Man o man o man. Vandaag naar de H&M geweest om een broek te kopen gezien ik vorige week door een broek gescheurd ben. Daar aangekomen weet ik me god niet wat voor een model mij goed past gezien ze zes soorten hadden. Ook wist ik mijn maat niet aangezien ik aangekomen ben, wat betekende dat ik allerlei maten moest uitproberen.
Na drie broeken uitgeprobeerd te hebben werd ik al lichtelijk geïrriteerd, en dat kwam met name doordat ik een dikke trui aanhad waardoor ik het ontzettend warm kreeg en begon te zweten. Toen nog maar wat broeken gepast, maar allemaal zaten ze niet goed; te baggy, te strak of te lang.
Ik gaf de hoop op, want de maat die ik blijkbaar nodig had - na acht broeken aangepast te hebben - kon ik ook nergens vinden. Voor de zekerheid vroeg ik een meisje die daar werkte of ze mijn maat hadden, maar het mocht niet baten. Het meisje leek toevallig echt onzettend veel op Miley Cyrus, maar dan een beetje chubby - I kid you not. Erg toevallig na vandaag.
Gefrustreerd en overhit verliet ik de H&M.
Na de uitgang verlaten te hebben stuurde ik een maatje van mij, die tevens buff is, een berichtje met waar hij zijn broeken koopt. "Levi's," zei hij. Aangekomen bij Levi's kreeg ik gelijk de hulp die ik nodig had: ik legde de beste meneer mijn probleem uit (grote bovenbenen) en hij herkende zich in dit probleem. Ik keek naar zijn benen en vroeg mij af "lel, do u even lift?".
Anyways, hij raadde mij de 508's aan gezien die bovenin wat losser zitten maar voor de rest wel wat getailleerder rond de kuiten zijn; wat ik mooi vind en het was ook nog een maat kleiner! Ik deed de broek aan en voila: hij pastte gelijk perfect!
Na afgerekend te hebben heb ik nog even de lekkerste Vlaamse friet van Nederland met mayo en saté gehaald.
Ik ben bijna bij de gym aangekomen voor een reps-for-jesus squat sessie om mijn nieuwe Levi's waardig te doen, dus hierbij eindig ik dit verhaal.
p.s. hebben jullie ook soms het gevoel dat je denkt dat de medewerkers denken dat je iets wilt stelen, of komt dat doordat ik een kk buitenlander ben?
If not now, then when.