veel te veel nabewerking voor mijn smaakquote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef freud het volgende:
Ook een toffe serie:
http://www.ufunk.net/en/p(...)incesses-disney-irl/
FOT / Kost de filmfunctie op een DSLR ook clicks?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Susteren het volgende:
FOT / Kost de filmfunctie op een DSLR ook clicks?
FOT / Kost de filmfunctie op een DSLR ook clicks?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sneu kind. Beetje iemand in de maling nemen die er geen kaas van gegeten heeft. En dat terwijl je het zelf ook doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Snap nu meteen wat die gast bij die cursus die ik heb bedoelde met onzin op het fok forumquote:Op zondag 16 februari 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sneu kind. Beetje iemand in de maling nemen die er geen kaas van gegeten heeft. En dat terwijl je het zelf ook doet.
Heb je geluk gehad. Er wordt in camera's enorm opgelicht op marktplaats. Beter gewaarschuwd dan he. Waarom quote je alleen mij trouwens er waren er meer die dat vonden...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2.8 lenzen via de post laten versturen. Geen enkel probleem mee gehad.
Gewoon iemand aangekliktquote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad. Er wordt in camera's enorm opgelicht op marktplaats. Beter gewaarschuwd dan he. Waarom quote je alleen mij trouwens er waren er meer die dat vonden...
Lekker bezig weer jij!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je overkomt als een zwakzinnige kleuter die alleen op het schoolplein kon winnen door te pesten? We weten dat je jong bent, nog lekker aan het puberen bent, en leeft op aandacht, maar je kan overdrijven.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doen!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef An24 het volgende:
Hihi, ik vind de post wel grappig. Ik kan op die ene post een volledig psychopathologisch profiel schrijven
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat de fuck doe je hier nu weer?
quote:
Er ging even wat fout, mijn excuses.quote:
En waarom quote je me alsnog, maar nu hier?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er ging even wat fout, mijn excuses.
Misschien moet je eens goed nadenken als iedereen er hetzelfde over denkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef Susteren het volgende:
Ach jongens wat zijn we weer schijnheilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |