Zoveel BN'ers kom ik niet tegenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]klinkt ook niet erg enthousiast
![]()
Ik heb mijn laatste pannenkoeken opgevroten
Ben je ook aan de Smoothies?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Mijn lunch zit er ook weer in, salade en een smoothie (spinazie, banaan, citroen en cranberry/limoensap)
Nah soms , en ja deze is best lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je ook aan de Smoothies?![]()
Klinkt niet slecht deze...
Misschien probeer ik hem eens, mijn favo is banaan of advocado met vers sinaasappelsapquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah soms , en ja deze is best lekker
Dat klinkt heel gezond, ben je op dieet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Mijn lunch zit er ook weer in, salade en een smoothie (spinazie, banaan, citroen en cranberry/limoensap)
Ja, werd weer eens tijd...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gezond, ben je op dieet?
Heel goed van je en straks op de fiets naar je werk? Want bij een dieet hoort ook bewegen.quote:
Als het weer een beetje meewerkt wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed van je en straks op de fiets naar je werk? Want bij een dieet hoort ook bewegen.
Jij hoeft je toch niet druk te maken dat je haar nat wordt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meewerkt wel ja
Nee daar heb ik geen last van...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft je toch niet druk te maken dat je haar nat wordt?
meer bewegen is beter dan minder etenquote:
Maar dat komt omdat jij genoeg sport, daar moet je voldoende bij eten. Maar als je te lui bent om te sporten (niet dat ik zeg dat chufi lui isquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
meer bewegen is beter dan minder eten
ik zou niet kunnen stoppen met de partij voedsel wat ik naar binnen werk, vooral mn wekelijkse patatje met extra veul mayodaar zou je me echt voor wakker kunnen maken
klopt, meeste mensen zien op tegen sport maar als ze het eenmaal doen is het toch wel leuk en nog goed voor je ook. Je spieren bijhouden is best belangrijk voor je het weet schiet het in je rug of zoiets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij genoeg sport, daar moet je voldoende bij eten. Maar als je te lui bent om te sporten (niet dat ik zeg dat chufi lui is) dan maar minder eten of beter nog, opletten wat je eet.
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
klopt, meeste mensen zien op tegen sport maar als ze het eenmaal doen is het toch wel leuk en nog goed voor je ook. Je spieren bijhouden is best belangrijk voor je het weet schiet het in je rug of zoiets.
en je kan weer vreten
Smakelijk... Ik had vandaag ook een fysiek dagje thuis ... En geen zin om te koken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)
Ik sport niet, maar mijn werk is nogal lichamelijk.
Woot MAYOquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frietpan is ververst vandaag, straks verse patat met mayo en kipdingen (ploffende)
Ik sport niet, maar mijn werk is nogal lichamelijk.
De Hellmanns leeg gehaald, die hebben ze niet in mijn appiequote:
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keusquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De Hellmanns leeg gehaald, die hebben ze niet in mijn appie
Allemaal kant en klaar spul zeker en dan ook nog zo klein mogelijk verpakt in minimensjes 1 persoonsporties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keus
Ik heb een kleine appie om de hoek, het is wat beter de laatste maanden maar het was over het algemeen eigen merk meuk. Ik ben een Aldi fan btw wat vlees en meerdere dingen betreft en pleequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
appie heft de laatste tijd tenminste in mijn durp steeds minder en minder qua keus
Mijn collega had afgelopen week heerlijke chocola van de Aldi, een soort bros, maar dan nog lekkerderderquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleine appie om de hoek, het is wat beter de laatste maanden maar het was over het algemeen eigen merk meuk. Ik ben een Aldi fan btw wat vlees en meerdere dingen betreft en plee
papier
Hou op die chocolade is zo lekker, ik koop dat niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega had afgelopen week heerlijke chocola van de Aldi, een soort bros, maar dan nog lekkerderder![]()
Iets met Choc heette het, ze zijn als mini per stuk verpakt in wit/paars papier.
Kokos moet ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op die chocolade is zo lekker, ik koop dat niet meerOok witte met kokos repen heb ik s nachts in één keer weg gekacheld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |