The blacklist is trouwens ook een goede serie, iets wat onrealistisch maar wel spannend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Breaking Bad was verslavend tot en met... je MOEST gewoon zo snel mogelijk alles kijken![]()
We beginnen vanavond eerst maar met Suits de rest hebben we allemaal al gezienbehalve
nog Mad Men die heb ik volgens mij nog niet allemaal gezien, het gaat tot 6 geloof ik?
ja, hoi!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele tijd over en weer groeten ?
Mooie Kool Ronald, die maakte je niet zo vaakquote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Je moet de groenten van Hak hebben, kut!
[ afbeelding ]
Niet mijn kopje thee, als me meeten kom ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
gaat iemand hier volgende week naar Skrillex in A'dam?
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een posterquote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, als me meeten kom ik wel
Oh nou ikke nietquote:Op zondag 16 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een poster
Kun je die niet gewoon via internet bestellen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een poster
Om mijn excuses aan te bieden, mijn computer is aan vervanging toe, volgens mij doet ie weer gek.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En waarom quote je me alsnog, maar nu hier?
voor zover ik het begrijp kan je de Takeover posters alleen bij de concerten kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon via internet bestellen?
woei!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Om mijn excuses aan te bieden, mijn computer is aan vervanging toe, volgens mij doet ie weer gek.
Edit: ja hoor!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het. Snel weg hier, het is nog niet tijd voor mijn midlifecrisis.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
woei!![]()
nu zit je computer zomaar in 40+
Maar je computer zit er dus middeninquote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het. Snel weg hier, het is nog niet tijd voor mijn midlifecrisis.
Ik verlaat Amsterdam er zelfs even voor...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
gaat iemand hier volgende week naar Skrillex in A'dam?
ah, jij gaat naar Simplon in Grun?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verlaat Amsterdam er zelfs even voor...
ook leukquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, naar een whisky tasting in Hilversum...
Blacklist heb ik ook al gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
The blacklist is trouwens ook een goede serie, iets wat onrealistisch maar wel spannend.
Suits ken ik niet ga eensch kijken
The Bridge SE02 vond ik ook weer goed, originele Deens/Zweedse versiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blacklist heb ik ook al gezienSuits is wel een goeie
niet de beste, maar dat is ook moeilijk
na Breaking Bad en Six Feet Under.
Vanavond aan seizoen 3 beginnen, verder doe ik geen zak op het momentalleen film kijken
Ik zet hem op mijn lijstjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Bridge SE02 vond ik ook weer goed, originele Deens/Zweedse versie
[ afbeelding ]
Wat als ik geen van die series volg? Misschien af en toe eens 1 kijk ....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zet hem op mijn lijstjeDankjewel!
Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je een jaar verder voordat je alles gezien hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat als ik geen van die series volg? Misschien af en toe eens 1 kijk ....
Het zal bestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je een jaar verder voordat je alles gezien hebt.
Breaking Bad bijvoorbeeld heeft geloof ik 62 afleveringen.
Hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal bestIk ga ze echt niet allemaal kijken
Gelukkig maar, weer een hele opluchtingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Ik hoef niet naar Utopia te kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, weer een hele opluchting
Ik nog max 2 weken, dan moet ik gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Utopia te kijken
O jah... heb je er zin in?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nog max 2 weken, dan moet ik gewoon weer werken
Ja best welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
O jah... heb je er zin in?
Nee ik ga toch maar niet... Moet hier nog het een en ander doen en regelen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nog eerst naar Spanje toch?
Over een maand kan ik er meer over zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... jammer, maar zaken gaan voor natuurlijk, ik hoop dat het bevalt..
die baan dan heh...
Komt vast goed...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maand kan ik er meer over zeggen
Omdat dit Fok is natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt vast goed...
ik zat dit topic te lezen topic 10.000 ofzo over dit onderwerp LIF / Past dit kapsel bij mij? [+foto's]
iedereen is weer tegen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat dit Fok is natuurlijk.
Anti-kort en pittig forum
Topic niet gelezen, maar de eerste pic die er nu nog staat, daar vind ik het haar erg cool....beetje zoals Anja in mijn avatar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt vast goed...
ik zat dit topic te lezen topic 10.000 ofzo over dit onderwerp LIF / Past dit kapsel bij mij? [+foto's]
iedereen is weer tegen
deze?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic niet gelezen, maar de eerste pic die er nu nog staat, daar vind ik het haar erg cool....beetje zoals Anja in mijn avatar.
Die ja....mooi gezicht en een mooie coupe!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
Vin ik ook best cool eigenlijkenne... geen idee wie dat is in avatar
écht niet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ja....mooi gezicht en een mooie coupe!
Ik heb onderstaande sticker naast de bel geplakt, dus bij mij belt ze sowieso niet aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]geen Fokker die niet de deur zou opendoen als ze voor de deur staat hoor
Ze is vast geen Jehova getuigequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb onderstaande sticker naast de bel geplakt, dus bij mij belt ze sowieso niet aan.![]()
[ afbeelding ]
Zijn Ava lijkt er niet opquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:02 schreef Speedball het volgende:
Je ava lijkt opblondie Kingstown,
lekkerste vrouw ever (in mijn ogen dan)
nu nog ziet ze er goed uit, om maar ff in stoere taal te praten Ik zou der doen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn Ava lijkt er niet opmaar voor de rest ... yep was een mooie vrouw
![]()
lekker, mag jij beoordelen
Als ik jou was, zou ik haar ook doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:26 schreef Speedball het volgende:
[..]
nu nog ziet ze er goed uit, om maar ff in stoere taal te praten Ik zou der doen!ook nu
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik haar ook doen![]()
1945quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hoe oud is ze nu wel niet
vind operaties bij vrouwen vaak niet mooi, soms zit er wel een exemplaar bij de goed gelukt is maar meestal is het een grote verminking. Ik denk wel dat ze iets heeft gedaan hoor aan botox ofzeau,quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en volgens mij zonder operaties of shitkomt niet vaak meer voor in die wereld
fauteau is uit 2010quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe rekenen...
69 jaar?serieus, zo oud al
Ach bij Blondie neem ik het verder niet zo nauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zie ik nu pas
jij bent op de details
Die neem je mét of zonder zweetokseltjes toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach bij Blondie neem ik het verder niet zo nauw
nog ff half uur wachtenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:47 schreef Speedball het volgende:
keuze is gemaakt, saucijzenbroodjes! en geweaun 3! kop soep 2broodjes 1xkaas 1xtomaat
Kwam het maar zoverquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die neem je mét of zonder zweetokseltjes toch?![]()
Ik wed dat jou okseltjes ook gaan zweten als het zover is
waarom niet, soms loop je er zo tegen aan, ga hier niet verder over uitweiden maar heb wel eens seks gehad met een vrouwlijke bn'erquote:
Ah toch, Nou dan zal ik het eens proberenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
waarom niet, soms loop je er zo tegen aan, ga hier niet verder over uitweiden maar heb wel eens seks gehad met een vrouwlijke bn'erhet zijn net mensen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toch, Nou dan zal ik het eens proberen
Zoveel BN'ers kom ik niet tegenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]klinkt ook niet erg enthousiast
![]()
Ik heb mijn laatste pannenkoeken opgevroten
Ben je ook aan de Smoothies?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Mijn lunch zit er ook weer in, salade en een smoothie (spinazie, banaan, citroen en cranberry/limoensap)
Nah soms , en ja deze is best lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je ook aan de Smoothies?![]()
Klinkt niet slecht deze...
Misschien probeer ik hem eens, mijn favo is banaan of advocado met vers sinaasappelsapquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah soms , en ja deze is best lekker
Dat klinkt heel gezond, ben je op dieet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Mijn lunch zit er ook weer in, salade en een smoothie (spinazie, banaan, citroen en cranberry/limoensap)
Ja, werd weer eens tijd...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gezond, ben je op dieet?
Heel goed van je en straks op de fiets naar je werk? Want bij een dieet hoort ook bewegen.quote:
Als het weer een beetje meewerkt wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed van je en straks op de fiets naar je werk? Want bij een dieet hoort ook bewegen.
Jij hoeft je toch niet druk te maken dat je haar nat wordt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meewerkt wel ja
Nee daar heb ik geen last van...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft je toch niet druk te maken dat je haar nat wordt?
meer bewegen is beter dan minder etenquote:
Maar dat komt omdat jij genoeg sport, daar moet je voldoende bij eten. Maar als je te lui bent om te sporten (niet dat ik zeg dat chufi lui isquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
meer bewegen is beter dan minder eten
ik zou niet kunnen stoppen met de partij voedsel wat ik naar binnen werk, vooral mn wekelijkse patatje met extra veul mayodaar zou je me echt voor wakker kunnen maken
klopt, meeste mensen zien op tegen sport maar als ze het eenmaal doen is het toch wel leuk en nog goed voor je ook. Je spieren bijhouden is best belangrijk voor je het weet schiet het in je rug of zoiets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij genoeg sport, daar moet je voldoende bij eten. Maar als je te lui bent om te sporten (niet dat ik zeg dat chufi lui is) dan maar minder eten of beter nog, opletten wat je eet.
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
klopt, meeste mensen zien op tegen sport maar als ze het eenmaal doen is het toch wel leuk en nog goed voor je ook. Je spieren bijhouden is best belangrijk voor je het weet schiet het in je rug of zoiets.
en je kan weer vreten
Smakelijk... Ik had vandaag ook een fysiek dagje thuis ... En geen zin om te koken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)
Ik sport niet, maar mijn werk is nogal lichamelijk.
Woot MAYOquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)
Ik sport niet, maar mijn werk is nogal lichamelijk.
De Hellmanns leeg gehaald, die hebben ze niet in mijn appiequote:
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keusquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De Hellmanns leeg gehaald, die hebben ze niet in mijn appie
Allemaal kant en klaar spul zeker en dan ook nog zo klein mogelijk verpakt in minimensjes 1 persoonsporties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keus
Ik heb een kleine appie om de hoek, het is wat beter de laatste maanden maar het was over het algemeen eigen merk meuk. Ik ben een Aldi fan btw wat vlees en meerdere dingen betreft en pleequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keus
Mijn collega had afgelopen week heerlijke chocola van de Aldi, een soort bros, maar dan nog lekkerderderquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleine appie om de hoek, het is wat beter de laatste maanden maar het was over het algemeen eigen merk meuk. Ik ben een Aldi fan btw wat vlees en meerdere dingen betreft en plee
papier
Hou op die chocolade is zo lekker, ik koop dat niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega had afgelopen week heerlijke chocola van de Aldi, een soort bros, maar dan nog lekkerderder![]()
Iets met Choc heette het, ze zijn als mini per stuk verpakt in wit/paars papier.
Kokos moet ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op die chocolade is zo lekker, ik koop dat niet meerOok witte met kokos repen heb ik s nachts in één keer weg gekacheld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |