je bent gwn homo dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg dat ik niet op onbereikbare vrouwen zit te geilen... maarwat heeft die vraag te maken met het feit dat jullie altijd jezelf zitten te verheerlijken op die fantasie vrouwen .. okok als je 18/19 bent kan ik t nog wel begrijpen, maar als je dik in de 20 bent dan heb je toch wel andere bezigheden in het leven lijkt me?
lijkt wel een fucking male glossy hiero
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gelukkig ben ik 21 en mag ik volgens dreamerbulk nog op onbereikbare vrouwen geilen
ssssttquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
maar eigenlijk durft dreamerbulk vanwege zijn elite status niet toe te geven dat die 13-jarige meisjes neukt tijdens de wekelijkse skull and bones meeting
haha jij ben echt sukkeltje/quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gelukkig ben ik 21 en mag ik volgens dreamerbulk nog op onbereikbare vrouwen geilen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heeft snakey jou die info doorgespeeld?
Bij haar gaat mn tranny-alarm altijd af.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou Lieke van Lexmond haatneuken.
[ afbeelding ]
bij sap gaat mijn statement niet op , want die zet trannies op een voetstuk ..quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij haar gaat mn tranny-alarm altijd af.
Pas maar op dalijk pakt ie een 20 kg plate en gooit hij je voet stuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bij sap gaat mijn statement niet op , want die zet trannies op een voetstuk ..
haha grapje sap
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op dalijk pakt ie een 20 kg plate en gooit hij je voet stuk.
Ja wel mee eens op zich. De mannen worden steeds vrouwelijker en de vrouwen steeds mannelijker; dat is een zeer slechte ontwikkeling. Ik vind het daarentegen wel goed dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn, alhoewel dit niet betekent dat de rollen niet hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
lol
nee maar ik probeer de maatschappij/wereld te redden op deze manier..
vrouwen worden steeds meer op een voetstuk gezet, terwijl ze vroeger gewoon bedoeld waren voor de dracht/opvoeding en huishoudelijke taken. De man koos er 1 uit waarvan hij dacht dat ze waardig genoeg was om zijn zaad te mogen ontvangen.
Modern feminisme ben ik ook dan een zwaar tegenstander van. Maar mannen tegenwoordig aanbidden vrouwen, laten zich bespelen door vrouwen, trainen voor vrouwen, geld verdienen voor vrouwen, laten hun leven invullen door vrouwen.
"Rapist until proven not guilty"
"Mother always gets child custody"
Hehe, sorry Snakes. Ik moest hem gewoon maken.quote:
gelijkwaardigheid vind ik goed iddquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja wel mee eens op zich. De mannen worden steeds vrouwelijker en de vrouwen steeds mannelijker; dat is een zeer slechte ontwikkeling. Ik vind het daarentegen wel goed dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn, alhoewel dit niet betekent dat de rollen niet hetzelfde zijn.
[..]
Hehe, sorry Snakes. Ik moest hem gewoon maken.
die opa is echt een heldquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
Moest kaolohard lachen om dit filmpje:
https://www.facebook.com/(...)32752&type=2&theater
Wat nu weer een probleem is voor vrouwen. Eerst moesten mannen gaan 'voelen' enzo, en nu zijn mannen zijn geen mannen meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gelijkwaardigheid vind ik goed idd
lol de man wordt idd steeds vrouwelijker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
Moest kaolohard lachen om dit filmpje:
https://www.facebook.com/(...)32752&type=2&theater
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat nu weer een probleem is voor vrouwen. Eerst moesten mannen gaan 'voelen' enzo, en nu zijn mannen zijn geen mannen meer.![]()
Ik ben blij dat ik me nooit iets van die onzi aangetrokken hebt, anders zat ik nu in een identiteitcrisis.
Hahahquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bij sap gaat mijn statement niet op , want die zet trannies op een voetstuk ..
haha grapje sap
scoobi toch? hueheuquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga rapper worden. Iemand zin in een collab?
den eeuwige bulkquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef RaymondK het volgende:
whahaha
geniaal
ik heb al gestemd
Soms denk ik 's avonds na het eten wel eens optie 2 ja......![]()
lol
ze is wel klein mangquote:
yuri plsquote:
Goede. Dan alleen nog JB die met haar kont wil schudden in de video. En de auto va VMS uitrusten met lowrider vering op de achtergrond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:54 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri heeft nog wel een Turkish Beat voor je.
bby waar moest ik op reageren dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow ik ziu haar zo hard plowen he
ik kom ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Vrijdag maybe stappen in Arnhem.. Dikkehenk waar ben jij!
ik heb over 2 weken vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend kom nou eens groningen man
als je daar niet pullt weet ik het ook niet meer.
Bad timing girl, vrijdag niet in town. Zaterdag pas weer waatschijnlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Vrijdag maybe stappen in Arnhem.. Dikkehenk waar ben jij!
ben jij dat op je plaatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
Dima met jahr00n als wingman.
Die trekken de hele stad leeg gek.
Ik grijp natuurlijk ieder excuus aan om met mn kont te schuddenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede. Dan alleen nog JB die met haar kont wil schudden in de video. En de auto va VMS uitrusten met lowrider vering op de achtergrond.
hahah ken je dima ja togquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik grijp natuurlijk ieder excuus aan om met mn kont te schudden
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef seto het volgende:
henk hoeft niet eens meer moeite te doen
pussy komt hem gewoon van de andere kant van het land aanvliegen
zo sickening
Ooit geweest in een club met een speedboot erinquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend kom nou eens groningen man
als je daar niet pullt weet ik het ook niet meer.
Kokomo Beach Club ! ! ! !quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ooit geweest in een club met een speedboot erin
En er was daar een Febo of iets, en daar gingen twee jongen een snack uit de meur trekken, een swaffelde dat (no joke) en deden het daarna in hetzelfde hokje en het deurtje dicht.quote:
Classicquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
En er was daar een Febo of iets, en daar gingen twee jongen een snack uit de meur trekken, een swaffelde dat (no joke) en deden het daarna in hetzelfde hokje en het deurtje dicht.
whehehee srry man kwas echt kkzat smaakte die wel nog??quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
En er was daar een Febo of iets, en daar gingen twee jongen een snack uit de meur trekken, een swaffelde dat (no joke) en deden het daarna in hetzelfde hokje en het deurtje dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |