en bij een nieuw geval. Maar afsluiten kan altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan alleen als je fraudeert dan
volgens de regels mag je er geen afsluiten bij een bestaand conflict
zo ver ik weet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoezo frauderen? Je kan toch prima een verzekering afsluiten... Je kan hem pas gebruiken na zoveel maanden en bij een nieuw geval. Maar afsluiten kan altijd.
Sinds wanneer is dat frauderen?
Nee niet debiel. Want in de toekomst gaat dit vast vaker gebruiken en dan heeft ze er iets aan. En ik zeg alleen afsluiten en als je verder leest, zie je dat ik iets schrijf over het juridisch loket.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is je advies toch debiel want ze kan hem hier niet gebruiken
je doet het overkomen alsof je dan die verzekering in dit geval kunt gebruiken
Iets met brandende huizen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je die niet hebt, sluit die dan af,
Verkoper moet info geven. Groetjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:49 schreef awiebo het volgende:
risico koper naar mijns inzien.
garantie is niet afgekocht of aangeboden?
U bent niet geïnformeerd maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Jup. Daarom heeft de verkoper dat ook gedaan dus.......quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verkoper moet info geven. Groetjes.
Ha weer lekker op zijn foks zwart wit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de koper moet onderzoeken. Groetjes terug.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gokje: 300 euro, van 2001 en 232.000 kmquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
Welke prijs, hoe oud en hoeveel kilometers?
Ik gokquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Gokje: 300 euro, van 2001 en 232.000 km
Klopt. Maar iemand met een garage zal volgens mij wel de grote gebreken van een auto moeten vertellen bij verkoopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En de koper moet onderzoeken. Groetjes terug.
Dat ontslaat je nog steeds niet van je onderzoeksplicht. Stornering gestorneerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Maar iemand met een garage zal volgens mij wel de grote gebreken van een auto moeten vertellen bij verkoopGroetjes gestorneerd.
Het ontslaat de verkoper ook niet van zijn informatieplicht. Gestorneerde stornering gestorneerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat ontslaat je nog steeds niet van je onderzoeksplicht. Stornering gestorneerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |