Volgens mij is Mord_Sith gewoon opperbaas Mirjam, maar durft die niet meer onder haar eigen naam te posten na wat controversiële (?) topics. Doet er natuurlijk ook niet toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef Mylene het volgende:
Mord_Sith is ook een LIF mod.
Wij maken ons geen zorgen om de sneakers reeks. Sinds dat we de regel hebben ingevoerd is er volop in gepost. Vorige topic vol, meer dan 7 pagina's geloof ik en inmiddels een nieuw deel. Hier en daar andere users. Views blijven ook gewoon goed. Verder gaan we niet herhalen wat er gezegd is en over bans wordt nu eenmaal niet gesproken. Bans die nooit vanuit het niets vallen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Volgens mij is Mord_Sith gewoon opperbaas Mirjam, maar durft die niet meer onder haar eigen naam te posten na wat controversiële (?) topics. Doet er natuurlijk ook niet toe.
Maar is het aantal posts en de views dan echt veel belangrijker dan de kwaliteit van de topics? En die views zijn natuurlijk allemaal te danken aan de mensen die dezs topicreeks hebben opgebouwd.
Ik snap gewoon oprecht niet wat er mis is met een topic voor een groep die daarin zowel lol maakt als serieus reageert op vragen. Ik zie in elke subforum wel dergelijke chats (bv. in het B&H forum, iets met nacht dinges)
Wat ik jullie kwalijk neem is dat niemand van jullie geprobeerd heeft te bemiddelen tussen 'onze' groep en de mods. Je zou hierbij kunnen denken aan verplaatsing van de reeks, of de reeks van naam veranderen zodat slowchat gewoon is toegestaan.
Toegegeven, op een gegeven moment waren we 'teveel' aan het kutten door niet te luisteren. Maar ga eens na wat jullie echt hebben gedaan. Alleen maar strenge regels gepost ipv mee te denken over een oplossing. Zodat zowel wij tevreden kunnen zijn als de mensen die lurken. Nogmaals, dit kan op meerdere manieren gebeuren.
In plaats daarvan zijn er mensen gebanned, en wordt er 0,0 erkenning gegeven voor de community die we hebben opgebouwd.
Ik denk dat de kracht van een forum zich schuilt achter mods die juist echt bezig zijn met het 'modereren' van een forum. Zij zijn dan als het ware een tussenpersoon van de forum die vooral begeleiden en hier en daar voor agentje spelen. En je kunt er niet onderuit dat er voornamelijk voor agent is gespeeld. Nogmaals waarom is er niet met ons nagedacht over een oplossing?
Ja het topic loopt echt goed nu, de helft van de reacties word verwijderd of aangepast. Lijkt Rusland wel. Verder word er gewoon minder gepost, ook inhoudelijk en is de sfeer minder leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef Mylene het volgende:
Mord_Sith is ook een LIF mod.
Wij maken ons geen zorgen om de sneakers reeks. Sinds dat we de regel hebben ingevoerd is er volop in gepost. Vorige topic vol, meer dan 7 pagina's geloof ik en inmiddels een nieuw deel. Hier en daar andere users. Views blijven ook gewoon goed. Verder gaan we niet herhalen wat er gezegd is en over bans wordt nu eenmaal niet gesproken. Bans die nooit vanuit het niets vallen.
Je weet duidelijk half niet waarom hij die ban heeft opgelopen. Ga er geen wilde verhalen omheen verzinnen want ht is gewoon niet waar. En nogmaals, bans worden niet besproken behalve met de gebande zelf.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:18 schreef Atta-boy het volgende:
Domste is nog wel dat ie niet eens kanker gepost heeft. Of heb jij het wel zien staan.
Perm ban voor het gebruik van een woord
Ik heb het verhaal toch van hem zelf. Waarom zou ik dit verhaal gaan verzinnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je weet duidelijk half niet waarom hij die ban heeft opgelopen. Ga er geen wilde verhalen omheen verzinnen want ht is gewoon niet waar. En nogmaals, bans worden niet besproken behalve met de gebande zelf.
Prima. Nu er ruimte is voor de andere groep gebruikers, heb ik ze tot nu toe niet gezien. Er wordt wel gezegd dat er volop wordt gepost en dat de views goed zijn. Topic wordt na elke reactie in de AT gezet, zo genereer je views maar dat zegt nog niks over de inhoud van het topic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:20 schreef Snakey het volgende:Laatste: er is een groepje wat het leuk vind om constant gifjes te posten, tot grote ergenis van een andere groep die het gewoon over sneakers wil hebben. Het lijkt misschien dat iedereen dat leuk vind, maar dat is niet zo. Het topic loopt prima zonder die gifjes, en nogmaals, als je gifjes wil posten dan is daar ruimte genoeg voor elders op het forum.
Nogmaals, er staan geen permbans. En wat een user zegt tegenover wat hij op het forum heeft gezegd, namelijk weldegelijk dat FOK! kan opknkrn (of iets in die trant) wat denk jij dan wat wij volgen? Wat die user zegt of wat er in de database staat? Denk dat je het antwoord daarop zelf wel weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal toch van hem zelf. Waarom zou ik dit verhaal gaan verzinnen?
Als de reden van die ban door iedereen in het topic betwijfeld word kan het toch geen kwaad hier je verhaal te doen en het uit te leggen lijkt mij.
Ik heb btw van 2 users gehoord dat ze nu een perm ban hebben, of is die nu opgeheven ofzo?
Er is een verschil tussen een reactie tussen een topic wat in iemands AT komt en een view. Er zijn genoeg lurkers die er niet posten, dat zijn views.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Prima. Nu er ruimte is voor de andere groep gebruikers, heb ik ze tot nu toe niet gezien. Er wordt wel gezegd dat er volop wordt gepost en dat de views goed zijn. Topic wordt na elke reactie in de AT gezet, zo genereer je views maar dat zegt nog niks over de inhoud van het topic.
Verder ben ik het eens wat xSanjay zegt. In plaats van rigoureus een regel doorvoeren, waarom is er niet met ons (de vaste groep posters) nagedacht over een oplossing?
Er zijn er ook zat die aangegeven hebben er wel problemen mee te hebben. Er is meerdere malen verzocht te minderen, gebeurt niet, ja dan houdt het ergens op.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het overgrote deel van de regelmatige posters heeft aangegeven dat ze geen probleem met die gifjes hebben, wordt dat aan de kant geschoven omdat een paar lurkers blijkbaar reports hebben gemaakt?
Anders kijk je naar de top-20 of top-15 posters over de afgelopen maanden en vraag je hen allemaal of ze er een probleem mee hebben?
Dan kun je toch nog zeggen dat er alternatieve afspraken worden gemaakt als een grote meerderheid akkoord gaat? Dialoog was er namelijk niet, alleen een monoloog van posts verwijderen.
Toch is er voor een 'vast groepje' posters dus blijkbaar wel vraag naar ergens waar we die gifjes wel mogen gebruiken. Nogmaals waarom is er geen voorstel gedaan om het topic te verplaatsen of er een SC van te maken? Volgens mij zijn de daadwerkelijke posters de consument van fok. Zonder deze posters geen forum, hoeveel lurkers er ook zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Er zijn er ook zat die aangegeven hebben er wel problemen mee te hebben. Er is meerdere malen verzocht te minderen, gebeurt niet, ja dan houdt het ergens op.
Het topic loopt ook prima zonder gifjes.
Want jij bent de koene ridder die Fok! beschermd van de vuurspuwende draken? Voel jij je in het diepst van je hart geraakt als iemand zegt dat Fok! op kan tiefen? Klom jij op de barricades om het schorriemorrie van Geenstijl een veeg uit de pan te geven? Jij ademt Fok!?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nogmaals, er staan geen permbans. En wat een user zegt tegenover wat hij op het forum heeft gezegd, namelijk weldegelijk dat FOK! kan opknkrn (of iets in die trant) wat denk jij dan wat wij volgen? Wat die user zegt of wat er in de database staat? Denk dat je het antwoord daarop zelf wel weet.
Neuh, als er een keer een geintje gemaakt wordt met een gifje, geen enkel probleem. Zodra er om de drie of vijf posts een gif heeft staan wordt het irritant.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Atta-boy het volgende:
Nee lurkers zijn veel belangrijker dan de mensen die het topic maken wat het is.
Die groep heeft zich anders nog steeds niet laten zien in het topic, of kenbaar gemaakt wat ze er zo verschrikkelijk aan vonden. De views komen gewoon van mensen die nieuwsgierig zijn of het topic weer leeft, verder niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:20 schreef Snakey het volgende:
Ten eerste, een ban gaat niemand iets aan behalve de gebande en de FA´s. Ten tweede, er is niemand gepermbanned. Ten derde, als iemand willens en wetens in een topic wat achter elkaar schoongeveegd wordt gewoon door blijft met precies datgene posten wat we weghalen dan is diegene duidelijk aan het trollen, waar een ban op staat.
Laatste: er is een groepje wat het leuk vind om constant gifjes te posten, tot grote ergenis van een andere groep die het gewoon over sneakers wil hebben. Het lijkt misschien dat iedereen dat leuk vind, maar dat is niet zo. Het topic loopt prima zonder die gifjes, en nogmaals, als je gifjes wil posten dan is daar ruimte genoeg voor elders op het forum.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Volgens mij is Mord_Sith gewoon opperbaas Mirjam
MED / Mirjam wordt Mord_Sithquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klaar zijn Mirjam, Mylene, Snakey en wie die soth gozer zijn mag.
quote:
De discussie is zo onderhand wel gevoerd, het wordt enkel een herhaling van zetten zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Sneakers enzo" van 21-12-2013 t/m 22-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 356 Atta-boy
02 310 zwartemarktplaats
03 268 doo.
04 227 Bajskorv
05 083 AlDieWillenteKaaprenVaren
06 080 thethoryd
07 079 flotser
08 073 nexusje
09 061 TN-FR
10 059 xSanjay
11 056 Divje
12 047 Pauller
13 043 don-diablo
14 040 SHOOOTO
15 037 Apostrof
16 035 OudeBok
16 035 leeroy
18 034 Mindstate
19 033 Grachtenpinguin
20 032 Pedroo
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hier heb je een lijstje met de top-20 van de afgelopen twee maanden, je kunt me toch niet vertellen dat er meer dan twee a drie uit dit lijstje tegen de gifjes zijn?
Nr1quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Sneakers enzo" van 21-12-2013 t/m 22-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 356 Atta-boy
02 310 zwartemarktplaats
03 268 doo.
04 227 Bajskorv
05 083 AlDieWillenteKaaprenVaren
06 080 thethoryd
07 079 flotser
08 073 nexusje
09 061 TN-FR
10 059 xSanjay
11 056 Divje
12 047 Pauller
13 043 don-diablo
14 040 SHOOOTO
15 037 Apostrof
16 035 OudeBok
16 035 leeroy
18 034 Mindstate
19 033 Grachtenpinguin
20 032 Pedroo
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hier heb je een lijstje met de top-20 van de afgelopen twee maanden, je kunt me toch niet vertellen dat er meer dan twee a drie uit dit lijstje tegen de gifjes zijn?
Neuh, waarom?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef Klokov het volgende:
Is het een idee dat er een sticky topic komt m.b.t. afvallen? Er zijn veel topics in LIF die erover gaan die eigenlijk allemaal hetzelfde antwoord behoeven.
Misschien een subforum voor al die "ik-wil-een-sixpack" topics?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef Klokov het volgende:
Is het een idee dat er een sticky topic komt m.b.t. afvallen? Er zijn veel topics in LIF die erover gaan die eigenlijk allemaal hetzelfde antwoord behoeven.
Nee, het werkt prima zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Misschien een subforum voor al die "ik-wil-een-sixpack" topics?
Van wat ik uit het verhaal haal is het volgende gaande:quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:30 schreef Mylene het volgende:
Je weet zelf ook wel waarom het topic dicht is. Iedereen kan ook meelezen in De GYM reeks en weet men wat de insteek is om in LIF te posten. En als hier zo'n schizofrene bedoening is moet je bij settings onder forums verbergen LIF selecteren zodat je LIF niet meer te zien krijgt.. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dan sla je die standaardriedel op en dan c/p je als het je zo stoort....quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Van wat ik uit het verhaal haal is het volgende gaande:
Mensen posten continue topics met vragen over voeding en training. Bijna alle topics kunnen worden afgedaan met een standaardpost. Veel mensen komen echter met compleet onzinnige dingen waar het topic van Henk een parodie op was. Persoonlijk vind ik het niet erg om mensen te helpen, graag zelfs maar als ze geholpen zijn bij het lezen van een standaardriedel dan heb ik liever dat ze dat lezen dan dat ik het moet voorlezen.
Ik stoor me aan onzin die al tijden ontkracht is in verschillende onderzoeken. Maar jullie mods zullen het wel weer beter weten.quote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
En dat zal altijd zo blijven, Stoor je je er aan, dan kijk je niet. Nergens voor nodig anderen neer te sabelen.
Je kunt wel lekker minzaam blijven doen, maar je kunt ook gewoon de tips geven waarvan jij vindt dat ze beter zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Hier even verder. Ik ga het topic niet verder vervuilen.
[..]
Ik stoor me aan onzin die al tijden ontkracht is in verschillende onderzoeken. Maar jullie mods zullen het wel weer beter weten.
Nee het topic verdween opeens toen ik die open had staan en hij staat ook niet bij de gesloten topicsquote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef Mylene het volgende:
Hij is toch gesloten? Tenminste, dat dacht ik, even kijken.
Omdat diegene daar toch helemaal niet om vraagt ?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met iemand aan zn verstand krijgen dat er geen gezonde caloriearme, koolhydratenarm en eiwitarme repen zijn. Incl adviezen over gezonde betere tussendoortjes.
Dus dat, ook stom van mij om in eerste instantie aan zijn verzoek te willen voldoen om het topic te sluiten. Even de bezem erdoor was een beter plan geweest en is nu dan ook gebeurd. Topic is gewoon weer open.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Omdat diegene daar toch helemaal niet om vraagt ?
Neem dan gewoon een glas water of een komkommerquote:Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met iemand aan zn verstand krijgen dat er geen gezonde caloriearme, koolhydratenarm en eiwitarme repen zijn. Incl adviezen over gezonde betere tussendoortjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |