abonnement Unibet Coolblue
pi_136669951
Vorige was vol
Voor al je vragen of suggesties.
Faka G
pi_136669963
Laatste post:
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Beetje vreemd om te zeggen, er zijn altijd 100x meer lurkers dan dat er posters zijn, overal op FOK!, dus ook in het sneakerstopic.
Ik heb daar volgens mij nog nooit gereageerd, maar ik lurk er ook wel eens om te kijken of er tussen alle lelijke schoenen ook nog wel eens mooie schoenen staan.
En nu terug-lurkend op de recente topics ergerde ik me ook aan de gifjes. Heb daar overigens nooit een TR voor gezet, voordat daar misverstanden over ontstaan.

Dus ik snap die maatregel prima en snap niet waarom er dan zo'n onbegrip komt vanuit het vaste kliekje posters.

Niks mis met een vast 'kliekje' posters en wat slowchat hier en daar, maar dan moet dat bijv. niet het leesplezier van de lurkers in de weg gaan zitten door irrelevante (voor lurkers niet-grappige) gifjes te gaan posten.
Dat zou toch wel te begrijpen moeten zijn.
Beetje vreemd dat de gehele groep posters die er zijn er allemaal geen problemen mee hebben, maar zich toch aan moeten passen voor die paar mensen die nooit iets bijdragen of behulpzaam zijn in de reeks die blijkbaar af en toe mee lezen om te kijken of er iets leuks tussen al het lelijks zit.
Lijkt me toch ook niet moeilijk om te snappen?
Beetje sneu om mensen te bannen en een van de meest gezellige topics om zeep te helpen door rekening te gaan houden met lurkers.

Wat betreft behulpzaamheid en toegankelijkheid voor nieuwe members zou er ook geen probleem hoeven zijn.
Als er een normale vraag gesteld word komt er altijd een normaal antwoord, dus voor de mensen die iets willen weten zou het geen probleem moeten zijn.
Faka G
  PR en moderator donderdag 13 februari 2014 @ 16:44:35 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136670017
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat de gehele groep posters die er zijn er allemaal geen problemen mee hebben, maar zich toch aan moeten passen voor die paar mensen die nooit iets bijdragen of behulpzaam zijn in de reeks die blijkbaar af en toe mee lezen om te kijken of er iets leuks tussen al het lelijks zit.
Lijkt me toch ook niet moeilijk om te snappen?
Dat vind ik niet zo vreemd, want het is logisch dat jullie als users die elkaar beter kennen van het posten in hetzelfde topic dergelijke gifjes wél grappig vinden en er dus geen probleem mee hebben.
En ik vind het ook niet vreemd om je aan te passen aan de duizenden andere mensen (users en non-users) die meelezen, als het om zo'n simpel iets als 'geen gifjes meer posten' gaat.

quote:
Beetje sneu om mensen te bannen en een van de meest gezellige topics om zeep te helpen door rekening te gaan houden met lurkers.
Zijn er al bans uitgedeeld, dan? Is het topic al om zeep geholpen?
Als een topic over sneakers (enzo) om zeep geholpen wordt als er geen gifjes meer gepost mogen worden, ging het topic toch sowieso al niet meer over sneakers (enzo)?

quote:
Wat betreft behulpzaamheid en toegankelijkheid voor nieuwe members zou er ook geen probleem hoeven zijn.
Als er een normale vraag gesteld word komt er altijd een normaal antwoord, dus voor de mensen die iets willen weten zou het geen probleem moeten zijn.
Ik geloof ook niet dat er iemand is die dat in twijfel trekt.
#nohate #nodrama
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136670977
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Moira. het volgende:

Zijn er al bans uitgedeeld, dan? Is het topic al om zeep geholpen?

Tel al 3 kwaliteits-users :{
Nait Soezn Moar Broezn
  PR en moderator donderdag 13 februari 2014 @ 17:13:41 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136671120
quote:
13s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Tel al 3 kwaliteits-users :{
Oh serieus? :o Da wist ik nie.

Misschien had dat met dit te maken (icm slechte notes)?
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef Moira. het volgende:
Tenslotte reageerden jullie ook niet serieus op Mylene toen ze er wat van zei, dat was pas toen Snakey er als FA bij kwam (die postrechten kan ontnemen).
Mja ik kwam hier verder ook alleen maar even mijn mening verkondigen (om te laten zien dat het niet gehéél nergens op slaat) :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136672067
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh serieus? :o Da wist ik nie.

Misschien had dat met dit te maken (icm slechte notes)?

[..]

Mja ik kwam hier verder ook alleen maar even mijn mening verkondigen (om te laten zien dat het niet gehéél nergens op slaat) :@
Zou kunnen.
Het slaat ook niet geheel nergens op. Maar wat begon met anonieme klachten over gifjes (wat ik aan de ene kant wel begrijp, heb soms spasmes door dat geflikker :D ) werd uit eindelijk een discussie waarin de vaste users neer werden gezet als onbehulpzame botte horken die alleen met zichzelf en elkaar bezig zijn.
Wat natuurlijk niet zo is. Maar als iemand met een vraag komt waar het antwoord meestal de eerste hit op google is word je een beetje simpel. Dat is denk ik in elk niche-topic wel zo :P

Uh, verder is alles al zo'n beetje gezegd en voel ik me mosterd na de maaltijd.
Nait Soezn Moar Broezn
  PR en moderator donderdag 13 februari 2014 @ 17:42:51 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136672111
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Zou kunnen.
Het slaat ook niet geheel nergens op. Maar wat begon met anonieme klachten over gifjes (wat ik aan de ene kant wel begrijp, heb soms spasmes door dat geflikker :D ) werd uit eindelijk een discussie waarin de vaste users neer werden gezet als onbehulpzame botte horken die alleen met zichzelf en elkaar bezig zijn.
Wat natuurlijk niet zo is. Maar als iemand met een vraag komt waar het antwoord meestal de eerste hit op google is word je een beetje simpel. Dat is denk ik in elk niche-topic wel zo :P

Uh, verder is alles al zo'n beetje gezegd en voel ik me mosterd na de maaltijd.
Vreeeede op aaaaarde O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136676759
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo vreemd, want het is logisch dat jullie als users die elkaar beter kennen van het posten in hetzelfde topic dergelijke gifjes wél grappig vinden en er dus geen probleem mee hebben.
En ik vind het ook niet vreemd om je aan te passen aan de duizenden andere mensen (users en non-users) die meelezen, als het om zo'n simpel iets als 'geen gifjes meer posten' gaat.

[..]

Zijn er al bans uitgedeeld, dan? Is het topic al om zeep geholpen?
Als een topic over sneakers (enzo) om zeep geholpen wordt als er geen gifjes meer gepost mogen worden, ging het topic toch sowieso al niet meer over sneakers (enzo)?

[..]

Ik geloof ook niet dat er iemand is die dat in twijfel trekt.
#nohate #nodrama
Ben ik het wel deels mee eens, maar aangezien een hoop van de users elkaar (inmiddels) kennen en dezelfde intresses hebben gaat het soms ook over andere dingen, zoals in zo ongeveer alle andere topics die goed lopen. Zolang iedereen wel behulpzaam blijft en ook nog veel over sneakers gepraat word maakt dit lijkt mij toch niet zo veel uit.
Die duizenden lurkers die er last van zullen hebben zal denk ik wel meevallen hoor :+
En er zijn idd wel al bans gevallen, hierdoor is de lol er ook wel een beetje uit.
verder ging het niet alleen om de gifjes zoals al aangegeven werd.
Faka G
pi_136676963
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Zou kunnen.
Het slaat ook niet geheel nergens op. Maar wat begon met anonieme klachten over gifjes (wat ik aan de ene kant wel begrijp, heb soms spasmes door dat geflikker :D ) werd uit eindelijk een discussie waarin de vaste users neer werden gezet als onbehulpzame botte horken die alleen met zichzelf en elkaar bezig zijn.
Wat natuurlijk niet zo is. Maar als iemand met een vraag komt waar het antwoord meestal de eerste hit op google is word je een beetje simpel. Dat is denk ik in elk niche-topic wel zo :P

Uh, verder is alles al zo'n beetje gezegd en voel ik me mosterd na de maaltijd.
Het is gewoon jammer dat posters zonder enige waarschuwing vervolgens een ban kregen. Lijkt me na meer dan 10 jaar Fok niet echt terecht. Heb altijd geprobreed helpful te zijn. Heb daar in TRV, WGR en SES ook veel waardering voor gekregen.

Van Snaky or weet-ik-veel-wat-voor-mod mag dat ik LIF/sneakers helaas niet en dus krijg ik, zonder e enige direct waarschuwing, een ban. Jammer. En niet nodig. Maar blijkbaar "mod" machtsvertoon. Suck a dick.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_136677089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het is gewoon jammer dat posters zonder enige waarschuwing vervolgens een ban kregen. Lijkt me na meer dan 10 jaar Fok niet echt terecht. Heb altijd geprobreed helpful te zijn. Heb daar in TRV, WGR en SES ook veel waardering voor gekregen.

Van Snaky or weet-ik-veel-wat-voor-mod mag dat ik LIF/sneakers helaas niet en dus krijg ik, zonder e enige direct waarschuwing, een ban. Jammer. En niet nodig. Maar blijkbaar "mod" machtsvertoon. Suck a dick.
Snap de bans ook niet. Of wordt je al geband omdat je met steekhoudende argumenten komt? :{
Nait Soezn Moar Broezn
  PR en moderator donderdag 13 februari 2014 @ 20:01:48 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136677218
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:51 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ben ik het wel deels mee eens, maar aangezien een hoop van de users elkaar (inmiddels) kennen en dezelfde intresses hebben gaat het soms ook over andere dingen, zoals in zo ongeveer alle andere topics die goed lopen. Zolang iedereen wel behulpzaam blijft en ook nog veel over sneakers gepraat word maakt dit lijkt mij toch niet zo veel uit.
Die duizenden lurkers die er last van zullen hebben zal denk ik wel meevallen hoor :+
En er zijn idd wel al bans gevallen, hierdoor is de lol er ook wel een beetje uit.
verder ging het niet alleen om de gifjes zoals al aangegeven werd.
Maar zoals Mylene al zei maakt het niet uit als er af en toe geslowchat wordt, maar mogen er gewoon geen gifjes meer gepost worden. Dat was het meest irritant voor de lurkers, omdat die het meest opvallen.

En het topic heeft nu nog maar 100 posts maar al 3.500 views, als je de views van de afgelopen maand bij elkaar op telt zit je al bijna op 60.000 views, daar zitten vast meer dan 2000 unieke lurkers bij :D Veel mensen onderschatten dat wel eens, hoe veel mensen (ook niet-users) in zo'n topic mee lurken :o

Mja, verder zal 't allemaal wel :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136677230
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Snap de bans ook niet. Of wordt je al geband omdat je met steekhoudende argumenten komt? :{
Ik weet het niet, want ik kreeg niet eens een waarschuwing. Na mee dan 10 jaar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_136677700
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar zoals Mylene al zei maakt het niet uit als er af en toe geslowchat wordt, maar mogen er gewoon geen gifjes meer gepost worden. Dat was het meest irritant voor de lurkers, omdat die het meest opvallen.

En het topic heeft nu nog maar 100 posts maar al 3.500 views, als je de views van de afgelopen maand bij elkaar op telt zit je al bijna op 60.000 views, daar zitten vast meer dan 2000 unieke lurkers bij :D Veel mensen onderschatten dat wel eens, hoe veel mensen (ook niet-users) in zo'n topic mee lurken :o

Mja, verder zal 't allemaal wel :P
Maar elke keer dat een vaste user dat topic aan klikt is toch ook een view of niet? Dan zit je na elke reactie al op 20 views ofzo. Dan lijkt het veel meer als het daadwerkelijk is.
Maakt verder ook niet uit though.
Het hele gebeuren van de gifjes is nog niet eens zo erg, gaat denk ik vooral om de manier hoe het door de mods is aangepakt die nu voor deze reactie zorgt
Faka G
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:18:23 #14
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136677935
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Maar elke keer dat een vaste user dat topic aan klikt is toch ook een view of niet? Dan zit je na elke reactie al op 20 views ofzo. Dan lijkt het veel meer als het daadwerkelijk is.
Maakt verder ook niet uit though.
Het hele gebeuren van de gifjes is nog niet eens zo erg, gaat denk ik vooral om de manier hoe het door de mods is aangepakt die nu voor deze reactie zorgt
Ja bij iedere verversing van het topic heb je een view :')

Alleen snap ik dus niet hoe de mods erbij komen dat vragen door "vreemden" niet beantwoord zouden worden? Ik ben ook een lurker van het topic, draag zelf buiten converse om geen sneakers maar vind het gewoon interessant om te weten wat er in die wereld gebeurd. En ik heb mij nog nooit aan de .gifs gestoord, de keren dat ik iets post nog nooit buitengesloten gevoeld en dat ook niet zo ervaren voor andere users die niet bij de vaste posters horen.

Wat is er irritant aan die .gifs dan, dit is internet en daar horen beelden ook bij de manier van communiceren. Waar denken jullie waar alle meme's uit ontstaan die er ronddwalen :') Als je dat niet snapt dan snap je internet niet.

Vraag mij dus serieus af wat men zegt als ze een TR maken "omdat ze hun vraag niet durven te stellen ivm een .gif die in het topic staat."? Maar daar krijgen we denk ik geen antwoord op.
吴 曼 迪
pi_136677993
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Het hele gebeuren van de gifjes is nog niet eens zo erg, gaat denk ik vooral om de manier hoe het door de mods is aangepakt die nu voor deze reactie zorgt
Ga toch weg. Ik kaart het netjes aan. Er wordt niet geluisterd. Ik schakel een FA in die vervolgens een laatste waarschuwing geeft. Men gaat vervolgens vrolijk door met trollen. Ja, dan vallen er bans hè?
pi_136681691
Eerst een persoonlijke waarschuwing oid zou niet gek zijn.
Daarnaast zou er niet veel getrolled zijn als het een beetje vriendelijk gebracht werd en er naar users geluisterd werd. In plaats daarvan werd er geen antwoord gegeven maar werden de reacties verwijderd.
Faka G
pi_136682858
Ik bracht het in eerste instantie normaal. Ik werd toen in de zeik genomen door vrolijk door te gaan. Toen was ik het zat en schakelde ik een FA in. En nu achteraf de vermoorde onschuld uithangen. Flikker toch op joh. Ik ben er nu dus echt wel klaar mee. Niet eens met je ban of vragen, neem dan contact op met forum@fok.nl.
pi_136686059
Dat komt omdat je er nogal een raar verhaal van maakt. Eerst begint het met de gifjes die niet meer mogen en vervolgens wordt het plaatsen van die gifjes gekoppeld aan hele andere dingen waar nooit voor gewaarschuwd is.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Mylene het volgende:
Ik ben jullie ook nog wel tegemoet gekomen, maar dat heeft niet geholpen. We krijgen veel klachten, o.a. TR's. Als je terugkijkt is er niets veranderd. En nu is de situatie als het volgt dat, zoals Snakey al zei, dat gifjes niet meer geplaatst mogen worden. Er zijn genoeg plekken op FOK! waar je hiervoor terecht kan. Ook voor fun plaatjes. Dan kan de reeks weer worden zoals hij ooit was, geen vast kliekje en dat andere users een antwoord krijgen i.p.v. bijvoorbeeld dat ze Google moeten gebruiken.
Hier zeg je dus dat de gifjes niet meer mogen (inmiddels duidelijk) maar dus ook dat er geen vast kliekje meer mag zijn en dat het topic terug moet naar "hoe het ooit was". Dat lijkt nogal uit het niets te komen, logisch dat je dan te maken krijgt met weerstand. Afijn, enough said.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:58:12 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136686447
Zeggen dat er vaste kliekjes zijn waardoor andere mensen zogenaamd niet welkom zijn wordt vaker gebruikt als reden voor bans/topics sluiten.
Alleen klopt dat hier dus helemaal niet.
吴 曼 迪
pi_136686657
Voor de mensen die blijkbaar niet goed durven posten in het sneakertopic door de vaste clique: jullie zijn welkom :D
Faka G
  vrijdag 14 februari 2014 @ 03:13:58 #21
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_136691861
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:03 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die blijkbaar niet goed durven posten in het sneakertopic door de vaste clique: jullie zijn welkom :D

Dit. Vragen kan je altijd stellen en wordt veelal beantwoord. Mits de vraag duidelijk is geformuleerd en zelf de moeite hebt genomen om via Google te zoeken maar geen resultaat kan vinden. Dat ben ik wel bereid om je te helpen.

Persoonlijk kan ik met "mening?" vragen eigenlijk niks want ik ga het niet dragen en je weet van jezelf wat wél of niet bij je staat.
pi_136693684
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.

Tevens:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef Mylene het volgende:
Ik bracht het in eerste instantie normaal. Ik werd toen in de zeik genomen door vrolijk door te gaan. Toen was ik het zat en schakelde ik een FA in. En nu achteraf de vermoorde onschuld uithangen. Flikker toch op joh. Ik ben er nu dus echt wel klaar mee. Niet eens met je ban of vragen, neem dan contact op met forum@fok.nl.
:')_!
Blust branden.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:55:52 #23
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136696382
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Brandblussert het volgende:
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.
26"
Fading slowly.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:57:31 #24
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136700061
Er zijn er nu echt twintig users achter elkaar (zowel vaakposters als lurkers) die zeggen dat het een fijn topic was zoals die was. Waarom zie ik niemand die zegt dat de gifjes en de clique vervelend of irritant waren? Of blijven die allemaal anoniem? Beetje jammer dat zo ook mijn favoriete topic naar de tyfus wordt geholpen. Zonder Bajs (permaban wtf?), ZMP, Doo., en Pauller etc. is het gewoon niet meer hetzelfde...
Beetje wanbeleid dit :{ ;(
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:05:02 #25
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136700268
tevens zal het wivah-topic nu waarschijnlijk ook een stuk minder goed lopen :(
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:31:03 #26
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136701263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef droommoord het volgende:
Er zijn er nu echt twintig users achter elkaar (zowel vaakposters als lurkers) die zeggen dat het een fijn topic was zoals die was. Waarom zie ik niemand die zegt dat de gifjes en de clique vervelend of irritant waren? Of blijven die allemaal anoniem? Beetje jammer dat zo ook mijn favoriete topic naar de tyfus wordt geholpen. Zonder Bajs (permaban wtf?), ZMP, Doo., en Pauller etc. is het gewoon niet meer hetzelfde...
Beetje wanbeleid dit :{ ;(
:')

Schijnbaar is het te eng om te zeggen dat .gifjes irritant zijn en waarom. Ook jammer dat er geen antwoorden komen op bepaalde vragen maar het gewoon negeert wordt.
吴 曼 迪
pi_136702141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:05 schreef droommoord het volgende:
tevens zal het wivah-topic nu waarschijnlijk ook een stuk minder goed lopen :(
En het jeans topic, net nu we een collabo hadden met een jeans merk :9
Best jammer want ik denk niet dat er veel topics zijn die samenwerkingen met merken hebben en meets organizeren ed
Faka G
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:16:18 #28
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136702650
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:59 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

En het jeans topic, net nu we een collabo hadden met een jeans merk :9
Best jammer want ik denk niet dat er veel topics zijn die samenwerkingen met merken hebben en meets organizeren ed
dat denimasa x FOK! had ik gelezen ja :D ,Jammer dat het zo moet gaan
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136702931
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Brandblussert het volgende:
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.
pi_136713652
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Brandblussert het volgende:
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.
pi_136714328
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!

Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes ;)
pi_136714577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!

Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes ;)
Damn :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_136714685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!

Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes ;)
We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b

Speciaal voor jou heb ik er een geplaatst.
pi_136714948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!

Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes ;)
Loool ja hij had mijn vader ook gepaparazzied :+
Faka G
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:57:49 #35
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136716153
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b

Speciaal voor jou heb ik er een geplaatst.
de gifjes waren vooral leuk omdat ze de reactie/post aanvulden, zo droog zonder gesprek zoals in dat topic heb je er niets aan.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136735049
Het is gissen naar de motivatie voor een nodeloos streng beleid. Het argument dat nieuwe users zich uitgesloten zouden voelen of belemmerd zouden voelen om te posten houdt zich moeilijk staande. Immers, in onze absentie zou je logischerwijs meer nieuwe users/irregulars zien posten, wat niet het geval was.

Je zou je zeggen dat er een andere reden was voor dit. Welke dat zou moeten zijn is echter niet duidelijk. Het valt paradoxaal te noemen dat nu juist irregulars met spreekwoordelijke open armen ontvang omdat zij de reden zijn dat onze ' lol verpest wordt'. Kill the snakes.

[ Bericht 10% gewijzigd door zwartemarktplaats op 15-02-2014 20:28:17 ]
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:18:15 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136744270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is gissen naar de motivatie voor een nodeloos streng beleid. Het argument dat nieuwe users zich uitgesloten zouden voelen of belemmerd zouden voelen om te posten houdt zich moeilijk staande. Immers, in onze absentie zou je logischerwijs meer nieuwe users/irregulars zien posten, wat niet het geval was. Logischerwijs zou je zeggen dat er een andere reden was voor dit, welke is echter niet duidelijk. Paradoxaal is juist dat ik juist die irregulars nu met minder spreekwoordelijke open armen ontvang omdat zij de reden zijn dat onze ' lol verpest wordt'.
Hier krijg je toch geen antwoord op :)
吴 曼 迪
  PR en moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 18:19:18 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136744295
Is er nou nog steeds drama? :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:00:59 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136953982
Topic is redelijk dood. En hoewel ik die gifjes soms ook best kon missen als kiespijn (opa wordt oud) vind ik het vrij bizar dat er met een botte bijl doorheen geknald wordt en er users zonder waarschuwing vooraf gebanned worden. Hoe kan je Basj gaan bannen? Dude was zo'n beetje de normaalste poster die er te vinden was. Om die dan na 10 jaar te bannen...

60.000 views per maand zal best, maar gok dat het gros van een klein clubje was; keer of 30 per dag refreshen en je zit in je eentje op 1000 views per maand.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:15:13 #40
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136955141
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef matthijst het volgende:
Topic is redelijk dood. En hoewel ik die gifjes soms ook best kon missen als kiespijn (opa wordt oud) vind ik het vrij bizar dat er met een botte bijl doorheen geknald wordt en er users zonder waarschuwing vooraf gebanned worden. Hoe kan je Basj gaan bannen? Dude was zo'n beetje de normaalste poster die er te vinden was. Om die dan na 10 jaar te bannen...

60.000 views per maand zal best, maar gok dat het gros van een klein clubje was; keer of 30 per dag refreshen en je zit in je eentje op 1000 views per maand.
Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136957981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef droommoord het volgende:

[..]

Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.
Uit het niets?
Nou, nee hoor.
En je keus wat betreft user-icon vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, erg flauw.
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:03:04 #42
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136958155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Uit het niets?
Nou, nee hoor.
En je keus wat betreft user-icon vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, erg flauw.
Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.
En ja UI is flauw, maar het sneakertopic uitmoorden was ook flauw.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136958162
Wtf zit je on-topic posts te verwijderen dan
pi_136958265
Moet elke keer weer tvp klikken, heb er ernstig last van. Gewoon met de kloeren van die verwijder post knop afblijven.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:06:40 #45
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136958336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet elke keer weer tvp klikken, heb er ernstig last van. Gewoon met de kloeren van die verwijder post knop afblijven.
ahh, daarom moet ik dat dus de hele tijd doen, ik was al in de war :P
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136958423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef droommoord het volgende:

[..]

Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.
En ja UI is flauw, maar het sneakertopic uitmoorden was ook flauw.
geen enkele ban is uit het zogenaamde niets.
Verder wordt er over bans niet gesproken, dus lijkt het me hierbij wel goed.

Flauw gedoe en kinderachtig gekutklooi met usericons en kinderachrige posts is nergens voor nodig.

Post gewoon normaal en er is niks aan de hand.
Mokkel met stuntstok
pi_136958651
...ik postte normaal, vriend. En je haalde hem alsnog weg.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:22:20 #48
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136959021
huh, is mijn post nu verwijderd? Ronduit belachelijk.
Ik zeg alleen dat er dus wel iets aan de hand is, en dat er daarom deze rellen ontstaan (soms kinderachtig, baldadig of flauw).
(ik hoop dat mijn post nu wel aan de eisen voldoet)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:24:29 #49
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136959091
te ver
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136964875
Sneaker topic officieel doodgeknuppeld > mission accomplished voor de mods?

Vindt de gifs van Mylene en Mord_Sith als usericon trouwens ook flink irritant. Elke keer als ik een reactie probeer te lezen zie ik ze flitsen vanuit m'n ooghoeken, heb er nogal last van..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')