quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha woon je in de achterhoek? Dat is ook echt het redneck deel van Nederland ja
lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ze vroegen of ik aan de anarbolen zit?!
Z'n ego nadat die z'n kippenborstje in de spiegel zagquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
daily thing bro
Wat heb je kaputt gemacht dan? Kabel gebroken? Bar krom? Spiegel geborsteh?:+
Ja ik ken het. Mijn familie woont in kleine dorpen in Salland en dat is ook gewoon redneck country. Mensen rijden in oude Amerikaanse wagens, hebben een crossmotor, een paar autowrakken op het erf etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Nu je het zo brengt is het inderdaad fucking redneck.
Wel alleen bij in de dorpen though, de stad valt redelijk mee.
lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Z'n ego nadat die z'n kippenborstje in de spiegel zag
Niet groter dan jou toch? Nohomer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
als je hem zou kennen zou je wel anders zegge
hij is groter dan de meeste hier
Is ze geen pot?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
wie van jullie zou ireen wust vol spuiten?
vloer stortte in na mijn 1700kg dl broerquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
daily thing bro
Wat heb je kaputt gemacht dan? Kabel gebroken? Bar krom? Spiegel geborsteh?:+
Bi.quote:
anette gerritsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die blonde chick die soms commentaar doet? Die zou ik wel raken.
Oke oke oke oke, maar dat is wat anders dan HNNNG.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kweenieman. Ze heeft imo gewoon iets. Het is niet dat ik haar haat, want ik ben geen hater, maar ik zou haar wel haatneuken. Uit elkaar scheuren. Zulke gevoelens wekt zij in mij op.
Dat heb ik met Nicki Minaj.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kweenieman. Ze heeft imo gewoon iets. Het is niet dat ik haar haat, want ik ben geen hater, maar ik zou haar wel haatneuken. Uit elkaar scheuren. Zulke gevoelens wekt zij in mij op.
Ik vind het echt een retard, sorry brah. Alleen die stem al.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog goeie pic van haar brah?
voor in de dieetclub misschien jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef stoeltafel het volgende:
Kwam dit tegen, misschien leuk voor iemand
Post eens een pic van een chick die jij zou haatneuken, of wordt JB dan boos?quote:
oja vriendje hoevaak neuk jij dan???quote:
Wow ik ziu haar zo hard plowen hequote:
Blijkbaar genoeg dat ik niet op onbereikbare vrouwen zit te geilen... maarwat heeft die vraag te maken met het feit dat jullie altijd jezelf zitten te verheerlijken op die fantasie vrouwen .. okok als je 18/19 bent kan ik t nog wel begrijpen, maar als je dik in de 20 bent dan heb je toch wel andere bezigheden in het leven lijkt me?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oja vriendje hoevaak neuk jij dan???
Lol manwijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |