Uiteraard, gewoon overal een eigen draai aan gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check, die staat al vrij gepland
[..]
Natuurlijk een beetje op mijn eigen manier, maar op zich houden we het goed vol. Koolhydratenen vooral veel noten overal door.
Een kickstarter hit in wording (voor zover die dat nog niet is). Dit gaat de nieuwe Pebble (smart watch) worden verwacht ik zo.quote:
Ooh speaking of which! Zaterdag weerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar uiteraard! Evenals onbeperkt sushi, tapas en hotdogs
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie route heb je uitgestippeld voor dit weekend
Ik heb geen DM van jou hoor..?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker bezig TG!
Ik heb een week geleden trouwens een DM naar Lady Oracle gestuurd voor het overdragen van de Endomondo-groep, maar heb niks gehoord. Iemand ideeën?
Want!!!quote:
Quote van de www: NA DE FINISH HET STARTNUMMER GOED BEWAREN, HET GELDT ALS LOT VOOR DE LOTERIJ.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga me zaterdag ook weer inschrijven voor de voormalige Zomerklassieker van Brabant. Ze hebben de naam terug veranderd naar De Halve Marathon van Roosendaal. Misschien vanwege het dramatische weer van de afgelopen edities![]()
Zie ook de heroïsche slideshow op de homepage: http://halvemarathonroosendaal.nl
Oh en de medaille is net zo fugly als de websiteen de 10km loop is ècht een aanrader, ik doe al voor de derde keer mee! Supergezellig, met héél veel publiek langs de kant. Ook als het regent.
I knowquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Quote van de www: NA DE FINISH HET STARTNUMMER GOED BEWAREN, HET GELDT ALS LOT VOOR DE LOTERIJ.
Vind ik zo asociaal!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know
Ik zit even door de foto's te bladeren van vorig jaar, en hier heb je de ultieme Mel-en-Patries-bedrijvenloop-midden-op-de-start
[ afbeelding ]
Maar zij mogen dat, want ze starten elk jaar heel braaf helemaal achteraan
Ik normaal ook, maar joh, ze starten elk jaar praktisch achteraan. Leven en laten levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Vind ik zo asociaal!![]()
@jero: Volgende week word ik idd in een snellere groep geplaatst! Ze hadden een wat minder ervaren loper verwacht.
En toch hebben Mel en Patries 1:03:38 gelopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know
Ik zit even door de foto's te bladeren van vorig jaar, en hier heb je de ultieme Mel-en-Patries-bedrijvenloop-midden-op-de-start
[ afbeelding ]
Maar zij mogen dat, want ze starten elk jaar heel braaf helemaal achteraan
Goed bezig zijn ze hequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
En toch hebben Mel en Patries 1:03:38 gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, weer lekker gelopen vanavond! Nadat het gisteren niet kon niet verantwoord was vanwege de storm. Klein uurtje gelopen, even stukjes van de race van zondag gescout. Lekker bultje op het eind (zondag zit die in het eerste stuk) en verder gewoon lekker gelopen zonder wezenlijk doel.Wathijzei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.endomondo.com/workouts/296539552/881511Ja doei.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
KAN. HET. EENS. ÉÉN. KEER. EEN. KEER. NIET. REGENEN. ALS. IK. GA. HARDLOPEN. POTVER!
Echt ik heb de laatste drie weken geen enkel loopje gehad waarbij het van a tot z droog bleef. Het wordt er weleens tijd voor.
Verder wel weer lekker gelopen. Piramide 2-4-6-8-8-6-4-2 minuten D3 met pauzes van 1 en 2 minuten wandelen/dribbelen tussendoor.NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We lopen gruwelijk synchroon. Hier ook net (dinsdag, toen het droog was) pyramideloop gehad. Lekker he?
Zaterdag ca 15 km voor jou, gok ik dan![]()
O ja. Ik heb de trainer ook maar eens gevraagd wat handig was, aangezien ik afgelopen zaterdag ongewenst ineens 19km heb gelopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
NEE.
We lopen gruwelijk synchroon. Hier ook net (dinsdag, toen het droog was) pyramideloop gehad. Lekker he?
Zaterdag ca 15 km voor jou, gok ik dan
Whoeiquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
O ja. Ik heb de trainer ook maar eens gevraagd wat handig was, aangezien ik afgelopen zaterdag ongewenst ineens 19km heb gelopen.
Hij: 'Hoe ging het?'
Ik": 'Na een tijdje wel lekker eigenlijk'
Hij: 'Nog last gehad?'
Ik: 'Nee, niet van het lopen, alleen van mijn voet die ik te strak had afgebonden'
Hij: 'Nou, prima toch? Gewoon lekker door'
Met andere woorden: gewoon het schema blijven volgen weer (zei hij dus ook). Zaterdag dus gewoon 1.45 uur (iets van 16km) en volgende week nog een keertje 2 uur en dan moet ik er klaar voor zijn.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
KAN. HET. EENS. ÉÉN. KEER. EEN. KEER. NIET. REGENEN. ALS. IK. GA. HARDLOPEN. POTVER!
Echt ik heb de laatste drie weken geen enkel loopje gehad waarbij het van a tot z droog bleef. Het wordt er weleens tijd voor.
Verder wel weer lekker gelopen. Piramide 2-4-6-8-8-6-4-2 minuten D3 met pauzes van 1 en 2 minuten wandelen/dribbelen tussendoor.Sinds wanneer zit jouw D3 laag in de 5 min/km? Gaat lekker vooruit volgens mij, of niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds mijn hartslag op 170 blijft steken bij dat tempo. Als ik dat tempo echter veel langer moet gaan volhouden, dan is het natuurlijk niet te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jouw D3 laag in de 5 min/km? Gaat lekker vooruit volgens mij, of niet??
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sinds mijn hartslag op 170 blijft steken bij dat tempo. Als ik dat tempo echter veel langer moet gaan volhouden, dan is het natuurlijk niet te doen.
Maar ik merk wel dat ik de tempo's van de groep heel snel gewend aan het raken ben en dat het me echt steeds makkelijker afgaat. Die groep helpt wel degelijk dusGauw terugkomen jij!
Ik had hetzelfde als jij. Begonnen met lopen. Maand of 6 later een blessure (goed, jij nog een paar maandjes later) en na het herstel ben ik daar alleen maar beter uitgekomen. Ik werd sterker en sneller. Dus het komt vast wel goed met je. Even doorbijten en dan loop je van de zomer lekker weer mee met de club, desnoods even in een groepje lager, maar dan kom je er vanzelf wel weer hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikAls ik je trainingen zo bekijk hebben die paar weken bij/ met de groep al best wat geholpen.. Baal er des te harder van dat die blessure (terug) is gekomen, en voorlopig zitten trainingen op dat tempo er nog niet in. Merk dat ik toch wel veel aan conditie heb ingeleverd (een LDL tempo ligt nu ca. 10-20 sec/km lager, tegelijkertijd ligt de hartslag 10 slagen hoger)
Morgen mag ik weer hobbelen. 2x 4km op LDL tempo. En dat is pas de 1e training van week 2. Ik mag zelfs pas naar 3x in de week lopen in week 5![]()
Uiteindelijk mag ik het "normale" trainen weer oppakken in de week van 25 maart. Tot die tijd is het puur voorzichtig opbouwen, zonder ook maar enige tempotrainingen. Het lijkt me dan ook niet verstandig om dan al meteen weer bij de groep aan te sluiten.
Ik denk dat ik pas na de Vestingloop (25 mei ofzo) aansluit bij de AV. Wil nu niks riskeren, maar vooral niet forceren.
Wat zei de fysiotherapeut?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zijn er oefeningen die ik kan doen? (kan ik op internet niet echt vinden).
Moet je daar al heen bij een paar dagen een pijnlijk been? Ik hoop dat het overgaat bij rust (niet hardlopen), maar het duurt nu wel langquote:
Een week niet lopen doet vaak meer wonderen dan welke fysio dan ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet je daar al heen bij een paar dagen een pijnlijk been? Ik hoop dat het overgaat bij rust (niet hardlopen), maar het duurt nu wel lang
Oke, meer geduld dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een week niet lopen doet vaak meer wonderen dan welke fysio dan ook.
Ik zou alleen naar de fysio gaan als de pijn na een week niet minder is geworden. Maar dat is persoonlijk. Ik denk dat jij je lichaam het beste kent.quote:
Gedverderrie zeg, wat een narigheid allemaal. Beterschap!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef LadyOracle het volgende:
Ah, de samenvatting staat er al. Mocht er iets niet goed gaan, dan kan het eigenlijk alleen aan de app liggen dus ik zal de aanmeldingen voortaan ook checken op desktop en gelijk de namenlijst aanpassen.![]()
En ik was dus eerst uitgevallen ivm verkorte peesplaat en geïrriteerde slijmbeurs, mocht niet lopen. Inmiddels 8 behandelingen verder gaat dat weer goed. Echter drie weken geleden van mijn fiets gevallen (gereden) en geland op mijn arm, met mijn elleboog in mijn ribben. Ribben gekneusd dus en door de klap en het mijden van pijnlijke bewegingen zit mijn schouder helemaal vast en kan ik mijn arm niet bewegen. Mijn ribben zijn ver genoeg geheeld dat de fysio gisteren aan mijn schouder kon beginnen, maar voor ik weer kan beginnen met lopen zijn we nog zeker wel een week of twee verder, denk ik. Dus vandaar dat ik niet post en ook weinig lees hier, want ik heb weinig te melden en word er chago van dat ik zelf niks kan. Dus tot over twee weken weer, ofzo, en succes met alle loopjes.
Bah, wat een pech op pech! Sterkte!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef LadyOracle het volgende:
Ah, de samenvatting staat er al. Mocht er iets niet goed gaan, dan kan het eigenlijk alleen aan de app liggen dus ik zal de aanmeldingen voortaan ook checken op desktop en gelijk de namenlijst aanpassen.![]()
En ik was dus eerst uitgevallen ivm verkorte peesplaat en geïrriteerde slijmbeurs, mocht niet lopen. Inmiddels 8 behandelingen verder gaat dat weer goed. Echter drie weken geleden van mijn fiets gevallen (gereden) en geland op mijn arm, met mijn elleboog in mijn ribben. Ribben gekneusd dus en door de klap en het mijden van pijnlijke bewegingen zit mijn schouder helemaal vast en kan ik mijn arm niet bewegen. Mijn ribben zijn ver genoeg geheeld dat de fysio gisteren aan mijn schouder kon beginnen, maar voor ik weer kan beginnen met lopen zijn we nog zeker wel een week of twee verder, denk ik. Dus vandaar dat ik niet post en ook weinig lees hier, want ik heb weinig te melden en word er chago van dat ik zelf niks kan. Dus tot over twee weken weer, ofzo, en succes met alle loopjes.
Huh? Wat is er gebeurt dan? Vervelend zeg, dat kost je zo weer een paar weken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef LadyOracle het volgende:
Echter drie weken geleden van mijn fiets gevallen (gereden)
Degene voor me week uit voor een auto en raakte met zijn achterwiel mijn voorwiel. Echt heel suf.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Frsh het volgende:
[..]
Huh? Wat is er gebeurt dan? Vervelend zeg, dat kost je zo weer een paar weken.
Wat een pech, zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Degene voor me week uit voor een auto en raakte met zijn achterwiel mijn voorwiel. Echt heel suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |