ik heb nu gefilterd op nieuw en sealed he..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Belachelijk duurSnap dit dat dit zo'n collectors-item geworden is. Nouja, dan maar niet he. Vond hem sowieso stukken minder mooi ontworpen dan de camper en de mini, maar de hele set leek me wel leuk.
Al gekeken, maar 350 is me nog teveel. Had gedacht dat het misschien ergens tegen originele prijs te vinden was, wist niet dat het zo gewild was helaas.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu gefilterd op nieuw en sealed he..
je kan ook kijken naar used
quote:Op maandag 16 juni 2014 08:00 schreef RonB79 het volgende:
Je kan die VW kever toch gewoon in de Lego.com shop krijgen voor 100 euro? Tenminste een maand geleden wel nog als ik me niet vergis.
Als dat zo was had ik er 10 meegenomenquote:Op maandag 16 juni 2014 08:00 schreef RonB79 het volgende:
Je kan die VW kever toch gewoon in de Lego.com shop krijgen voor 100 euro? Tenminste een maand geleden wel nog als ik me niet vergis.
Welkom in de wondere wereld van de Lego Exclusivesquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Had gedacht dat het misschien ergens tegen originele prijs te vinden was, wist niet dat het zo gewild was helaas.
Is niet een echte dark age natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de Lego Exclusives.
Ben ook zo blij dat ik in 2007 Lego al herontdekt heb en alle exclusives die ik graag wilde gewoon voor een nette prijs heb kunnen kopen.
Zit nu in een redelijke 2de "dark age", maar als ik de toffe modellen koop ik nog steeds, al is het om te voorkomen dat ik er over een jaar of 10 gigantisch spijt heb dat ik het nu niet koop.
ik baal nog steeds dat ik de draaimolen niet heb gekocht toendertijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de Lego Exclusives.
Ben ook zo blij dat ik in 2007 Lego al herontdekt heb en alle exclusives die ik graag wilde gewoon voor een nette prijs heb kunnen kopen.
Zit nu in een redelijke 2de "dark age", maar als ik de toffe modellen koop ik nog steeds, al is het om te voorkomen dat ik er over een jaar of 10 gigantisch spijt heb dat ik het nu niet koop.
Dat is eigenlijk de enige die ik achteraf zonde van het geld vond. Maar hij mag niet weg van mijn vrouw. Want dat ding staat zo leuk op de kinderkamer dadelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik baal nog steeds dat ik de draaimolen niet heb gekocht toendertijd
Minder denk ik. Want ze hebben geen exclusives meer, dwz. een beperkte oplage. En er zijn nu massa's mensen die dat ook doen als investering.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu overweeg ik dus om 2 Mini's te halen en 1 gewoon in de doos weg te leggen. Vraag is of die ook zo in waarde zullen stijgen....
Wij hebben de draaimolen gehad en (leukquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik baal nog steeds dat ik de draaimolen niet heb gekocht toendertijd
mijn ogenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik was benieuwd hoe het was om 10 lego treinen frontaal op elkaar te laten knallen. Zie hier het resultaat
ik heb kaartjes, moet alleen nog eens beslissen wanneer we gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef HPLC het volgende:
Was gisteren naar Art of Brick in Amsterdam. Mooie tentoonstelling, moet je een keer in je leven zien
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb kaartjes, moet alleen nog eens beslissen wanneer we gaan
Standaardprocedure daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:57 schreef kleineik het volgende:
met de Bioskaartjes van lego the movie kreeg je in helmond bij de intertoys 10% korting....alleen jammer dat ze de prijzen eerst 10 procent verhoogt hadden.![]()
.Ik loop er regelmatig binnen, mn zoon (en ik) vinden lego leuk, dus vandaar dat ik erg op de prijzen let.
hoe betaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef ddx het volgende:
Ja via http://shop.lego.com/en-NL/MINI-Cooper-10242 (al je ingelogd bent) te bestellen.
Vanmorgen besteld, vanavond vestuurd en volgens postnl track&trace morgen binnen
quote:
VIP early access bij lego..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Miniem het volgende:
Huh? Hij is toch nog niet uit?
Ik bestel hem 1 augustus wel.
Mini Coopers
Greenpeace..quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Bijna 1 augustusNog een weekje
[ afbeelding ]
En zo te zien wil Bol.com die dingen niet kwijt
http://www.bol.com/nl/p/l(...)20279200000025051535
329 euro terwijl je ze bij verschillende andere winkels voor zeker 100 euro goedkoper kunt krijgen....
En bol.com levert nog pas een week later ook![]()
Op dit moment staat er een prijs bij van ¤269,00.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Bijna 1 augustusNog een weekje
[ afbeelding ]
En zo te zien wil Bol.com die dingen niet kwijt
http://www.bol.com/nl/p/l(...)20279200000025051535
329 euro terwijl je ze bij verschillende andere winkels voor zeker 100 euro goedkoper kunt krijgen....
En bol.com levert nog pas een week later ook![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:45 schreef 2cv het volgende:
Is er niet een goede vergelijkingssite voor dit soort dingen ?
Die is wel heel tof. *googlen gaat*quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Die van mij is onderweg inmiddels. Ik heb hem uiteindelijk besteld bij speelgoednl.nl/bricks2play. Maar dat kwam omdat eddies bij mij nog niet in de search results kwam van google.
Overigens zit ook zwaar te twijfelen om deze over een paar maanden te gaan halen
Hmm, niet alle winkels staan er tussen zo te zien. Ik dus Speelgoednl.nl (waar ik hem heb gekocht) en brickshop staat er ook niet tussen.quote:
Veel dank !quote:
Bronquote:Delivery Charges
Purchases exceeding a total value of EUR 20.00 are delivered to Germany, Austria, Belgium, Liechtenstein, Luxembourg, the Netherlands and Switzerland at no delivery cost. Orders to these countries that contain books on their own, or books combined with items from our Music, DVD, VHS, Games or Software categories, also qualify for free delivery, irrespective of the total order cost. Within Germany also orders that contain Blu-rays (except Blu-rays labelled with "Achtung: keine Jugendfreigabe gemäß § 14 JuSchG!") combined with items from our Music, DVD, VHS, Games or Software categories, qualify for free delivery, irrespective of the total order cost.
Bronquote:Conditions for free delivery:
• The complete order must be dispatched to one delivery address.
• You must use standard delivery (Standardversand) and not Morning-Express delivery.
• If individual items in an order cost less than EUR 20, but the combined value is more than EUR 20, the order must be placed using the "Einkaufswagen", rather than the 1-Click method to qualify for free delivery. This is because 1-Click orders are split into separate deliveries according to the availability of the items.
• Free delivery is not available for orders placed at Amazon.de Marketplace.
• Delivery of films, pc and video games to minors is not possible within Germany when these items are rated over 18 or not rated at all. Amazon.de dispatches these titles solely with the delivery option DHL. Shipping costs are EUR 5.00 per shipment, irrespective of the value or the quantity of items ordered.
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veel dank !
Edit:Gaaf, geen verzendkosten want
[..]
Bron
Nog wat bijkomende regeltjes:
[..]
Bron
En ja, ik heb de Engelse versie van de regeltjes opgezocht/gevonden omdat mein Deutz kaputt ist![]()
Maarruh, klopt het dat de verzendkosten inderdaad ¤0,00 zijn ? Of zie ik iets ernstig over het hoofd ? Dat b.v. alleen de Duitse regels geldig zijn en dat één of andere persoon de Duitse regels compleet verkeerd vertaald heeft waardoor er toch 'tig' euro verzendkosten betaald moet worden ?
En is Amazon.de een beetje betrouwbaar ? Ik vermoed van wel (reden: de naam klinkt bekend, wat in feite een heel slechte reden is), maar ik zou graag wat meer zekerheid hebben.
ik hou het er altijd op dat de lego site leidend is: tot 31 july is hij exclusief voor VIP lego leden te koop, daarna zal de voorraad bij de reguliere shops komen en kan ook iedereen hem bij lego zelf bestellen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:26 schreef 2cv het volgende:
Klopt het trouwens dat de 10242 nog niet verkrijgbaar is ? Volgens Brickwatch is die alleen nog verkrijgbaar bij misterbricks.nl maar die site zegt zelf dat die set "Tijdelijk uitverkocht" is. En dat terwijl lego.com het over "Early access" heeft.
Ik vind het wat verwarrend allemaal ...
Goede tip, ga ik doen, bedankt !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..
Maar volgens brickwatch.net is hij tot 17 juli te koop geweest bij Lego Shop @ Home UK en Lego Shop @ Home NL. Dat is toch niet logisch ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hou het er altijd op dat de lego site leidend is: tot 31 july is hij exclusief voor VIP lego leden te koop, daarna zal de voorraad bij de reguliere shops komen en kan ook iedereen hem bij lego zelf bestellen..
als het goed is moet hij dus binnen enkele dagen op de reguliere sites verschijnen als beschikbaar...
Dan heeft brickwatch het dus fout, want op de site van lego staat dat tussen 18 en 31 juli er speciaal voor VIP leden vroege toegang is tot dit modelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maar volgens brickwatch.net is hij tot 17 juli te koop geweest bij Lego Shop @ Home UK en Lego Shop @ Home NL. Dat is toch niet logisch ?
Zo te zien inderdaad geen verzendkosten. Maar ik kan alleen via een Duitse of Oostenrijkse bankrekening betalen of een creditcard (heb ik niet)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
amazon.de is gewoon betrouwbaar, gratis verzenden lijkt ook gewoon te kloppen, maar je kan gewoon product in je mand leggen en dan even doorgaan tot de laatste pagina waar je kan annuleren en kijken of er toch verzendkosten bijkomen..
tja, dat is amazon.. daarom credit cardsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo te zien inderdaad geen verzendkosten. Maar ik kan alleen via een Duitse of Oostenrijkse bankrekening betalen of een creditcard (heb ik niet)
Ah, op zo'n rijwielquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Dan heeft brickwatch het dus fout, want op de site van lego staat dat tussen 18 en 31 juli er speciaal voor VIP leden vroege toegang is tot dit model
idealiter is dat soort data geautomatiseerd, maar je kan al zien aan het feit dat bij mister bricks hij als leverbaar staat, maar dat op de site zelf niet beschikbaar staat er al wat mis gaat..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, op zo'n rijwiel
En ik maar denken dat er op dat soort sites geen fouten stonden omdat alles geautomatiseerd is (toch?)
Zag wat referals uit dit topic op Brickwatch.nl, dus maar even geregistreerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:13 schreef mschol het volgende:
idealiter is dat soort data geautomatiseerd, maar je kan al zien aan het feit dat bij mister bricks hij als leverbaar staat, maar dat op de site zelf niet beschikbaar staat er al wat mis gaat..
Had hem gisterochtend gelijk besteld, dacht al wel dat het snel zou gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die ziet er wel tof uit
helaas:
[..]
ik let niet heel actief op nieuwe modellen, maar ga er wel minimaal 1 bestellen, vind em wel tofquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Had hem gisterochtend gelijk besteld, dacht al wel dat het snel zou gaan
Maar mijn pakketbezorger is onderweg![]()
Ja dit was een Cuusoo die ik al heel lang in de gaten hield, dus wist al een tijdje dat gisteren de release zou zijn. En het is leuk om aan het begin van het jaar even te kijken welke Star Wars modellen er allemaal uit gaan komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik let niet heel actief op nieuwe modellen, maar ga er wel minimaal 1 bestellen, vind em wel tof
exo-suit besteldquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dit was een Cuusoo die ik al heel lang in de gaten hield, dus wist al een tijdje dat gisteren de release zou zijn. En het is leuk om aan het begin van het jaar even te kijken welke Star Wars modellen er allemaal uit gaan komen
quote:
Die ook nog jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef HPLC het volgende:
Krijg je trouwens ook nog een mini mini cooper, of heb je hem ergens anders besteld?
ik vond mijn lego order ook al erg snel voor hun doen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
Hij is ondertussen al binnen trouwens
Snel gedaan zeg
11 septemberquote:Dear LEGO customer,
Thanks for ordering the LEGO® Exo Suit.
Were sorry you havent received any emails from us about your order. Due to a hiccup in our system, a number of emails havent been sent in the past few days. The LEGO Shop team is working very hard to solve the problem and hope to have it fixed soon. You can always find out the status of your LEGO Shop orders online by visiting:
http://shop.lego.com/account/orderStatus.jsp
The Exo Suit has proven to be a very popular set and weve had a lot more orders than we expected. We dont have any in stock at the moment, and were working hard to make more.
Our warehouse is expecting a new delivery around the 11th of September. If you were planning to give the set as a present, well be happy to send your LEGO builder a message from the team to explain the delay.
If youd like to cancel your order, please let us know and you wont be charged. At the time you place an order with us your credit card is sent out for a temporary pre-approval authorization on the entire amount of the order. The actual charge wont be made until your order ships.
Please let us know if you need anything else.
Kind regards,
Your LEGO Service team
Moet ik dan wel of niet dat "Mitgliedsbeitrag von 49 EUR pro Jahr" betalen voor ik dat ding voor ¤179,99 kan kopen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef mschol het volgende:
bij de een koop je em bij ToyToys en bij de andere koop je hem van Amazon
ma.w. je koopt em bij een andere zaak, zie ook bol.com, die heeft dit truuckje overgenomen
ik zie het zo 1,2,3, niet staan maar je hebt iig geen lidmaatschap nodig om dat ding te kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet ik dan wel of niet dat "Mitgliedsbeitrag von 49 EUR pro Jahr" betalen voor ik dat ding voor ¤179,99 kan kopen ?
ik ken ook nauwelijks duits, daarom is die vertaalfunctie van google zo handigquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef 2cv het volgende:
Ik ga het nog eens proberen, thanx !
De combinatie van niet/nauwelijks Duits kennen + morfine vreten is geen ideale
gezien de gemiddelde verzendkosten moet je wel erg veel bestellen wil het intressant zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef RonB79 het volgende:
Met Amazon Prime voor 50 euro per jaar (was eerst 20) kan je gratis laten verzenden mits Amazon het verstuurt en mits het is aangegeven bij het artikel.
Heb je geen Prime abo dan kan je het nog altijd bestellen maar dan moet je porto betalen.
Volgens mij kan je alleen Prime nemen op amazon.de indien je in DE woont (zoals ikke).
Daarnaast kan je ook nog gebruik maken van hun video streaming service.
Ja het was dus voorheen eerst 20 euro maar door die videoservice is het omhooggegaan naar 50. Best jammer want dat heb ik niet nodig. Std porto in DE kost ongeveer 3,50. Morning express is 6 euro wat je ook nog altijd gratis krijgt bij Prime. Porto is ook zonder Prime binnen DE voor niks indien de bestelling boven de 20 euro is. Dus je moet rond de 15 bestellingen onder de 20 euro plaatsen om het abo-geld terug te verdienen, maar dat lukt ons wel sinds de kleine er isquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de gemiddelde verzendkosten moet je wel erg veel bestellen wil het intressant zijn..
De oudste zijn niet meer te krijgen en reeds in handen gevallen van verzamelaarsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
Nog een vraagje mbt de modulars:
Is het verstandig om de oudste sets eerst te bestellen?
Of zijn ze tegenwoordig in genoeg aantallen gemaakt om niet in de handen van verzamelaars te vallen? (Ala Tower Bridge)
de huidige modulairs heb ik ook niet meer het idee van dat ze exclusief zijn, helaas... gelukkig heb ik de oudste welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De oudste zijn niet meer te krijgen en reeds in handen gevallen van verzamelaars.
Dus ja, advies, koop zo oud mogelijk, al heb ik ergens de indruk dat de modulars die nu nog te koop zijn, niet snel uit de handel verdwijnen. De Grand Emporium en Fire Brigade zijn al tijden te koop (Tower Bridge is overigens ook nog steeds te bestellen via lego.com), dus de prijzen die de Market Street, Cafe Corner en Green Grocer doen tegenwoordig ga je vermoedelijk niet meer halen met de sets die daarna kwamen.
Oh, en Tower Bridge:
http://shop.lego.com/en-NL/Tower-Bridge-10214?fromListing=listing
Ja Market Street, Cafe Corner en Green Grocer gaan het sowieso al niet worden. Zitten allemaal over de 500,- al. (Hopelijk re-released Lego ze... ) Fire Brigade vind ik ook een beetje aan de prijs, maar die is nog wel een optie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De oudste zijn niet meer te krijgen en reeds in handen gevallen van verzamelaars.
Dus ja, advies, koop zo oud mogelijk, al heb ik ergens de indruk dat de modulars die nu nog te koop zijn, niet snel uit de handel verdwijnen. De Grand Emporium en Fire Brigade zijn al tijden te koop (Tower Bridge is overigens ook nog steeds te bestellen via lego.com), dus de prijzen die de Market Street, Cafe Corner en Green Grocer doen tegenwoordig ga je vermoedelijk niet meer halen met de sets die daarna kwamen.
Oh, en Tower Bridge:
http://shop.lego.com/en-NL/Tower-Bridge-10214?fromListing=listing
Ik vind die gewoon mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef bleiblei het volgende:
Denk ik niet. En als het gebeurt gaat de fire brigade als eerste.
Maareh waarom de cinema wel en de andere niet? Ik vind dat echt by far de sufste van het hele rijtje.
Ow nee niet meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:06 schreef HPLC het volgende:
Krijg je nu nog een mini mini cooper? Soms krijg je wel een tweede (onoplettendheid?) en soms niet
42009?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |