Bron:quote:Onderhandelaars van de Syrische oppositie in Genève zijn door het regime van president Assad op een terreurlijst gezet. Hun bezittingen, waaronder het huis van een van de delegatieleden, zijn in beslag genomen.
Ook zijn hun banktegoeden bevroren. Volgens het Syrische ministerie van justitie is dat gebeurd op basis van een antiterreurwet uit 2012. De onderhandelaars ontdekten dat ze op de lijst stonden toen een ministeriële notitie uitlekte.
Nog meer goed nieuws. Mensen uit Iran gaan nu ook vechten tegen de regering uit Iran. Ze zijn al vooral via hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Montagui het volgende:
Dank je voor het goeie nieuws firefly3! En nu er openlijk gekozen is....doorpakken!
Nog een link:
http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwNTExNDUyWj
Sorry veldkamp, assad is niet aardig...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef Veldkamp het volgende:
Duidelijke media-oorlog door de Amerikaanse CIA op YouTube:
Het kanaal Press TV Global News werd reeds eerder stilgelegd, maar het kanaal Press TV Videos werd gisteren volledig verwijderd en geblokkeerd.
Tot zover de 'vrijheid van meningsuiting' en 'persvrijheid' in het 'vrije' Westen van de Verenigde Staten en de NAVO-blokstaten....![]()
![]()
Hopelijk hun laatste.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:58 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ] een gelukkige valentijnsdag gewenst van fsa
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:18 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik even nog wat nieuws brengen... het was het leger van assad met de chemische wapens.. Niet veel maar toch.. niet isis of fsa. Assad was wanhopig, zelfs hezbollah ging schreeuwen. Duitsland had de gesprekken opgenomen.. Ja menselijke reactie... Het is om oorlog om niets. Triest dat een dictator zo wanhopig wordt. Zielig eigenlijk...
Hij heeft nooit bewijs dat weet je toch.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]![]()
Waar is je bewijs schatje?
Wat een charmeurs.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:58 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ] een gelukkige valentijnsdag gewenst van fsa
Uhm, de FSA bestaat nog wel degelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat FSA niet meer bestaat en dat een groot deel van de soldaten van de "FSA" is overgestapt naar Assad, Jihadisten en de Koerdische rebellen.
Ik denk dat hij bedoelt dat de SNC nauwelijks macht, invloed of steun heeft binnen Syrie. De FSA bestaat inderdaad nog maar wordt overgeschaduwt door extremere groepen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Uhm, de FSA bestaat nog wel degelijk.
En door Koerden.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de SNC nauwelijks macht, invloed of steun heeft binnen Syrie. De FSA bestaat inderdaad nog maar wordt overgeschaduwt door extremere groepen.
Bron? Je zei eerder ook dat FSA-leden overgelopen zijn naar de Koerden. Niet veel van gelezen, maar kan langs me heen gegaan zijn. Las laatst wel op monitor.com dat voormalige shabiha (Assad's terroristen) zich nu aangesloten hebben bij de PYD....maar geloof er niet veel van en lijkt me een sprookje van de auteur van dat stuk.quote:
Daarom ben ik ook tegen de PYD omdat ze shabiha in zich hebben en pro-Assad zijn (athans zo lijkt het).quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bron? Je zei eerder ook dat FSA-leden overgelopen zijn naar de Koerden. Niet veel van gelezen, maar kan langs me heen gegaan zijn. Las laatst wel op monitor.com dat voormalige shabiha (Assad's terroristen) zich nu aangesloten hebben bij de PYD....maar geloof er niet veel van en lijkt me een sprookje van de auteur van dat stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |