abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:27:11 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_136751710
Assad geeft de onderhandelaars van de opposite op een terreur-lijst gezet. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_136755079
amerikanen gaan eindelijk keuzes maken en de rebellen fatsoenlijk steunen? we zullen zien...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:37:29 #53
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136756963
Duidelijke media-oorlog door de Amerikaanse CIA op YouTube:

Het kanaal Press TV Global News werd reeds eerder stilgelegd, maar het kanaal Press TV Videos werd gisteren volledig verwijderd en geblokkeerd.

Tot zover de 'vrijheid van meningsuiting' en 'persvrijheid' in het 'vrije' Westen van de Verenigde Staten en de NAVO-blokstaten.... :r :N :N
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:44:19 #54
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136757209
De gewapende oppositie- en omgekochte ballingen hebben op instigatie van de VS en Saoedi-Arabië en Turkije steeds geweigerd om het terrorisme te veroordelen. Hierdoor kwam geen vredesverdrag of -compromis van de grond vandaag.

De vredesconferentie Genève II is door de Syrische regering steeds als mogelijkheid omarmd, maar de oppositie wilde vanaf het begin niets of de inspanningen van Damascus ondermijnen.

Hier legt de Syrische VN-ambassadeur Bashar al Jaafari de situatie uit:

zaterdag 15 februari 2014 @ 23:47:37 #55
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136757325

• Syrische oppositie en buitenlandse huurlingen weigeren een veroordeling van terrorisme, takfiri-ideologie, extremisme en al-Qa'ïda, zo bleek tijdens de laatste gesprekken tijdens de conferentie van Genève II.
• De Syrische regering van president Assad accepteerde direct de agenda van de VN-bemiddelaar Lakhdar Ibrahimi.
• De Syrische oppositie weigerde het eerste gedeelte te bevestigen (veroordeling van terrorisme): men wilde zonder punt één te bespreken, direct door naar punt twee - het vestigen van een 'overgangsregering' opgelegd door de VS, NAVO, Groot-Brittannië, Frankrijk, Turkije, Saoedi-Arabië en andere machten.
• Rusland heeft, met andere staten als China en Brazilië, de houding van de buitenlandse oppositie en rebellenvertegenwoordigers veroordeeld. Met name hun pogingen om het agendapunt terrorisme te vermijden.... :'(
• De oppositievertegenwoordigers en rebellen eisten de overname van staatsinstellingen en ministeries door de oppositie, zonder verkiezingen en zonder de belangrijker agendapunten te willen bespreken.
• Oppositie wilde uitsluitend over de afzetting van Syrische president Dr. Bashar al-Assad jr. onderhandelen, niet over andere conflictpunten zoals terrorisme, staakt-het-vuren, niet langer over humanitaire evacuaties die de Syrische regering grootschalig wilde doorvoeren en voorstelde.....
• Dr. Jaafari: "Journalist, uw vraag is van een terroristisch karakter!" "De oppositiecoalitie zou moeten meevechten tegen terroristen, als zij een authentieke oppositie willen zijn. Indien zij terrorisme veroordeeld zouden hebben, zou onze onderhandelingspartner zijn. Terrorisme is geen secondair punt, maar essentieel in deze fase van de militaire crisis in Syrië."

zaterdag 15 februari 2014 @ 23:55:21 #56
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136757609
quote:
Onderhandelaars van de Syrische oppositie in Genève zijn door het regime van president Assad op een terreurlijst gezet. Hun bezittingen, waaronder het huis van een van de delegatieleden, zijn in beslag genomen.

Ook zijn hun banktegoeden bevroren. Volgens het Syrische ministerie van justitie is dat gebeurd op basis van een antiterreurwet uit 2012. De onderhandelaars ontdekten dat ze op de lijst stonden toen een ministeriële notitie uitlekte.
Bron:
http://nos.nl/artikel/611(...)op-terreurlijst.html

De buitenlands gesteunde oppositiepolitici en door Qatar, Saoedi-Arabië, VS, Frankrijk en Turkije gesteunde ballingen weigerden meermaals om slechts gewapend terrorisme tegen staat en volk van Syrië te veroordelen.

De zgn. oppositie uit het buitenland heeft zichzelf ontmaskerd. :r
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:58:26 #57
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136757725
Syrische vredesgesprekken afgebroken, geen nieuwe datum vastgelegd: Lakhdar Brahimi, VN

http://english.al-akhbar.com/node/18644

:(

Er kunnen meerdere scenario's in overweging komen:

1. NAVO-VS-geleide plotselinge aanvalsoorlog en zelfs bodeminvasie van Syrië vanuit Turkije, Jordanië en de zee. Dit zal miljoenen doden kosten en mogelijk een Russische, Chinese en zeker een Iraanse interventie uitlokken. Hierdoor zal ook een aanvalsoorlog tegen Iran gelijktijdig door Israël en de VS moeten worden uitgevoerd vanuit Qatar, Bahrein en Saoedi-Arabië. Onwaarschijnlijk, want bloedig.

2. Een voort laten sudderen van het conflict totdat de oppositie water bij de wijn (oei, haram) doet. Niet zeer waarschijnlijk, maar mogelijk.

3. Nieuwe wapensteun aan de terroristen en opstandelingen vanuit de NAVO, VS en hun geheime diensten, vooral langs Turkije en Jordanië. Zeer waarschijnlijk helaas, hetgeen nog meer doden zal kosten onder de onschuldige Syrische bevolking. :r
  zondag 16 februari 2014 @ 00:01:10 #58
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_136757815
Walgelijk hoe de BBC en andere media de woorden van Brahimi verdraaien om de Syrische regeringsdelegatie het mislukken te verwijten.... :r

Wat een media-oorlog, maar het wordt niet meer geloofd door de burgers. God zij dank. De journalistische hoeren zijn allang ontmaskerd, zeker sinds de gelogen gifgasaanvallen, ontkenning van terrorisme en andere feiten.

Dat de Syrische regeringsdelegatie geen regeringswijzigingen zal bespreken zonder veroordeling van terrorisme tegen staatsinstellingen, lijkt mij heel redelijk.

Denk maar niet dat de Syrische meerderheid van bevolking en ambtenaren riskeert dat het terrorisme en geweld tegen Leger, Volk en Staat verder aanhoudt, en ondertussen ook nog buitenlandse infiltranten en pro-terroristische nieuwe ministers en ambtenaren zouden moeten aantreden. Dat wil men niet riskeren. Men sterft liever bij de verdediging van het vaderland.
pi_136758140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Montagui het volgende:
Dank je voor het goeie nieuws firefly3! En nu er openlijk gekozen is....doorpakken!

Nog een link:

http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwNTExNDUyWj
Nog meer goed nieuws. Mensen uit Iran gaan nu ook vechten tegen de regering uit Iran. Ze zijn al vooral via het
internet info aan het uitwisselen. Het is al voorbij. Eindelijk wordt er een beschaving opgericht dat tegen geweld is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136758338
Zal ik even nog wat nieuws brengen... het was het leger van assad met de chemische wapens.. Niet veel maar toch.. niet isis of fsa. Assad was wanhopig, zelfs hezbollah ging schreeuwen. Duitsland had de gesprekken opgenomen.. Ja menselijke reactie... Het is om oorlog om niets. Triest dat een dictator zo wanhopig wordt. Zielig eigenlijk...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136758398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Veldkamp het volgende:
Duidelijke media-oorlog door de Amerikaanse CIA op YouTube:

Het kanaal Press TV Global News werd reeds eerder stilgelegd, maar het kanaal Press TV Videos werd gisteren volledig verwijderd en geblokkeerd.

Tot zover de 'vrijheid van meningsuiting' en 'persvrijheid' in het 'vrije' Westen van de Verenigde Staten en de NAVO-blokstaten.... :r :N :N
Sorry veldkamp, assad is niet aardig...
pi_136758461
Ik zal de komende dagen meer info geven over de route naar Damascus :)
pi_136760401
Het wordt echt tijd dat de wereldgemeenschap zich schaart achter de FSA. Jammer genoeg veel te laat omdat door die 'te laat'' heid óók de FSA zich (volgens propangands sites) te buiten is gegaan aan excessen.

Desalnetemin......het overgrote deel an excessen is begaan door Assad en de extremistische moslim partijen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_136761097
een gelukkige valentijnsdag gewenst van fsa :)
pi_136761349
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:58 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ] een gelukkige valentijnsdag gewenst van fsa :)
Hopelijk hun laatste.
pi_136761352
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:18 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik even nog wat nieuws brengen... het was het leger van assad met de chemische wapens.. Niet veel maar toch.. niet isis of fsa. Assad was wanhopig, zelfs hezbollah ging schreeuwen. Duitsland had de gesprekken opgenomen.. Ja menselijke reactie... Het is om oorlog om niets. Triest dat een dictator zo wanhopig wordt. Zielig eigenlijk...
:') :')

Waar is je bewijs schatje?
  zondag 16 februari 2014 @ 12:19:42 #67
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136765938
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

:') :')

Waar is je bewijs schatje?
Hij heeft nooit bewijs dat weet je toch.

Hij weet nog niet dat FSA niet meer bestaat en dat een groot deel van de soldaten van de "FSA" is overgestapt naar Assad, Jihadisten en de Koerdische rebellen.
pi_136769625
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:58 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ] een gelukkige valentijnsdag gewenst van fsa :)
Wat een charmeurs.
pi_136770304
Wat een hoop haat tegen gematigde mensen. Ben ik de enige die niet vatbaar is voor russische en syrische propaganda en weet dat er zoveel normale mensen vechten zoals jij en ik? Ik ben blij dat de gematigden goed bewapend worden om de oorlog af te ronden en hier een einde aan te maken. :)
pi_136770384
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Baklava95 het volgende:

[..]
Hij weet nog niet dat FSA niet meer bestaat en dat een groot deel van de soldaten van de "FSA" is overgestapt naar Assad, Jihadisten en de Koerdische rebellen.
Uhm, de FSA bestaat nog wel degelijk.
Incelfrikandel
pi_136781998
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Uhm, de FSA bestaat nog wel degelijk.
Ik denk dat hij bedoelt dat de SNC nauwelijks macht, invloed of steun heeft binnen Syrie. De FSA bestaat inderdaad nog maar wordt overgeschaduwt door extremere groepen.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:45:26 #72
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136782604
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat de SNC nauwelijks macht, invloed of steun heeft binnen Syrie. De FSA bestaat inderdaad nog maar wordt overgeschaduwt door extremere groepen.
En door Koerden. ;)
pi_136783165
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En door Koerden. ;)
Bron? Je zei eerder ook dat FSA-leden overgelopen zijn naar de Koerden. Niet veel van gelezen, maar kan langs me heen gegaan zijn. Las laatst wel op monitor.com dat voormalige shabiha (Assad's terroristen) zich nu aangesloten hebben bij de PYD....maar geloof er niet veel van en lijkt me een sprookje van de auteur van dat stuk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 16 februari 2014 @ 19:15:08 #74
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136783550
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Bron? Je zei eerder ook dat FSA-leden overgelopen zijn naar de Koerden. Niet veel van gelezen, maar kan langs me heen gegaan zijn. Las laatst wel op monitor.com dat voormalige shabiha (Assad's terroristen) zich nu aangesloten hebben bij de PYD....maar geloof er niet veel van en lijkt me een sprookje van de auteur van dat stuk.
Daarom ben ik ook tegen de PYD omdat ze shabiha in zich hebben en pro-Assad zijn (athans zo lijkt het).

Maar ik beken. Ze zorgen wel voor vrede en stabiliteit in de Koerdische gebieden.

Ja maar er zijn ook echt FSA-leden (Koerdische) naar de YPG en andere Koerdische milities overgelopen.

Er was zo''n al-monitor artikel erover ergens in juli of augustus 2013. :')
pi_136783670
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En door Koerden. ;)
Het probleem is echter dat de Koerden onderbelicht zijn in de pers. De gemiddelde nieuwsuur kijker heeft geen idee dat de Koerden een apart deel van het conflict vormen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')