Zal ook meespelen, maar dan nog vind ik het wel apart dat dat dan zo veel belangrijker lijkt te zijn. Ach, we gaan gewoon voor 8/8, heeft iedereen het nakijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Hugo862 het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon tegen een kd met meer warwins gewonnen
8/8 zal ik deze age niet halen. Huidige war zijn we aan het verliezen. Dan gaan me maar voor 9/10quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Zal ook meespelen, maar dan nog vind ik het wel apart dat dat dan zo veel belangrijker lijkt te zijn. Ach, we gaan gewoon voor 8/8, heeft iedereen het nakijken
slaapkopquote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en verwachtte niks omdat het al dik een week stil was in ons kd. Zijn we ineens in war en heb ik de eerste 8 uren gemist
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2e oorlog zijn we aan het verliezen en we withdrawen zometeen
En dat is waarom ik nooit deals maak. In jullie geval gewoon max gainen voor de eerste 12 -24 uur van hun fort stance en daarna gaan razen. Vermoord een prov of 2-3 en eis compensatie in de vorm van free hits voor de verloren tijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, wat aanklotenWe hadden een deal met 2:33 om oorlog te voeren, wij hielden ons aan de afspraak (aanvallen tot een bepaald punt in hostilities) en ineens gaan ze weer in fortified en blazen de boel af. Maar niet voordat ze de helft van mij peasants geroosterd hebben, zeker 20% van m'n leger ge-NS'd hebben en van iedereen zoveel mogelijk runes gejat hebben
En dat is/was LilDutch, laatste wat ze hier typte is dat ze er mee zou kappen wegens slaaptekort enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef Robar het volgende:
Iemand hier zit toch bij Roughnecks? Laatste age?
Overigens: 5/5
Weer een war win in de pocket.
Mjah, leiders zijn gekapt... Nu een paar figuren die het hebben overgenomen, maar de echte (:P) Roughknecks waren al weg dus...quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef Robar het volgende:
Iemand hier zit toch bij Roughnecks? Laatste age?
Overigens: 5/5
Weer een war win in de pocket.
Ik heb dat gevoel ook een paar keer gehad, maar dan met kingdoms 2 miljoen groter en en met 25 provs die een Learn wave op je doen, omdat je 4/4 bent. We zijn nu 5/5, dus ik houd mijn hart vast. Ik heb straks uit protection zo een 2,2 miljoen books a 1400 bpa. Ik denk dat ik maar 40% schools bouw. Maar de troepen die je verliest, dat is zo mega irritant. En zelfs met 40% schools verlies ik waarschijnlijk minimaal 40k per hit. Sage is een zware persoonlijkheid. Maar na de zoveelste Bottom feeding ben je het ook weleens zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben er even mee gekaptZelfde gebakkelei met een ander kd gehad terwijl wij tussendoor continu neergesabeld werden. Ik werd vanuit het niets door onbekenden van 1100-nogwat naar 364 gerazed en met mij nog een stuk of 4 kd mates. Pas toen dat gebeurd was sprong ons targetkingdom, met wie we een deal hadden, ons in de nek
Fuck it, ik kijk volgende age wel weer, ben het nu even spuugzat.
Hoge rwpa en rtpa waarschijnlijk. Overigens, BE maakt niet zoveel uit. Onze niet-dwarves zitten vaak tegen de 70% aan. Ik heb een excel tooltje in elkaar geknutseld, waarmee je dat soort dingen kunt berekenen (bij benadering, maar de foutmarge is doorgaans maar een 0,5 % ofzo). Kun je een beetje spelen met cijfers en zie je wat 10% daar en 4% hier voor effect hebben op inkomen, BE, opa, dpa, tpa en wpa. Het is eigenlijk alleen voor ons kingdom bedoeld, maar als je een PM stuurt wil ik hem best even met je delen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probleem is ook dat ik volgende age waarschijnlijk voor de zoveelste keer Elf wil spelen (omdat nostalgie) en er na een paar weken achter kom dat ik prut ben vergeleken met de rest, waarna ik reset en toch maar een orc pak (en thievery en vooral magic ops mis)
Hoe kan het trouwens dat mijn BE trouwens echt altijd onder de 80% zit en ik altijd de laagste nwpa van het kingdom heb, of het nou 140 of 160 is, de rest zit ALTIJD hoger
Ja dat magquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Troel het volgende:
Soms kriebelt het wel om weer te beginnen, maar ben er echt al zolang uit dat ik niet meer weet wat en hoe
En 't kingdom waar ik toen inzat is natuurlijk ook niet meer, dus allemaal onbekenden enzo. Of mag je tegenwoordig wel mensen bij elkaar ruilen?
AH, dat is al beterquote:
Ik kwam vroeger ook overal vandaanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, dat is al beterIk weet nog dat ik een of ander heel vreemde account had ooit, genaamd reaper2
Ik kwam uit Nieuw Zeeland ofzo![]()
Ik speelde dit vanaf Havo 4 ongeveer. 1998 zal dat zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger ook overal vandaan
Vroeger, ik ben negentien! maar speelde dit in 2004 ook al
Oudjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik speelde dit vanaf Havo 4 ongeveer. 1998 zal dat zijn?
Maarre, als ik opnieuw begin, waar moet ik dan op letten? Wat zijn de valkuilen of is er ergens een fijne manual onlinequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oudje
Toen bestond het echt net. Toen speelde ik ook nog niet want ik was 3, maar volgens mij speelde ik dankzij mijn oudere broer en zijn vrienden in 2004 al.
Goede oude tijd toen Mehul nog de eigenaar was.
Ik speelde laatst nog maar niet heel intensief. Utopia Guidequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Maarre, als ik opnieuw begin, waar moet ik dan op letten? Wat zijn de valkuilen of is er ergens een fijne manual online
Ik was al tijden hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Troel, jij hier?
Ik speel sinds 2000 of 2001, ben ook wel een oldbie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |