hier een visueel beeld van hoe moeilijk het soms kan zijn goed passende spijkerbroeken te vinden lol .. naast mij staat iemand van 75kgquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn
lkre pikquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hier een visueel beeld van hoe moeilijk het soms kan zijn goed passende spijkerbroeken te vinden lol .. naast mij staat iemand van 75kg
[ afbeelding ]
Waarom houdt die linker zijn piemelz o vast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hier een visueel beeld van hoe moeilijk het soms kan zijn goed passende spijkerbroeken te vinden lol .. naast mij staat iemand van 75kg
[ afbeelding ]
omdat ie kanker van de kaart was van weet ik veel wat voor middelen allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom houdt die linker zijn piemelz o vast.
beauty is in the eye of the beholder..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef seto het volgende:
die gast van 75kg is wel droger
vinden de vrouwtjes mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef seto het volgende:
iedereen traint voor vrouwen vriend
stiekem hoop je dat als je die 300kg deadlift doet een chick staat te kijken en een natte flamoes krijgt
Rechter ziet er beter uit. Kun je tenminste op z'n schoot zitten zonder je zorgen te maken of hij het wel volhoudtquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef seto het volgende:
die gast van 75kg is wel droger
vinden de vrouwtjes mooier
waarom zou je je daar druk om makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Rechter ziet er beter uit. Kun je tenminste op z'n knie zitten zonder je zorgen te maken of hij het wel volhoudt
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje dik hoor, heb liever lekker droog dan maar wat minder massa.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef dreamerbulk het volgende:
uiteraard zou ik wel zulke massa willen hebben met zo'n droogheid, maar dan heb ik wel meer nodig dan alleen calorieën
[ afbeelding ]
soon
dit vind jij beter denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje dik hoor, heb liever lekker droog dan maar wat minder massa.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit vind jij beter denk ik
[ afbeelding ]
mooi streven, zeker wel haalbaar als je goed doorzet en dieet incheck hebtquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is 100% mijn streefje. Als ik dit heb ben ik uitgegamed.
Heb zo'n jasje, groen en gehaald bij de http://www.bestofbrands.nl Merk is volgens mij Tiger. Zal morgen FF kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar kan je zulke type lederen jassen vinden? Deze zijn nep en maar 35 euro en glimmen teveel maar ik vind het model wel mooi en hebben goede fit. Op online winkels kom ik alleen maar lelijke jassen tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb zo'n jasje, groen en gehaald bij de http://www.bestofbrands.nl Merk is volgens mij Tiger. Zal morgen FF kijken
snik.lquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef dreamerbulk het volgende:
uiteraard zou ik wel zulke massa willen hebben met zo'n droogheid, maar dan heb ik wel meer nodig dan alleen calorieën
[ afbeelding ]
soon
progressie is progressie!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
snik.l
En ik was alblij net wat progressie op benen te zien
moet je ff een spuit test in je kadaver kankerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
snik.l
En ik was alblij net wat progressie op benen te zien
Hehehe wel prima shirt maar winkel is echt vet. Best wel unieke collectie en het zit in een klein dorpje. Het merk Tiger verkopen ze alleen daar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah dan weiger ik al wat bij die winkel te kopen.
baboquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind deze erg mooi.
[ afbeelding ]
Heb vergelijkbare bouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb vergelijkbare bouw.iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel weeg je nu?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
2e van links mag hem krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:50 schreef dreamerbulk het volgende:
speciaal voor sap, allemaal trannies
[ afbeelding ]
kom dotaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef IrCute het volgende:
the image you are requesting does not exist.
heb ik ook, mijn linker lat is ook iets zwakker dan mijn rechter lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:14 schreef Jahr00n het volgende:
Vinden jullie ook 1 kant van je lichaam mooier dan de andere kant? Ik trek mezelf meestal af op m'n rechter helft. De linker kant vind ik een 8.6/10 en de rechter kant een 9.8/10, hoe kan dit?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We speelde toch nooit samen spelletjes.
cola cyclen gedurende de nacht steeds om de 2 uur wekker zetten en 200ml cola nemenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Nee dat valt inderdaad niet mee. Een broek kopen met variabele lengte.
Neem je morgen voor mij een mooi jurkje mee die ik aankan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
lol, daarom jurkjes en rokken[ afbeelding ] Heb je die struggles niet meer.
Evet lan.quote:
Raymond vertelde mij (eer)gisteren dat hij al drie weken in een trainingsbroek naar z'n werk gaat omdat hij niet weet waar die broeken kan vinden die hem passen, true story.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef Herqules het volgende:
Je kan tog gwn trainingsbroeken dragen
Italiaanse pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zara is echt italiaanse georienteerd qua maten ja..
ik droeg vroeger nog wel eens wat moncler zooi .. en met 100kg kwam ik al met moeite in de xxl polo's(grootste maat)
Mirin' tuned wheels.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
*** pic op request ***
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef stinkie het volgende:
Vrouw dit weekend 2 weken weg. Mega cut inzetten. Teren op kip en zakken wokgroente.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn
mogehquote:
shittttquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LOL
_____
Godver, iPod thuis laten liggen. Hele dag verneukt.
deze man en zijn taalkunsten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha "crossfit and molestation go hand in hand...or in your case: dick in butt"
3 weken? 3 maanden chef.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Raymond vertelde mij (eer)gisteren dat hij al drie weken in een trainingsbroek naar z'n werk gaat omdat hij niet weet waar die broeken kan vinden die hem passen, true story.
[..]
Thuisbezorgd.nl
Lol bij een nul acht? Gaaayyy. Hrb daar een keer Sacha Visser gespot wie wil me aanraken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:39 schreef Montelly het volgende:
Vanmiddag borrelen bij de wijnbar aan bergweg![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol bij een nul acht? Gaaayyy. Hrb daar een keer Sacha Visser gespot wie wil me aanraken?
Heb ook een keer gezien goe een meisje daar afgevoerd werd. That binge lyfe
108quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol bij een nul acht? Gaaayyy. Hrb daar een keer Sacha Visser gespot wie wil me aanraken?
Heb ook een keer gezien goe een meisje daar afgevoerd werd. That binge lyfe
lkkrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
108nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij haar, is helemaal hip and happening nu.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Okquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik heb wel eens tegen Sacha Visser gevoetbald, was mijn directe tegenstander ook. Zullen we nu elkaar aanraken
Haha ga je dan in zo'n onesy lopen en haar je met de fles laten voeden enzo? Pas een docu gezien over zulke mensen lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef Montelly het volgende:
Ze is 40 en heeft 3 kids, wellicht dat ze een 4de wil
De lekkere wel, die willen miet zwanger worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef seto het volgende:
[..]
lkkr
alle mocro chicks doen toch ook aan anaal??
Sws chest/biceps workout voordat ik naar haar ga. Maar zonders gein, ik digg milfjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ga je dan in zo'n onesy lopen en haar je met de fles laten voeden enzo? Pas een docu gezien over zulke mensen lol
Ik zat al te twijfelen ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
3 weken? 3 maanden chef.
idd. true story![]()
lol
[ afbeelding ]
heb niet zo'n lelijke linoleum jaren 70 vloer thuis gelukkig
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |