Dat onthou ik allemaal toch niet, popjequote:
Angelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog tijden nadat ik het spel speelde dat programmaatje gebruikt, omdat het zo mooi ervoor zorgde dat je verschillende versies van je control-v kon hebben. Was een programmaatje met een glazen bol als icoon
Je was me zomaar vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat onthou ik allemaal toch niet, popje
Ach, het is nu year 8 ofzo, kun je nog rustig een paar weekjes spelenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Troel het volgende:
Maar wanneer begint de volgende ronde? Want dan ga ik denk ik maar weer eens kijken
Nou, bewarequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is nu year 8 ofzo, kun je nog rustig een paar weekjes spelen
Beware, beware, the dragonborn comes...quote:
Tja, vast en zeker een nieuw account, dan heb je datquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Troel het volgende:
Twenty kingdoms are recruiting (Zero want players like you)
Nou, ik voel me meteen welkom in een van die 20 kingdoms
GAM / [Utopia: World of Legends] #3quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Troel het volgende:
Twenty kingdoms are recruiting (Zero want players like you)
Nou, ik voel me meteen welkom in een van die 20 kingdoms
Er komt al steeds meer terugquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:53 schreef Robar het volgende:
[..]
GAM / [Utopia: World of Legends] #3
Echt doen, wellicht nadat je een weekje gespeeld hebt en je het weer een beetje onder de knie krijgt.
Geen idee hoe dat met de pm's zit. Bij irc hebben ze het 9 van de 10 keer over utonet ja, dan kun je mirc installeren of via een webirc zoals mibbit praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
Hoeveel posts op het forum moet je hebben voordat je pm's kunt sturen en is het inderdaad zo dat als men het over irc heeft, dat men het dan over dat utonet heeft?
5 posts. En ik zie dat ze al in de rij staan voor jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
Hoeveel posts op het forum moet je hebben voordat je pm's kunt sturen en is het inderdaad zo dat als men het over irc heeft, dat men het dan over dat utonet heeft?
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemandquote:
Veel NLers is wel tofquote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemand
Maar uiteindelijk kon ik ineens wel een P< sturen, dus ik ben benieuwd. Schijnt een kingdom te zijn met veel Nederlanders
En ik zag dat het #kiwi kanaal ook nog bestondAlleen was het leeg
Daar zitten heel veel herinneringen
Neeeee, hebben we net van jullie gewonnen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel NLers is wel tofLaatste kd waar ik zat (what do you feel?) was ik de enige, maar er was ook nog een Belg.
Wil iemand 4:36 ff checken om te zien of mijn ex-provincie Licking nog bestaat? Ben pleite gegaan maar heb de prov dus intact achtergelaten
Starcraft dus? Er spelen sowieso nog best veel Nederlanders. Wij hebben er, including me, 3 in het kingdom. Kort geleden hadden we er zelfs 5.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dus ik was naar het kanaal van dat kingdom gegaan maar daar was niemand
Maar uiteindelijk kon ik ineens wel een P< sturen, dus ik ben benieuwd. Schijnt een kingdom te zijn met veel Nederlanders
En ik zag dat het #kiwi kanaal ook nog bestondAlleen was het leeg
Daar zitten heel veel herinneringen
Als je nog een nieuw kd zoekt pm mij dan. Kan nog wel een speler gebruikenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel NLers is wel tofLaatste kd waar ik zat (what do you feel?) was ik de enige, maar er was ook nog een Belg.
Wil iemand 4:36 ff checken om te zien of mijn ex-provincie Licking nog bestaat? Ben pleite gegaan maar heb de prov dus intact achtergelaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |