quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef droommoord het volgende:
Er zijn er nu echt twintig users achter elkaar (zowel vaakposters als lurkers) die zeggen dat het een fijn topic was zoals die was. Waarom zie ik niemand die zegt dat de gifjes en de clique vervelend of irritant waren? Of blijven die allemaal anoniem? Beetje jammer dat zo ook mijn favoriete topic naar de tyfus wordt geholpen. Zonder Bajs (permaban wtf?), ZMP, Doo., en Pauller etc. is het gewoon niet meer hetzelfde...
Beetje wanbeleid dit![]()
En het jeans topic, net nu we een collabo hadden met een jeans merkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:05 schreef droommoord het volgende:
tevens zal het wivah-topic nu waarschijnlijk ook een stuk minder goed lopen
dat denimasa x FOK! had ik gelezen jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
En het jeans topic, net nu we een collabo hadden met een jeans merk
Best jammer want ik denk niet dat er veel topics zijn die samenwerkingen met merken hebben en meets organizeren ed
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Brandblussert het volgende:
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Brandblussert het volgende:
Ik lurkte vaak in het sneakertopic en vond de gifjes juist een leuke toevoeging. Zaten altijd wel een paar pareltjes tussen.
Damnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.
De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!
Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes
We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00bquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.
Loool ja hij had mijn vader ook gepaparazziedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
de gifjes waren vooral leuk omdat ze de reactie/post aanvulden, zo droog zonder gesprek zoals in dat topic heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b
Speciaal voor jou heb ik er een geplaatst.
Hier krijg je toch geen antwoord opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is gissen naar de motivatie voor een nodeloos streng beleid. Het argument dat nieuwe users zich uitgesloten zouden voelen of belemmerd zouden voelen om te posten houdt zich moeilijk staande. Immers, in onze absentie zou je logischerwijs meer nieuwe users/irregulars zien posten, wat niet het geval was. Logischerwijs zou je zeggen dat er een andere reden was voor dit, welke is echter niet duidelijk. Paradoxaal is juist dat ik juist die irregulars nu met minder spreekwoordelijke open armen ontvang omdat zij de reden zijn dat onze ' lol verpest wordt'.
Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef matthijst het volgende:
Topic is redelijk dood. En hoewel ik die gifjes soms ook best kon missen als kiespijn (opa wordt oud) vind ik het vrij bizar dat er met een botte bijl doorheen geknald wordt en er users zonder waarschuwing vooraf gebanned worden. Hoe kan je Basj gaan bannen? Dude was zo'n beetje de normaalste poster die er te vinden was. Om die dan na 10 jaar te bannen...
60.000 views per maand zal best, maar gok dat het gros van een klein clubje was; keer of 30 per dag refreshen en je zit in je eentje op 1000 views per maand.
Uit het niets?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef droommoord het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.
Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Uit het niets?
Nou, nee hoor.
En je keus wat betreft user-icon vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, erg flauw.
ahh, daarom moet ik dat dus de hele tijd doen, ik was al in de warquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet elke keer weer tvp klikken, heb er ernstig last van. Gewoon met de kloeren van die verwijder post knop afblijven.
geen enkele ban is uit het zogenaamde niets.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef droommoord het volgende:
[..]
Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.
En ja UI is flauw, maar het sneakertopic uitmoorden was ook flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |