abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136708609
Ah Marrije was me al voor. :-)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:13:52 #92
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136708651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
Ik vond het een lief, pracht mens. Alleen die uitglijder "Het is volbracht" , dat had ze destijds beter kunnen weten.
Ik denk dat ze zich daar helemaal niet van bewust was, dat er weer 'gelovigen' aanstoot aan die zin zouden kunnen nemen. Het is immers gewoon een Nederlandse zin.

quote:
Maar dit soort mensen zouden wat meer in de regering mogen. :)
Helemaal mee eens.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:14:36 #93
323439 HetKlusKonijn
pi_136708673
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Webschip het volgende:
Ze had trouwens wel een prachtig huis...
Bilthoven is min-of-meer het Wassenaar van Utrecht, dus da's niet zo verrassend. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_136708748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich daar helemaal niet van bewust was, dat er weer 'gelovigen' aanstoot aan die zin zouden kunnen nemen. Het is immers gewoon een Nederlandse zin.
Ze is ook een mens inderdaad en ze heeft zich netjes verontschuldigd, dus dat sierde haar wel.
quote:
[..]

Helemaal mee eens.
Ik was meteen fan van haar , dat rustige van haar. Maar ik was het niet eens ,met haar al te liberale euthanasiebeleid. :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:17:31 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136708782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Bilthoven is min-of-meer het Wassenaar van Utrecht, dus da's niet zo verrassend. ;)
bilthoven noord dan
ik heb er gewoond, maar voelde me er niet echt thuis
pi_136708797
http://nos.nl/artikel/611(...)ees-op-misdrijf.html Geen sporen in de garage.. Alleen Columbo kan dit oplossen..
pi_136708862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan ook een ongeluk geweest zijn en niet met de bedoeling om te doden. Ze was tenslotte 81 dus een klein duwtje kan voldoende zijn om ongelukkig ten val te komen.

We weten het niet.
Er lag plas bloed onder haar hoofd, dus hou zelf ook met speculeren.
pi_136708869
Het zou mij niet verbazen dat het in Opsporing Verzocht aan de de orde komt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:24:03 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136709010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Snowglobe het volgende:
http://nos.nl/artikel/611(...)ees-op-misdrijf.html Geen sporen in de garage.. Alleen Columbo kan dit oplossen..
t wordt wel knap lastig zo
pi_136709143
Ik begrijp 1 ding echt niet: dat politie het zo onwaarschijnlijk acht dat het "gewoon" kan ongeluk zijn geweest....

Het zal niet de eerste keer zijn, dat iemand "door sluiting in de hersenen" als gevolg van epilepsie of een beginnend stadium van een degeneratieve ziekte in de hersenen (bijv. Alzheimer Parkinsson) , een val maakt? ( een dergelijke val hoef je niet perse aan te voelen komen). En daardoor het dodelijk letsel opliep?

Dit is toch bepaald geen ondenkbeeldig scenario? :{
pi_136709270
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp 1 ding echt niet: dat politie het zo onwaarschijnlijk acht dat het "gewoon" kan ongeluk zijn geweest....

Het zal niet de eerste keer zijn, dat iemand "door sluiting in de hersenen" als gevolg van epilepsie of een beginnend stadium van een degeneratieve ziekte in de hersenen (bijv. Alzheimer Parkinsson) , een val maakt? ( een dergelijke val hoef je niet perse aan te voelen komen). En daardoor het dodelijk letsel opliep?

Ik neem aan dat ze daar wel een goede reden voor zullen hebben. Ze zullen waarschijnlijk niet alle details uit het onderzoek vrijgegeven hebben.
pi_136709273
quote:

Dan hadden ze bij de scan wel iets in de hersenen gezien. Het lichaam is natuurlijk wel onderzocht voordat ze dat bekend maakten.
pi_136709422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef Snowglobe het volgende:

[..]

Dan hadden ze bij de scan wel iets in de hersenen gezien. Het lichaam is natuurlijk wel onderzocht voordat ze dat bekend maakten.
Ik vraag me sterk af of je afwijkingen als epilepsie überhaupt op een scan kan zien.

Hetzelfde een degeneratie ziekte in een vroeg stadium.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:36:48 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136709425
quote:

uit het artikel
quote:
Bij een noodlottig ongeval wordt vrijwel altijd een plek gevonden met weefsel, haren of bloed van het slachtoffer. In de garage in Bilthoven is met speciale lampen gezocht, maar dat leverde niets op.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:38:05 #105
323439 HetKlusKonijn
pi_136709464
quote:

Nou, als mevrouw Borst iets NIET had, dan was het wel Alzheimer. Ze was nog helemaal fit en zeer actief in het maatschappelijke en politieke leven.

quote:
Ondenkbeeldig niet, maar ik denk toch echt wel dat de politie een goede reden heeft om uit te gaan van een misdrijf.

Maar... we weten het natuurlijk niet, op dit moment.
pi_136709481
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

uit het artikel

[..]

De quote uit het artikel zegt alleen dat het letsel niet in de garage kan zijn ontstaan.
pi_136709487
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik vraag me sterk af of je afwijkingen als epilepsie überhaupt op een scan kan zien.

Hetzelfde een degeneratie ziekte in een vroeg stadium.
Ik weet het ook niet, hoe ze dat onderzoeken enzo. Maar ik weet wel zeker dat als ze het niet zeker wisten, ze het niet met deze bewoording naar buiten zouden hebben gebracht.
pi_136709561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, als mevrouw Borst iets NIET had, dan was het wel Alzheimer. Ze was nog helemaal fit en zeer actief in het maatschappelijke en politieke leven.

Een ziekte als Parkinson openbaart zich pas als het dopamine niveau in je hersenen voor zo ongeveer de helft is van het oorspronkelijk niveau. Je kan de ziekte wel degelijk al hebben terwijl je er nog niets van merkt. Alzheimer is verwant aan de ziekte. :)
quote:
[..]

Ondenkbeeldig niet, maar ik denk toch echt wel dat de politie een goede reden heeft om uit te gaan van een misdrijf.

Maar... we weten het natuurlijk niet, op dit moment.
We weten het niet, maar ik begrijp serieus de stelligheid niet zo. Maar wie weet hebben ze inderdaad wel redenen om zo stellig te zijn. Maar een tunnelvisie ligt altijd op de loer ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:44:58 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136709660
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:

[..]

De quote uit het artikel zegt alleen dat het letsel niet in de garage kan zijn ontstaan.
ik stel me voor dat ze ook wel in en om het huis hebben gezocht naar deze aanwijzingen. En dat ze op basis daarvan uitgaan van een misdrijf.

Als het elders was gebeurd had je bloed gezien. In een spoor naar waar ze lag. Een toeval op die plek had dus een 'afdruk' gegeven van haar hoofd.
Het ontbreken van een plek van impact maakt dus dat ze denken dat iemand haar de hersens insloeg.
Erg genoeg. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:49:28 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136709783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:02 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ze kan zich thuis- kort na het congres - toch ook verkleed hebben? Dus dat zegt niet zoveel...
Ja dat kan, maar als ze de kleren van zaterdag nog aanhad dan maakt dat de kans groter dat het zaterdag bij thuiskomst gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136709881
quote:
Het (bij benadering) exacte tijdstip van overlijden kunnen ze toch wel vaststellen?
I´m back.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:57:50 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136710009
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het (bij benadering) exacte tijdstip van overlijden kunnen ze toch wel vaststellen?
Dat is misschien nog best lastig in een open garage in de winter, was er verwarming in de garage, en zo ja, was het een verwarming met thermostaatknop?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136710065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is misschien nog best lastig in een open garage in de winter, was er verwarming in de garage, en zo ja, was het een verwarming met thermostaatknop?
Volgens mij hebben ze daar verschillende tabellen voor; gebaseerd op een rekensom, die ik NB hier op FOK! een keer heb gelezen.
I´m back.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:01:54 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136710112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze daar verschillende tabellen voor; gebaseerd op een rekensom, die ik NB hier op FOK! een keer heb gelezen.
Ja, ik weet dat ze daar tabellen voor hebben, maar een open garage (die wellicht verwarmd was), zal best een eind buiten de tabellen vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136710214
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik stel me voor dat ze ook wel in en om het huis hebben gezocht naar deze aanwijzingen. En dat ze op basis daarvan uitgaan van een misdrijf.

Ik meen dat ze eerder berichten dat ze niets hadden gevonden in huis...
quote:
Als het elders was gebeurd had je bloed gezien. In een spoor naar waar ze lag. Een toeval op die plek had dus een 'afdruk' gegeven van haar hoofd.
Het ontbreken van een plek van impact maakt dus dat ze denken dat iemand haar de hersens insloeg.
Erg genoeg. ;(
Steen deukt niet, hooguit stukje eruit.
pi_136710233
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat ze daar tabellen voor hebben, maar een open garage (die wellicht verwarmd was), zal best een eind buiten de tabellen vallen.
Bij benadering kunnen ze binnen een bepaalde window van een uur of zo wel vaststellen wanneer ze overleden is, denk ik hoor.
I´m back.
pi_136710273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij benadering kunnen ze binnen een bepaalde window van een uur of zo wel vaststellen wanneer ze overleden is, denk ik hoor.
Niet altijd hoor. :)
pi_136710396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:09 schreef Webschip het volgende:

[..]

Niet altijd hoor. :)
Nou ja rekening houdend met de omgevingstemp. juist wel, dacht ik, tenzij de overledenen zeer geruime tijd geleden reeds overleden is...
Maar maandag gevonden en wrs tussen zaterdag 20u en maandag 18u overleden, daar kun je wel wat mee doen. Dat is 46 uur.
I´m back.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:15:32 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136710420
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoelang iemand dood is, als iemand een halve dag in de sneeuw of in de brandende zon ligt is dat een stuk eenvoudiger dan wanneer iemand onbepaalde tijd in de winter beschut ligt, en helemaal als die beschutting tegen de gewoonte in open stond.

Als het maandag gebeurd was zou het een stuk eenvoudiger zijn dan wanneer het zaterdagavond gebeurd was, in het laatste geval gaat het (zeker in een open garage) behoorlijk lastig worden dat op een uurtje de pinpointen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136710425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja rekening houdend met de omgevingstemp. juist wel, dacht ik, tenzij de overledenen zeer geruime tijd geleden reeds overleden is...
Maar maandag gevonden en wrs tussen zaterdag 20u en maandag 18u overleden, daar kun je wel wat mee doen. Dat is 46 uur.
Dat is wat anders dan een window van 1 uur ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')