The blacklist is trouwens ook een goede serie, iets wat onrealistisch maar wel spannend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Breaking Bad was verslavend tot en met... je MOEST gewoon zo snel mogelijk alles kijken![]()
We beginnen vanavond eerst maar met Suits de rest hebben we allemaal al gezienbehalve
nog Mad Men die heb ik volgens mij nog niet allemaal gezien, het gaat tot 6 geloof ik?
ja, hoi!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele tijd over en weer groeten ?
Mooie Kool Ronald, die maakte je niet zo vaakquote:Op zondag 16 februari 2014 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Je moet de groenten van Hak hebben, kut!
[ afbeelding ]
Niet mijn kopje thee, als me meeten kom ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
gaat iemand hier volgende week naar Skrillex in A'dam?
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een posterquote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, als me meeten kom ik wel
Oh nou ikke nietquote:Op zondag 16 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een poster
Kun je die niet gewoon via internet bestellen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ook niet de mijne maar mijn Aap wil een poster
Om mijn excuses aan te bieden, mijn computer is aan vervanging toe, volgens mij doet ie weer gek.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En waarom quote je me alsnog, maar nu hier?
voor zover ik het begrijp kan je de Takeover posters alleen bij de concerten kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon via internet bestellen?
woei!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Om mijn excuses aan te bieden, mijn computer is aan vervanging toe, volgens mij doet ie weer gek.
Edit: ja hoor!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het. Snel weg hier, het is nog niet tijd voor mijn midlifecrisis.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
woei!![]()
nu zit je computer zomaar in 40+
Maar je computer zit er dus middeninquote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het. Snel weg hier, het is nog niet tijd voor mijn midlifecrisis.
Ik verlaat Amsterdam er zelfs even voor...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
gaat iemand hier volgende week naar Skrillex in A'dam?
ah, jij gaat naar Simplon in Grun?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verlaat Amsterdam er zelfs even voor...
ook leukquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, naar een whisky tasting in Hilversum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |