abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136685226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Nooit meer de gok of je met je zieke pomp in je vastus medialis je broek wel aan krijgt. En uiteraard goede swag.
pi_136685377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik koop ook alleen Levi's ja of Wrangler. Heb idd eens geprobeerd goedkopere broeken te passen maar die zitten of goed om je bovenbenen en idioot wijd onderaan, of het is gewoon een vormeloos ding.

Levi's is iets duurder, maar iig goede pasvorm.
gewoon naar het model kijken lol

als je bootcut neemt..ja duh..dan zijn de pijpen wijdt

je hebt genoeg jeans van 50 euro die en fitted zitten en smalle pijp hebben..

ik zal je nog sterker vertellen.. ik kan bijv geen 1 diesel aan(ja alleen krooley.. maar dat is een kk lelijk model) .. zelfs replay/g-star/wrangler heel moeilijk om passende te vinden die een smalle pijp heeft en fitted zit bij taille en bovenbenen. Jacob Cohen pas ik wel vrijwel allemaal perfect.. maar helaas nog geen CEO 10k/day

laatst was ik bij h&m vond ik wonderbaarlijk genoeg een broek van 40 euro die paste om mijn bovenbenen, fitted zat, taille goed, lekkere smalle pijp ... gelijk maar 3 van gehaald lol.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136685646
kunt wel zien wie hier de centen hebbe
BEASTMODE
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:36:37 #179
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_136685652
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man o man o man. Vandaag naar de H&M geweest om een broek te kopen gezien ik vorige week door een broek gescheurd ben. Daar aangekomen weet ik me god niet wat voor een model mij goed past gezien ze zes soorten hadden. Ook wist ik mijn maat niet aangezien ik aangekomen ben, wat betekende dat ik allerlei maten moest uitproberen.

Na drie broeken uitgeprobeerd te hebben werd ik al lichtelijk geïrriteerd, en dat kwam met name doordat ik een dikke trui aanhad waardoor ik het ontzettend warm kreeg en begon te zweten. Toen nog maar wat broeken gepast, maar allemaal zaten ze niet goed; te baggy, te strak of te lang.

Ik gaf de hoop op, want de maat die ik blijkbaar nodig had - na acht broeken aangepast te hebben - kon ik ook nergens vinden. Voor de zekerheid vroeg ik een meisje die daar werkte of ze mijn maat hadden, maar het mocht niet baten. Het meisje leek toevallig echt onzettend veel op Miley Cyrus, maar dan een beetje chubby - I kid you not. Erg toevallig na vandaag.

Gefrustreerd en overhit verliet ik de H&M.

Na de uitgang verlaten te hebben stuurde ik een maatje van mij, die tevens buff is, een berichtje met waar hij zijn broeken koopt. "Levi's," zei hij. Aangekomen bij Levi's kreeg ik gelijk de hulp die ik nodig had: ik legde de beste meneer mijn probleem uit (grote bovenbenen) en hij herkende zich in dit probleem. Ik keek naar zijn benen en vroeg mij af "lel, do u even lift?".

Anyways, hij raadde mij de 508's aan gezien die bovenin wat losser zitten maar voor de rest wel wat getailleerder rond de kuiten zijn; wat ik mooi vind en het was ook nog een maat kleiner! Ik deed de broek aan en voila: hij pastte gelijk perfect!

Na afgerekend te hebben heb ik nog even de lekkerste Vlaamse friet van Nederland met mayo en saté gehaald.
Ik ben bijna bij de gym aangekomen voor een reps-for-jesus squat sessie om mijn nieuwe Levi's waardig te doen, dus hierbij eindig ik dit verhaal.

p.s. hebben jullie ook soms het gevoel dat je denkt dat de medewerkers denken dat je iets wilt stelen, of komt dat doordat ik een kk buitenlander ben?
Ik draag al jaren enkel Levi's en Nudies jeans. Mensen die Cheap Monday dragen :')
Deathlift or Die.
pi_136685687
Je kan tog gwn trainingsbroeken dragen
pi_136685717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef Herqules het volgende:
Je kan tog gwn trainingsbroeken dragen
Ja tog.

Gewoon lekker die vergaderingen afhandelen in je Knalrode Nike broek toch.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:38:51 #182
253447 Ethanolic
pi_136685739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ja tog.

Precies. Le Coq Sportif vindt ik altyd wel lekkr

*fun fact dat ik momenteel een ekte Le Coq sweatpants draag :D :D :D :D:D:D:D :DD:D
Deathlift or Die.
pi_136685802
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ja tog.

dit idd
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:42:39 #184
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136685888
Basterds! Ik zie nu pas de OP.
Zo oud ben ik nu ook weer niet
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136685897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:30 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

gewoon naar het model kijken lol

als je bootcut neemt..ja duh..dan zijn de pijpen wijdt

je hebt genoeg jeans van 50 euro die en fitted zitten en smalle pijp hebben..

ik zal je nog sterker vertellen.. ik kan bijv geen 1 diesel aan(ja alleen krooley.. maar dat is een kk lelijk model) .. zelfs replay/g-star/wrangler heel moeilijk om passende te vinden die een smalle pijp heeft en fitted zit bij taille en bovenbenen. Jacob Cohen pas ik wel vrijwel allemaal perfect.. maar helaas nog geen CEO 10k/day

laatst was ik bij h&m vond ik wonderbaarlijk genoeg een broek van 40 euro die paste om mijn bovenbenen, fitted zat, taille goed, lekkere smalle pijp ... gelijk maar 3 van gehaald lol.
Ja was laatst bij de H&M en al die goedkope broeken zagen eruit als karton en waren vage bootcut of te erg fitted als skinny jeans.

Maar hangt er ook vanaf wat er op dat moment in de winkel ligt idd. Soms ligt er iets goeds, soms niet.
pi_136685930
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef stinkie het volgende:
Basterds! Ik zie nu pas de OP.
Zo oud ben ik nu ook weer niet
:D :D
BEASTMODE
pi_136685935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja was laatst bij de H&M en al die goedkope broeken zagen eruit als karton en waren vage bootcut of te erg fitted als skinny jeans.

Maar hangt er ook vanaf wat er op dat moment in de winkel ligt idd. Soms ligt er iets goeds, soms niet.
dat ene kleine "exclusive" afdelingetje wat ze in de winkel hebben .. waar die zijden truitjes, pantalons, blazers etc hangen .. daar liggen vaak van die premium jeans

ik heb serieus nog nooit zulke fitted broeken gehad als deze .. al is het met mijn benen sowieso wel een ramp broeken te vinden.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:44:28 #188
69994 seto
-|||--------|||-
pi_136685957
wie draagt er nou shit van le coq

dan ben je echt fkn gay gewoon
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_136685977
naam segt t al vinnik
BEASTMODE
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:44:59 #190
253447 Ethanolic
pi_136685978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef seto het volgende:
wie draagt er nou shit van le coq

dan ben je echt fkn gay gewoon
lol egte mannen maybe??
jij bent echt een pussy
egt voor schut
Deathlift or Die.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:46:12 #191
69994 seto
-|||--------|||-
pi_136686021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
egt voor schut
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:46:45 #192
253447 Ethanolic
pi_136686036
Guys ik heb een cheape goede monitor nodig om mijn Macbook Pro Retina af en toe op aan te sluiten, met HDMI en het lieft 24-27 inch. Iemand tips?
Deathlift or Die.
pi_136686040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat ene kleine "exclusive" afdelingetje wat ze in de winkel hebben .. waar die zijden truitjes, pantalons, blazers etc hangen .. daar liggen vaak van die premium jeans

ik heb serieus nog nooit zulke fitted broeken gehad als deze .. al is het met mijn benen sowieso wel een ramp broeken te vinden.
Oh ja snap wat je bedoelt, als je net dat kleine trappetje af loopt, vlak naast de kassa. Daar maar even checken binnenkort dan.
pi_136686065
als je paar broeken kopen

is dan gewoon dezelfde kleur

of heb je die specifieke model ook in andere kleurtjes
pi_136686106
quote:
5s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
als je paar broeken kopen

is dan gewoon dezelfde kleur

of heb je die specifieke model ook in andere kleurtjes
waren alle drie in dezelfde kleur, basic donker blauw lolol
pi_136686162
Ik train mijn benen niet eens want dan kan ik ook gewoon die mooie broeken aan van de zara
pi_136686256
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn :')
pi_136686321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn :')
zara is echt italiaanse georienteerd qua maten ja..

ik droeg vroeger nog wel eens wat moncler zooi .. en met 100kg kwam ik al met moeite in de xxl polo's(grootste maat)
pi_136686468
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Damnnn _O-
pi_136686473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zara is echt italiaanse georienteerd qua maten ja..

ik droeg vroeger nog wel eens wat moncler zooi .. en met 100kg kwam ik al met moeite in de xxl polo's(grootste maat)
zara heeft ook gewoon een afdeling voor mensen met een maatje teveel. Misschien kun je daar je slag slaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')