ik heb kaartjes, moet alleen nog eens beslissen wanneer we gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef HPLC het volgende:
Was gisteren naar Art of Brick in Amsterdam. Mooie tentoonstelling, moet je een keer in je leven zien
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb kaartjes, moet alleen nog eens beslissen wanneer we gaan
Standaardprocedure daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:57 schreef kleineik het volgende:
met de Bioskaartjes van lego the movie kreeg je in helmond bij de intertoys 10% korting....alleen jammer dat ze de prijzen eerst 10 procent verhoogt hadden.![]()
.Ik loop er regelmatig binnen, mn zoon (en ik) vinden lego leuk, dus vandaar dat ik erg op de prijzen let.
hoe betaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef ddx het volgende:
Ja via http://shop.lego.com/en-NL/MINI-Cooper-10242 (al je ingelogd bent) te bestellen.
Vanmorgen besteld, vanavond vestuurd en volgens postnl track&trace morgen binnen
quote:
VIP early access bij lego..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Miniem het volgende:
Huh? Hij is toch nog niet uit?
Ik bestel hem 1 augustus wel.
Mini Coopers
Greenpeace..quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Bijna 1 augustusNog een weekje
[ afbeelding ]
En zo te zien wil Bol.com die dingen niet kwijt
http://www.bol.com/nl/p/l(...)20279200000025051535
329 euro terwijl je ze bij verschillende andere winkels voor zeker 100 euro goedkoper kunt krijgen....
En bol.com levert nog pas een week later ook![]()
Op dit moment staat er een prijs bij van ¤269,00.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Bijna 1 augustusNog een weekje
[ afbeelding ]
En zo te zien wil Bol.com die dingen niet kwijt
http://www.bol.com/nl/p/l(...)20279200000025051535
329 euro terwijl je ze bij verschillende andere winkels voor zeker 100 euro goedkoper kunt krijgen....
En bol.com levert nog pas een week later ook![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:45 schreef 2cv het volgende:
Is er niet een goede vergelijkingssite voor dit soort dingen ?
Die is wel heel tof. *googlen gaat*quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Die van mij is onderweg inmiddels. Ik heb hem uiteindelijk besteld bij speelgoednl.nl/bricks2play. Maar dat kwam omdat eddies bij mij nog niet in de search results kwam van google.
Overigens zit ook zwaar te twijfelen om deze over een paar maanden te gaan halen
Hmm, niet alle winkels staan er tussen zo te zien. Ik dus Speelgoednl.nl (waar ik hem heb gekocht) en brickshop staat er ook niet tussen.quote:
Veel dank !quote:
Bronquote:Delivery Charges
Purchases exceeding a total value of EUR 20.00 are delivered to Germany, Austria, Belgium, Liechtenstein, Luxembourg, the Netherlands and Switzerland at no delivery cost. Orders to these countries that contain books on their own, or books combined with items from our Music, DVD, VHS, Games or Software categories, also qualify for free delivery, irrespective of the total order cost. Within Germany also orders that contain Blu-rays (except Blu-rays labelled with "Achtung: keine Jugendfreigabe gemäß § 14 JuSchG!") combined with items from our Music, DVD, VHS, Games or Software categories, qualify for free delivery, irrespective of the total order cost.
Bronquote:Conditions for free delivery:
• The complete order must be dispatched to one delivery address.
• You must use standard delivery (Standardversand) and not Morning-Express delivery.
• If individual items in an order cost less than EUR 20, but the combined value is more than EUR 20, the order must be placed using the "Einkaufswagen", rather than the 1-Click method to qualify for free delivery. This is because 1-Click orders are split into separate deliveries according to the availability of the items.
• Free delivery is not available for orders placed at Amazon.de Marketplace.
• Delivery of films, pc and video games to minors is not possible within Germany when these items are rated over 18 or not rated at all. Amazon.de dispatches these titles solely with the delivery option DHL. Shipping costs are EUR 5.00 per shipment, irrespective of the value or the quantity of items ordered.
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veel dank !
Edit:Gaaf, geen verzendkosten want
[..]
Bron
Nog wat bijkomende regeltjes:
[..]
Bron
En ja, ik heb de Engelse versie van de regeltjes opgezocht/gevonden omdat mein Deutz kaputt ist![]()
Maarruh, klopt het dat de verzendkosten inderdaad ¤0,00 zijn ? Of zie ik iets ernstig over het hoofd ? Dat b.v. alleen de Duitse regels geldig zijn en dat één of andere persoon de Duitse regels compleet verkeerd vertaald heeft waardoor er toch 'tig' euro verzendkosten betaald moet worden ?
En is Amazon.de een beetje betrouwbaar ? Ik vermoed van wel (reden: de naam klinkt bekend, wat in feite een heel slechte reden is), maar ik zou graag wat meer zekerheid hebben.
ik hou het er altijd op dat de lego site leidend is: tot 31 july is hij exclusief voor VIP lego leden te koop, daarna zal de voorraad bij de reguliere shops komen en kan ook iedereen hem bij lego zelf bestellen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:26 schreef 2cv het volgende:
Klopt het trouwens dat de 10242 nog niet verkrijgbaar is ? Volgens Brickwatch is die alleen nog verkrijgbaar bij misterbricks.nl maar die site zegt zelf dat die set "Tijdelijk uitverkocht" is. En dat terwijl lego.com het over "Early access" heeft.
Ik vind het wat verwarrend allemaal ...
Goede tip, ga ik doen, bedankt !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..
Maar volgens brickwatch.net is hij tot 17 juli te koop geweest bij Lego Shop @ Home UK en Lego Shop @ Home NL. Dat is toch niet logisch ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hou het er altijd op dat de lego site leidend is: tot 31 july is hij exclusief voor VIP lego leden te koop, daarna zal de voorraad bij de reguliere shops komen en kan ook iedereen hem bij lego zelf bestellen..
als het goed is moet hij dus binnen enkele dagen op de reguliere sites verschijnen als beschikbaar...
Dan heeft brickwatch het dus fout, want op de site van lego staat dat tussen 18 en 31 juli er speciaal voor VIP leden vroege toegang is tot dit modelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maar volgens brickwatch.net is hij tot 17 juli te koop geweest bij Lego Shop @ Home UK en Lego Shop @ Home NL. Dat is toch niet logisch ?
Zo te zien inderdaad geen verzendkosten. Maar ik kan alleen via een Duitse of Oostenrijkse bankrekening betalen of een creditcard (heb ik niet)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..
tja, dat is amazon.. daarom credit cardsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo te zien inderdaad geen verzendkosten. Maar ik kan alleen via een Duitse of Oostenrijkse bankrekening betalen of een creditcard (heb ik niet)
Ah, op zo'n rijwielquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Dan heeft brickwatch het dus fout, want op de site van lego staat dat tussen 18 en 31 juli er speciaal voor VIP leden vroege toegang is tot dit model
idealiter is dat soort data geautomatiseerd, maar je kan al zien aan het feit dat bij mister bricks hij als leverbaar staat, maar dat op de site zelf niet beschikbaar staat er al wat mis gaat..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, op zo'n rijwiel
En ik maar denken dat er op dat soort sites geen fouten stonden omdat alles geautomatiseerd is (toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |