heb ik ook, mijn linker lat is ook iets zwakker dan mijn rechter lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:14 schreef Jahr00n het volgende:
Vinden jullie ook 1 kant van je lichaam mooier dan de andere kant? Ik trek mezelf meestal af op m'n rechter helft. De linker kant vind ik een 8.6/10 en de rechter kant een 9.8/10, hoe kan dit?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We speelde toch nooit samen spelletjes.
cola cyclen gedurende de nacht steeds om de 2 uur wekker zetten en 200ml cola nemenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Nee dat valt inderdaad niet mee. Een broek kopen met variabele lengte.
Neem je morgen voor mij een mooi jurkje mee die ik aankan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
lol, daarom jurkjes en rokken[ afbeelding ] Heb je die struggles niet meer.
Evet lan.quote:
Raymond vertelde mij (eer)gisteren dat hij al drie weken in een trainingsbroek naar z'n werk gaat omdat hij niet weet waar die broeken kan vinden die hem passen, true story.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef Herqules het volgende:
Je kan tog gwn trainingsbroeken dragen
Italiaanse pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zara is echt italiaanse georienteerd qua maten ja..
ik droeg vroeger nog wel eens wat moncler zooi .. en met 100kg kwam ik al met moeite in de xxl polo's(grootste maat)
Mirin' tuned wheels.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hier een visueel beeld van hoe moeilijk het soms kan zijn goed passende spijkerbroeken te vinden lol .. naast mij staat iemand van 75kg
*** pic op request ***
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef stinkie het volgende:
Vrouw dit weekend 2 weken weg. Mega cut inzetten. Teren op kip en zakken wokgroente.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn
mogehquote:
shittttquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LOL
_____
Godver, iPod thuis laten liggen. Hele dag verneukt.
deze man en zijn taalkunsten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha "crossfit and molestation go hand in hand...or in your case: dick in butt"
3 weken? 3 maanden chef.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Raymond vertelde mij (eer)gisteren dat hij al drie weken in een trainingsbroek naar z'n werk gaat omdat hij niet weet waar die broeken kan vinden die hem passen, true story.
[..]
Thuisbezorgd.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |