Zonde van de honor. We zijn nu 3/3 en nadat we weer volledig opgebouwd zijn, bevinden we ons als 21 provs kingdom tussen een aantal behoorlijke tegenstanders. Dan is een beetje honor wel aardig. Overigens, paar van onze grote provs zijn marquis. Die moeten drie keer gerazed worden om in de buurt te komen van de restquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Hugo862 het volgende:
7 dagen? Gewoon intra razen die handel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch jammer dat ik van 2713 naar 1089 acres ben gegaan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Say wuuut, ik ben ineens nummer 1 qua NW in het kingdom, nummer 2 qua land en niet eens onderaan qua nwpa
467k NW, 3022 acres, 154 nwpa
Dan doe je gewoon een stapje terug en join je een kingdom die niet van die belachelijke eisen steltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik stop d'r mee end of age..... moet elke keer s'nachts inloggen en tijdens het werk... Gaat em niet worden
alsof ik me niet dooderger aan die nubsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon een stapje terug en join je een kingdom die niet van die belachelijke eisen stelt
Geen nubs in ons kdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alsof ik me niet dooderger aan die nubs
Gaan wellicht een kd starten met goede spelers die niet serieus kunnen spelen vanwege tijd
Ik postte voor je edit hequote:
- Geen irc, alles gaat via forum en dat kleine kutchatwindow in utopia (al heb ik vaak genoeg zitten zeuren dat we op z'n minst een webirc moeten/kunnen gebruiken);quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik postte voor je edit hewas in algemeen bedoeld.
irc based kd? Wat voor eisen stellen jullie?
Misschien interessant als mijn andere optie niet doorgaat.
Join mijn kingdom. Geen nubs, wel Roemenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alsof ik me niet dooderger aan die nubs
Gaan wellicht een kd starten met goede spelers die niet serieus kunnen spelen vanwege tijd
Nope.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
is dit ook zo'n game waarbij je een premium account kunt hebben en extra geld kunt neerleggen voor P2win/P2save time?
oh cool dan klinkt het wel interessant. het leek me een beetje op Tribal wars, waar je dus ook een premium account kunt aanschaffen e.d., maar dan is gratis spelen niks meer aanquote:
Trouwens, Age 60 is morgenmiddag om 13:00 afgelopen en de freeze-period van Age 61 start morgenavond om 19:00. Freeze betekent dat je al wel een province aan kunt maken, in het forum kunt posten en kunt chatten, maar nog niet kunt bouwen (naja, je kunt wel bouwen, maar dat proces begint vrijdag pas)quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oh cool dan klinkt het wel interessant. het leek me een beetje op Tribal wars, waar je dus ook een premium account kunt aanschaffen e.d., maar dan is gratis spelen niks meer aan
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, age afgesloten met 529k NW en 4037 acres
RIPquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen 5000 spelers over... dat was vroegah wel beter met drie servers die stampvol zaten
Mijn setupquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Robar het volgende:
Dwarf hier
Maar het is best een allegaartje geworden. We zijn met 20.
1 x Faery Mystic - Economy, magic support (ToG, unbreakable)
2 x Avian Cleric - Heavy attacker/Mass provs (6 hr return time)
8 x Undead tact - Heavy attacker (accurate intel met behoud van tpa)
2 x Human Mystic - Magic support, Economy en attacker (+ science, +income en ToG)
2 x Human Sage - Thievery, attacker, Economy (+ science, +income en ToG)
2 x Dwarf Sage - Thievery, attacker (maar feitelijk alleskunner)
3 x Elf Mystic - Magic, attacker. (possible unbreakable)
Een set up vol compromissen zie ik nu
We hebben deze age geprobeerd ieders eerste keuze te respecteren en dat krijg je dit dus, maar ik denk dat het wel gaat werken.
Met spelers die er soms wel 10 accounts op nahieldenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen 5000 spelers over... dat was vroegah wel beter met drie servers die stampvol zaten
quote:
Zal ook meespelen, maar dan nog vind ik het wel apart dat dat dan zo veel belangrijker lijkt te zijn. Ach, we gaan gewoon voor 8/8, heeft iedereen het nakijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Hugo862 het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon tegen een kd met meer warwins gewonnen
8/8 zal ik deze age niet halen. Huidige war zijn we aan het verliezen. Dan gaan me maar voor 9/10quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Zal ook meespelen, maar dan nog vind ik het wel apart dat dat dan zo veel belangrijker lijkt te zijn. Ach, we gaan gewoon voor 8/8, heeft iedereen het nakijken
slaapkopquote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en verwachtte niks omdat het al dik een week stil was in ons kd. Zijn we ineens in war en heb ik de eerste 8 uren gemist
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2e oorlog zijn we aan het verliezen en we withdrawen zometeen
En dat is waarom ik nooit deals maak. In jullie geval gewoon max gainen voor de eerste 12 -24 uur van hun fort stance en daarna gaan razen. Vermoord een prov of 2-3 en eis compensatie in de vorm van free hits voor de verloren tijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, wat aanklotenWe hadden een deal met 2:33 om oorlog te voeren, wij hielden ons aan de afspraak (aanvallen tot een bepaald punt in hostilities) en ineens gaan ze weer in fortified en blazen de boel af. Maar niet voordat ze de helft van mij peasants geroosterd hebben, zeker 20% van m'n leger ge-NS'd hebben en van iedereen zoveel mogelijk runes gejat hebben
En dat is/was LilDutch, laatste wat ze hier typte is dat ze er mee zou kappen wegens slaaptekort enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef Robar het volgende:
Iemand hier zit toch bij Roughnecks? Laatste age?
Overigens: 5/5
Weer een war win in de pocket.
Mjah, leiders zijn gekapt... Nu een paar figuren die het hebben overgenomen, maar de echte (:P) Roughknecks waren al weg dus...quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef Robar het volgende:
Iemand hier zit toch bij Roughnecks? Laatste age?
Overigens: 5/5
Weer een war win in de pocket.
Ik heb dat gevoel ook een paar keer gehad, maar dan met kingdoms 2 miljoen groter en en met 25 provs die een Learn wave op je doen, omdat je 4/4 bent. We zijn nu 5/5, dus ik houd mijn hart vast. Ik heb straks uit protection zo een 2,2 miljoen books a 1400 bpa. Ik denk dat ik maar 40% schools bouw. Maar de troepen die je verliest, dat is zo mega irritant. En zelfs met 40% schools verlies ik waarschijnlijk minimaal 40k per hit. Sage is een zware persoonlijkheid. Maar na de zoveelste Bottom feeding ben je het ook weleens zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben er even mee gekaptZelfde gebakkelei met een ander kd gehad terwijl wij tussendoor continu neergesabeld werden. Ik werd vanuit het niets door onbekenden van 1100-nogwat naar 364 gerazed en met mij nog een stuk of 4 kd mates. Pas toen dat gebeurd was sprong ons targetkingdom, met wie we een deal hadden, ons in de nek
Fuck it, ik kijk volgende age wel weer, ben het nu even spuugzat.
Hoge rwpa en rtpa waarschijnlijk. Overigens, BE maakt niet zoveel uit. Onze niet-dwarves zitten vaak tegen de 70% aan. Ik heb een excel tooltje in elkaar geknutseld, waarmee je dat soort dingen kunt berekenen (bij benadering, maar de foutmarge is doorgaans maar een 0,5 % ofzo). Kun je een beetje spelen met cijfers en zie je wat 10% daar en 4% hier voor effect hebben op inkomen, BE, opa, dpa, tpa en wpa. Het is eigenlijk alleen voor ons kingdom bedoeld, maar als je een PM stuurt wil ik hem best even met je delen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probleem is ook dat ik volgende age waarschijnlijk voor de zoveelste keer Elf wil spelen (omdat nostalgie) en er na een paar weken achter kom dat ik prut ben vergeleken met de rest, waarna ik reset en toch maar een orc pak (en thievery en vooral magic ops mis)
Hoe kan het trouwens dat mijn BE trouwens echt altijd onder de 80% zit en ik altijd de laagste nwpa van het kingdom heb, of het nou 140 of 160 is, de rest zit ALTIJD hoger
Ja dat magquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Troel het volgende:
Soms kriebelt het wel om weer te beginnen, maar ben er echt al zolang uit dat ik niet meer weet wat en hoe
En 't kingdom waar ik toen inzat is natuurlijk ook niet meer, dus allemaal onbekenden enzo. Of mag je tegenwoordig wel mensen bij elkaar ruilen?
AH, dat is al beterquote:
Ik kwam vroeger ook overal vandaanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, dat is al beterIk weet nog dat ik een of ander heel vreemde account had ooit, genaamd reaper2
Ik kwam uit Nieuw Zeeland ofzo![]()
Ik speelde dit vanaf Havo 4 ongeveer. 1998 zal dat zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger ook overal vandaan
Vroeger, ik ben negentien! maar speelde dit in 2004 ook al
Oudjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik speelde dit vanaf Havo 4 ongeveer. 1998 zal dat zijn?
Maarre, als ik opnieuw begin, waar moet ik dan op letten? Wat zijn de valkuilen of is er ergens een fijne manual onlinequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oudje
Toen bestond het echt net. Toen speelde ik ook nog niet want ik was 3, maar volgens mij speelde ik dankzij mijn oudere broer en zijn vrienden in 2004 al.
Goede oude tijd toen Mehul nog de eigenaar was.
Ik speelde laatst nog maar niet heel intensief. Utopia Guidequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Maarre, als ik opnieuw begin, waar moet ik dan op letten? Wat zijn de valkuilen of is er ergens een fijne manual online
Ik was al tijden hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Troel, jij hier?
Ik speel sinds 2000 of 2001, ben ook wel een oldbie
Dat onthou ik allemaal toch niet, popjequote:
Angelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog tijden nadat ik het spel speelde dat programmaatje gebruikt, omdat het zo mooi ervoor zorgde dat je verschillende versies van je control-v kon hebben. Was een programmaatje met een glazen bol als icoon
Je was me zomaar vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat onthou ik allemaal toch niet, popje
Ach, het is nu year 8 ofzo, kun je nog rustig een paar weekjes spelenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Troel het volgende:
Maar wanneer begint de volgende ronde? Want dan ga ik denk ik maar weer eens kijken
Nou, bewarequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is nu year 8 ofzo, kun je nog rustig een paar weekjes spelen
Beware, beware, the dragonborn comes...quote:
Tja, vast en zeker een nieuw account, dan heb je datquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Troel het volgende:
Twenty kingdoms are recruiting (Zero want players like you)
Nou, ik voel me meteen welkom in een van die 20 kingdoms
GAM / [Utopia: World of Legends] #3quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Troel het volgende:
Twenty kingdoms are recruiting (Zero want players like you)
Nou, ik voel me meteen welkom in een van die 20 kingdoms
Er komt al steeds meer terugquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:53 schreef Robar het volgende:
[..]
GAM / [Utopia: World of Legends] #3
Echt doen, wellicht nadat je een weekje gespeeld hebt en je het weer een beetje onder de knie krijgt.
Geen idee hoe dat met de pm's zit. Bij irc hebben ze het 9 van de 10 keer over utonet ja, dan kun je mirc installeren of via een webirc zoals mibbit praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
Hoeveel posts op het forum moet je hebben voordat je pm's kunt sturen en is het inderdaad zo dat als men het over irc heeft, dat men het dan over dat utonet heeft?
5 posts. En ik zie dat ze al in de rij staan voor jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
Hoeveel posts op het forum moet je hebben voordat je pm's kunt sturen en is het inderdaad zo dat als men het over irc heeft, dat men het dan over dat utonet heeft?
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemandquote:
Veel NLers is wel tofquote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemand
Maar uiteindelijk kon ik ineens wel een P< sturen, dus ik ben benieuwd. Schijnt een kingdom te zijn met veel Nederlanders
En ik zag dat het #kiwi kanaal ook nog bestondAlleen was het leeg
Daar zitten heel veel herinneringen
Neeeee, hebben we net van jullie gewonnen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel NLers is wel tofLaatste kd waar ik zat (what do you feel?) was ik de enige, maar er was ook nog een Belg.
Wil iemand 4:36 ff checken om te zien of mijn ex-provincie Licking nog bestaat? Ben pleite gegaan maar heb de prov dus intact achtergelaten
Starcraft dus? Er spelen sowieso nog best veel Nederlanders. Wij hebben er, including me, 3 in het kingdom. Kort geleden hadden we er zelfs 5.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemand
Maar uiteindelijk kon ik ineens wel een P< sturen, dus ik ben benieuwd. Schijnt een kingdom te zijn met veel Nederlanders
En ik zag dat het #kiwi kanaal ook nog bestondAlleen was het leeg
Daar zitten heel veel herinneringen
Als je nog een nieuw kd zoekt pm mij dan. Kan nog wel een speler gebruikenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel NLers is wel tofLaatste kd waar ik zat (what do you feel?) was ik de enige, maar er was ook nog een Belg.
Wil iemand 4:36 ff checken om te zien of mijn ex-provincie Licking nog bestaat? Ben pleite gegaan maar heb de prov dus intact achtergelaten
Loopt jouw province een beetje? Als wat speel je?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
KICK!
Dus ik speel in een kd met civil war.... druk ik op defect... land ik in een vaag trol kd! Heb ik dat weer........
We zoeken nog mensenquote:[img]httJensen fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 27 augustus 2014 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, dit topic zat ook nog in m'n MyAT verstopt. Ik ben nu 3 maanden clean
Heb je een beetje gevolgd wat onze war met Jerks losgemaakt heeft?quote:[img]Beetje /i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 27 augustus 2014 21:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Maar je hebt mij toch al!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |